Gå til innhold

Iselin Guttormsen


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Agent smith
Missmischief skrev (På 22.11.2022 den 1.01):

Var Tom utro flere ganger mens de var sammen? Reagerte litt på at hun sa ''den første utroskapen'' når hun gikk rundt i gamle huset og filmet seg selv. 

Ja minst 4 ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sursøtsaus skrev (På 15.12.2022 den 17.12):

I Ida Fladens podkast kom det frem at han var utro flere ganger etter den første gangen hun fersket han. Jeg synes hun gjorde en god figur i den.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg var en av dem som hadde blitt kraftig mett på utroskapshistorien hennes. Jeg trodde at det bare var med den ene gangen, som absolutt IKKE gjør det greit, men det gjorde nok at jeg tenkte at hun etterhvert burde klare å komme seg over det dersom hun skulle fortsette å være med han. Nå som det er kommet ut at han har gjort det gjentatte ganger i ettertid, har hele narrativet endret seg. Jeg får faktisk litt vondt av at Pappahjertet skulle bruke utroskapen som punchline da han vitsa om henne. Vi vet faktisk veldig lite av hva som skjer bak låste dører og man skal være forsiktig med å tulle med ting man ikke vet noe om. 

Hun har jo sagt flere ganger at utroskapen var over tid og ikke bare en gang. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Anonym90059005 skrev (3 minutter siden):

Videoen Mads Hansen deler på story nå er så vill at jeg har ikke ord. Er det ingen hjemme hverken i topplokket til IG, annonsør eller management?

Wow, bare wow. Finnes det ikke lover mot sånt? Var så masse feil/upassende ved den annonsen at jeg har ikke ord. Barn som reklamerer for intimsåpe, og som sier nøyaktig hvor den skal brukes. Altså… helt motbydelig å bruke barn til å selge produkter, men dette var langt forbi det igjen. Var ubehagelig å se på.

  • Liker 36
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (56 minutter siden):

Wow, bare wow. Finnes det ikke lover mot sånt? Var så masse feil/upassende ved den annonsen at jeg har ikke ord. Barn som reklamerer for intimsåpe, og som sier nøyaktig hvor den skal brukes. Altså… helt motbydelig å bruke barn til å selge produkter, men dette var langt forbi det igjen. Var ubehagelig å se på.

Burde vært det, dette er ikke søtt, eller å hylle åpenhet, disse barna har ingen forutsetning for å skjønne hva de er med på, eller hvor mange som ser på det her, 

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull vaffel skrev (1 minutt siden):

Burde vært det, dette er ikke søtt, eller å hylle åpenhet, disse barna har ingen forutsetning for å skjønne hva de er med på, eller hvor mange som ser på det her, 

Rett og slett for jævlig!!!

På tide at det kommer en lov nå så kan beskytte disse barna. Dette er overhodet ikke greit og langt over streken!

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 time siden):

Videoen Mads Hansen deler på story nå er så vill at jeg har ikke ord. Er det ingen hjemme hverken i topplokket til IG, annonsør eller management?

Jeg ble helt satt ut da jeg så den!! At det går an! 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 time siden):

Videoen Mads Hansen deler på story nå er så vill at jeg har ikke ord. Er det ingen hjemme hverken i topplokket til IG, annonsør eller management?

😵💫

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, det er jo så man ikke tror hva man ser? Det er der verste jeg har sett. Her må det jo være management og annonsør i tillegg til IG selv som voksne mennesker og alle synes dette er greit? Har ikke ord!!!

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Maskopi skrev (10 minutter siden):

Det er så hårreisende at jeg har ikke ord. Når mor så tydelig feiler fra å beskytte barna sine, hvor i h*#!* er annonsør, management, familie?? Det er på tide å sette foten ned og verne om barnas privatliv! 

Amen!

Annonsører og feks tv2 som også har støttet utlevering gjennom bla Bloggerne, burde også bli tatt med i debatten. De har også et stort ansvar for at barnas rettigheter blir brutt. 
 

Jeg var så rystet i går at jeg ikke la merke til annonsøren i reklamen til IG, hvem var det? De må jo få tilbakemeldinger på at denne reklamen er helt uakseptabel! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (24 minutter siden):

Amen!

Annonsører og feks tv2 som også har støttet utlevering gjennom bla Bloggerne, burde også bli tatt med i debatten. De har også et stort ansvar for at barnas rettigheter blir brutt. 
 

Jeg var så rystet i går at jeg ikke la merke til annonsøren i reklamen til IG, hvem var det? De må jo få tilbakemeldinger på at denne reklamen er helt uakseptabel! 

Det var Lyko 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk det verste jeg har sett på lenge. Har aldri likt IG, men dette var et helt nytt lavmål 🤯. Jentene hennes er ikke akkurat de yngste i influencerverden heller og mer utsatt på kort sikt. 

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...