Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Justlooking skrev (På 31.1.2022 den 17.32):

Apropos, så det var reklame på tv for podcasten hennes. Har hørt noen tidligere hvor det kunne være interessant å høre spesifikke gjester. Men kunne aldri tenkt meg å betale for det. Er det noen andre som gidder betale for hennes eller andres podcaster?

Nei. Jeg orker ikke høre podcasten hennes gratis heller. Den dama har som noen skrev bakover i tråden: en av eller på-knapp, og ingen evne til å justere seg selv. Jeg tror egentlig bare hun lagde podcasten som for å høre seg selv kjadre, for hun avbryter jo gjestene sine i ett kjør.

Hun er virkelig både vulgær og slitsom. Og apropos å normalise prat som «fitte» og «knulle» - som sexolog må man ikke være så opp i trynet på folk hele tiden. Takke meg til tungvektere som Elsa Almås som kan det hun driver med uten å rope og skrike. 

  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (På 21.11.2021 den 15.36):

HVORFOR må hun kysse NorwayRob på munnen?! 

 

Felis skrev (På 3.1.2022 den 15.05):

Jeg tenker at Iselin skal få kle seg hvordan hun vil, men jeg synes det er litt dobbeltmoralsk å vifte med brystvortene nærmest i friluft, når man tenker på hennes tidligere uttalelser om uønsket seksualisering av kvinner. Men man må vel være litt dobbeltmoralsk, eller droppe moralen helt, i det yrket. Jeg har litt sansen for Iselin, men det er langt mellom liv og lære hos den damen.

Jeg husker en episode fra Bloggerne, hvor hun skulle på en halloweenfest. Hun lagde et stort nummer av at halloween var en unnskyldning for å seksualisere kvinnekroppen, kritiserte at alle kostymene som ble solgt skulle være slutty sykepleier-stil osv. Så ankommer hun festen med tv på slep, og den ENESTE som hadde kledd seg slutty, var Iselin Guttormsen. 

Begge disse tilfellene er jo fryktelig dobbeltmoralsk?! Hun som har bygget hele karrieren sin på eksmannens utroskap, og snakket non stop om hvor vondt det er, burde virkelig holde seg for god til å kysse en gift mann på munnen!

Aquarius04 skrev (9 timer siden):

Nei. Jeg orker ikke høre podcasten hennes gratis heller. Den dama har som noen skrev bakover i tråden: en av eller på-knapp, og ingen evne til å justere seg selv. Jeg tror egentlig bare hun lagde podcasten som for å høre seg selv kjadre, for hun avbryter jo gjestene sine i ett kjør.

Hun er virkelig både vulgær og slitsom. Og apropos å normalise prat som «fitte» og «knulle» - som sexolog må man ikke være så opp i trynet på folk hele tiden. Takke meg til tungvektere som Elsa Almås som kan det hun driver med uten å rope og skrike. 

Enig. Jeg synes hun er fryktelig vulgær. Jeg har en del mannlige kolleger og hun har vært et tema under lunsjen. De er veldig samstemte: Iselin er vanvittig vakker, men kvalmende vulgær! Ville de rotet med henne? Ja. Ville de vært i et forhold med henne? Aldri! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (På 6.2.2022 den 20.15):

 

Begge disse tilfellene er jo fryktelig dobbeltmoralsk?! Hun som har bygget hele karrieren sin på eksmannens utroskap, og snakket non stop om hvor vondt det er, burde virkelig holde seg for god til å kysse en gift mann på munnen!

Enig. Jeg synes hun er fryktelig vulgær. Jeg har en del mannlige kolleger og hun har vært et tema under lunsjen. De er veldig samstemte: Iselin er vanvittig vakker, men kvalmende vulgær! Ville de rotet med henne? Ja. Ville de vært i et forhold med henne? Aldri! 

Jo……er enig i at hun er mye/vulgær osv.

Men- det er jo ikke hennes oppgave i livet å endre sin personlighet slik at hun er liggbar for andre menn.

Hun har ikke bygd sin karriere med det formål å være pulbar eller eventuelt kjærestemateriale for menn. 

Hun har aldri spurt om det eller tematisert rundt det, så hvorvidt våre mannlige bekjente vil ha en blowjob eller giftering av Iselin Guttormsen er jo uvesentlig - og dessuten minimerende og ekstremt mannsjåvinistisk holdning. 
 

Men hadde jeg anbefalt henne til noen som trengte en sexolog? Nei, det hadde jeg ikke. Særlig ikke noen med sammensatte vansker og traumer. Hadde tenkt at det burde vært utdannet psykolog/psykiater i bunn for de med traumer - og at psykiatrisk sykepleier med sexologi i tillegg kunne holdt for parsamtaler. 

Endret av Fløff
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å holde med for god til å kommentere disse trådene. Altså kul dame! Men hva skjer med å ta selvbruning til det nivået? 😅 Jeg tipper hun er etnisk norsk eeeegentlig? Hun har jo tatt en omvendt Michael Jackson ser det ut som. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å filme barna sine og legge ut videoene på some når de holder en så personlig tale til henne er kvalmt.

Jeg la også merke til at hun fulgte etter barnas bevegelser med kameraet, noe som betyr at hun så talene til barna gjennom kameralinsen. Så utrolig trist! Se barna dine i øya! Legg bort mobilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (På 6.2.2022 den 20.15):

 

Begge disse tilfellene er jo fryktelig dobbeltmoralsk?! Hun som har bygget hele karrieren sin på eksmannens utroskap, og snakket non stop om hvor vondt det er, burde virkelig holde seg for god til å kysse en gift mann på munnen!

Enig. Jeg synes hun er fryktelig vulgær. Jeg har en del mannlige kolleger og hun har vært et tema under lunsjen. De er veldig samstemte: Iselin er vanvittig vakker, men kvalmende vulgær! Ville de rotet med henne? Ja. Ville de vært i et forhold med henne? Aldri! 

Det der er dårlig reklame for mannfolk også. Hvis de mener hun er kvalmende vulgær parallelt som at de sier  " jaja, ville rotet med henne/pult henne, men ikke noe "mer".

Hele dama - alt inkludert- er direkte frastøtende.

Det er helt sinnsykt at VG osv. Gir henne spalteplass. Men det nye nå  er tydeligvis at helsesøstre har begynt  å spørre ubrukelige influencere om hvordan de skal legge opp seksualundervisning på barne-ungdomsskolen, så ja, verden er tydeligvis overmoden for en ny istid. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (11 timer siden):

Å filme barna sine og legge ut videoene på some når de holder en så personlig tale til henne er kvalmt.

Jeg la også merke til at hun fulgte etter barnas bevegelser med kameraet, noe som betyr at hun så talene til barna gjennom kameralinsen. Så utrolig trist! Se barna dine i øya! Legg bort mobilen!

Hele bursdagsstoryen er så drøy at jeg har ikke ord. Da tenker jeg på eksponering av barn. Det er (nesten) noe av det verste jeg har sett til nå. Til og med i badekaret skal de eksponeres. Og at det «kun» var ansikt som var med- spiller faen ingen rolle. Jeg blir så forbanna av at folk med barn får utlevere som de vil på SoMe uten konsekvenser. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor "hengepupp" t-skjorta hun hadde på i går er fra? Spurte henne på Instagram, men hun svarer aldri der.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva skjer med Iselin og Alexandra Joner om dagen? Ser at de er mye sammen (vet at de er i samme management) men lurer på om det kommer noe mer med dem to i fremtiden? De var innom god morgen Norge i dag og skulle skremme programlederne og løp fnisete ut igjen uten å si noe. De er som to barn som girer hverandre opp og om å gjøre å være mest vill, høylytt og vulgær.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

wow. her var det mye utlevering av barn! story av når barna sover så hele verden kan se er drøyt

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
BethD skrev (På 9.4.2022 den 10.04):

Snakkes det om dette tåpelige kvinnemennesket enda?

😅😅 Saklig kommentar da :P 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fju skrev (På 28.2.2021 den 12.27):

Så nettopp en episode av "Bloggerne" hvor hun gråter over en kronikk som stilte spørsmålstegn ved at sexolog ikke er en beskyttet tittel. Hun så på den som et personangrep. Videre fortalte hun at hun får masse meldinger fra folk som sliter med alle slags traumer fra feks incest. Poenget hennes var at det er bruk for henne og at vi "I lille Norge har så mye å lære". Hun har ikke skjønt noen ting. Spør du meg er det et MASSIVT problem at så mange med alvorlige problemer ber om hjelp fra ei som åpenbart ikke har den faglige ballasten eller erfaringen som trengs. For min del må hun bare være så vulgær som hun vil. Men at hun spiller offerkortet og jantelovkortet samtidig som hun påberoper seg en kompetanse som hører helsepersonell til, det er faen meg drøyt. 

Har du link til denne episoden?
TV2 play har fått en utrolig rar (og IRRITERENDE!) ny outlook på streamingen sin. Står ingenting om NÅR episodene er publisert..  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ødelegger alt som har med sex og samliv å gjøre. Hun er bare så vulgær. Puteflaut alt sammen.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun meg selv å skylde på, men hørte i dag på podkasten hennes, hvor hun har besøk av "selveste" AnneMa... 🙈

Hun hyler og nærmest gaper over mikrofonen. Vulgær, er jammen en nøyaktig beskrivelse... (og jeg burde skjønt såpass, og styrt unna 🤪🙈

 

 

Endret av Tradegy
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...