Gå til innhold

Waldfee - søskenforsøk IVF, 39 år


Waldfee

Anbefalte innlegg

Så fint med en oppdatering fra deg ❤ Skjønner godt at du har trengt en pause fra å oppdatere her, veldig forståelig. Har ikke ønsket å mase, men nå bare måtte jeg spørre hvordan det gikk 😊 Takk for at du deler.

Helt utrolig utgjort at et virus skal sette kjepper i hjulene for dere, nå som planen var klar og mannen var med på laget. Det er bare så meningsløst og urettferdig 😥 Og at du skulle bli forkjølet når du skulle ha innsett- du har rett og slett vært utrolig uheldig! 

Godt å høre at dere fikk et bra inntrykk av klinikken  i Russland, det har mye å si. Hva vil skje på neste tur, er det befruktning og innsett da? Håper det kan la seg gjennomføre til høsten 🙏 Blir spennende å prøve noe helt nytt. La oss håpe at det gir dere den premien dere så absolutt fortjener 🙂 Og absolutt verdt et forsøk med egne egg mens du venter. Du har lov å ikke helt ha troen, men all motgang du har hatt. Men hvem vet? ❤

Ja, jeg fikk en liten jente i starten av februar 😭 Hadde aldri trodd det, etter tre år med prøving og flere aborter. Vi har det bra, og jeg føler meg så uendelig heldig. Ikke noe jeg tar for gitt dette. Ønsker det samme for deg ❤ Kjenner så godt følelsen av de gravide som popper frem ja, det stakk i magen min for hver store mage jeg så (og ikke fordi jeg ikke unnet andre det, men det er nå bare sånn det er).

Håper dere ikke må vente så mye lengre nå på innsett, og på eggdonasjon. Venting er nesten det verste i denne prosessen, den tiden hvor ingenting skjer. 

Uansett godt å høre fra deg 🥰 Veldig kjekt om du vil oppdatere litt her innimellom. Men det må du så klart kjenne på selv, om du ikke føler for det må du ikke gjøre det 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en liten jente 💗 @Mamma til én!! Det er uendelig fortjent etter alt du har vært gjennom. Kos dere tross koronatiden, som vel gjør ting litt spesielt. Godt du rakk å føde før viruset kom! Sender deg en god klem🥰 Blir nok oppdatering etterhvert, men lite å skrive om på en stund, tipper jeg! Får håpe korona roer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I dag må jeg legge inn en liten melding om en positiv opplevelse på riksen! Hadde to embryo på frys fra forsøk for ett år siden, fikk ikke satt tilbake i mai pga forkjøla og da nekt pga korona, ny syklus nå i juni. Utrolig nok overlevde begge embryo tiningen, det hadde jeg ikke forventet (har hatt tre fryseforsøk og alltid bare ett som hsr overlevd) men dette ga krangel med mannen som kun vil sette inn ett. Da jeg kom til innsettet var jeg ganske nedfor, men en veldig empatisk og flink embryolog foreslo å vente til dag 5, evt i dag (dag 3) for å se an utviklingen. Så ringte de i dag, det ene så fint ut men det andre var dårlig, så de ville sette tilbake i dag for å gi det ene best mulig forhold. Ok, opp på riksen midt i rigging til sommerfest på jobben som jeg skulle arrangere. Mens jeg sitter ute i venterommet kommer embryologen fra i går forbi, hun ser meg, stanser og setter seg ned og spør hvordan det går og at embryoet mitt ser fint ut. Altså, det er jammen ikke ofte man opplever empatiske folk som tar seg tid til sånt! Ble helt rørt jeg. Så var det min tur, og jammen var det selveste professor Tom Tanbo som gjorde innsettet. Da kunne det ikke bli mer proft gjort, ihvertfall 😂. I tillegg var han også veldig hyggelig! Embryo var 6-delt og med litt fragmentering, men i min alder kan man jo ikke forvente topp kvalitet lengre 😂. Har ikke rare håper om at dette skal gå veien, men kjekt å vite at siste egne genetiske embryo er brukt opp før vi setter kursen mot eggdonasjon til høsten. Og fint at det da ble en sånn positiv opplevelse på Riksen - flinke og hyggelige folk! 💗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er det klar at siste forsøk med mine gener er over - negativ test. Blodprøve i morgen, men er 15 dpo og utfallet er klart. Har heller ingen symptomer, sånn er det. Ikke fått mensen ennå siden jeg bruker både østrogen og progesteron ved fryseforsøk. Da er denne delen av søskenprøvereisen over. Den har vært utrolig forskjellig fra prosessen med førstemann, der vi ble gravide på aller første IVF og alt gikk tipp topp. Dumme meg trodde jo at jeg bare trengte et nytt IVF-forsøk, så var søsken på plass. Er litt lei meg for at ingen lege sa til meg den gangen at jeg måtte være rask med søsken. Var jo 35 da sønnen ble født, burde begynt på søskenforsøk da han fylte ett. Vi ventet med nytt IVF til han var to... og da kunne ikke lenger jeg få barn med egne egg, tydeligvis. Men det nytter jo ikke tenke på det, er ikke noe jeg får gjort noe med. Jeg koste meg uansett veldig med ham de første årene (gjør det fortsatt altså💙) og er glad jeg hadde så mye tid til ham. Med to små hadde det selvsagt blitt hektisk, mannen min jobber også veldig mye.

Har egentlig klart meg ok dette forsøket, for jeg hadde aldri troen egentlig. Har passer på å gjøre hyggelige ting. Men knakk litt da jeg hadde sommeravslutning her hjemme med jentegjengen og en ba om eplejuice å drikke som jeg vet prøver å bli gravid. Hun har møtt en mann, er 41 og jeg unner henne virkelig å bli gravid og få barn som jeg vet hun ønsker seg. Men for meg er reaksjonen på gravidnyheter blitt noe jeg ikke helt klarer å kontrollere - jeg begynner å gråte og blir helt satt ut - selv om jeg ER glad på andres vegne, så skulle jeg så inderlig ønske det var meg. Så jeg fikk helt vondt i magen og skvatt - men klarte heldigvis å skjule det og hun merket ikke noe. Det hadde jo ikke vært hyggelig om hun merket at jeg var lei meg! Følte meg som verdens verste person. Men var lei meg hele dagen etter også - hormoner fra forsøket osv... så det ødela litt det hyggelige jeg hadde planlagt med å ha den middagen, heldigvis koste de andre seg. Hun gravide vet forøvrig historien vår og at vi har holdt på tre år nå med ivf - men jeg kan jo ikke kreve at andre forteller meg tidlig i en graviditet at de er gravid, selv om det for meg hadde hjulpet med en telefon på forhånd så jeg kunne være litt forberedt og få unna den vanskelige reaksjonen på forhånd. Men kan være mange grunner til å holde for seg selv så tidlig. Heldigvis får jeg ikke sånn reaksjon med babyer og barn - elsker dem! Kun graviditeter som er problem. Det er blitt skikkelig ille etterhvert. Da søsteren min fortalte hun var gravid for to år siden var jeg trist i flere uker, hadde akkurat hatt MA. Men elskee nevøen min og har bedt søsteren om unnskyldning for at jeg var lei meg massevis av ganger. Heldigvis skjønner hun det og sier bare at det var ikke noe rart, hun forstår det godt selv om hun selvsagt syntes det var trist. Heldige meg som har verdens beste søster 🥰
 

Videre nå skal vi ha en prat med Maigaard om muligens å gjøre et ED-forsøk der mens vi venter på at det blir trygt å reise til Russland igjen. Danmark kan man jo dra til nå. Vi gir ikke opp ennå, men dette koster.... både penger og psyke.

Har samtidig søkt en ny jobb jeg har veldig lyst på. Satt dette på vent i flere år, men tenker det er viktig nå å gjøre det jeg ønsker på andre områder i livet.

og nå skal vi først nyte en fin Norges-sommer med sønnen, familie og venner. Neste høst er han skolegutt... tiden går så fort💙. God sommer til alle, om det er noen igjen som leser her av og til 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

På tide med en oppdatering: vi skrotet Russland, ihvertfall midlertidig, til fordel for Danmark pga korona. Flere fordeler med Danmark, åpen eggdonor bra ift barnets rettigheter, får ikke se bilder eller får mye info om donor - unngår da følelsen av å måtte «velge» mellom mennesker slik det er når man ser bilder og leser masse om donor, mindre medisinering som er mer skånsomt for kroppen. Men samtidig dårligere statistikk enn Russland og deres hestekurer med hormoner. Mannen var i Danmark i sommer og levererte sitt, donor hadde uttak i september så gikk meget kjapt å få donor. Utrolig takknemlig for at hun vil gi bort egg til oss 🙏Vi var heldige og fikk seks (!) fine blastocyster på frys, hvorav tre med toppkarakter 5AA. Så da ser man betydningen av gode og unge egg, gitt - og mannen er selvsagt meget fornøyd med seg selv 😂
 

første innsett av ett stk 5AA i oktober, naturlig syklus med kun ovitrelle, progesteron og blodfortynnende tabletter, nedover med danskebåten der det knapt var folk og rett hjem dagen etter når innsett var overstått på morgenen. Rett i karantene, men det gikk greit med hjemmekontor og korona fikk vi ikke, heldigvis. Fikk beskjed om 50/50 sjanse, tenkte dette må jo gå med så fine egg. Men neida, negativ test. Skal vi noen gang være heldige eller er all flaks brukt opp på sønnen 💙? Så da blir det ny Danmarkstur. Skal snakke med klinikken i morgen og høre om noe annerledes for neste forsøk - de vil ha naturlig syklus pga jeg har regelmessig syklus, godt å slippe medisiner men er usikker om jeg trenger ekstra østrogen. Får høre hva de sier. Den flotte blastoen var heller ikke i ferd med å klekke da de satte den inn, selv om den hadde blitt tint dagen før. Så jeg lurer på hvorfor det også. 
 

kryss fingrene for bedre lykke på neste innsett 🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Waldfee skrev:

På tide med en oppdatering: vi skrotet Russland, ihvertfall midlertidig, til fordel for Danmark pga korona. Flere fordeler med Danmark, åpen eggdonor bra ift barnets rettigheter, får ikke se bilder eller får mye info om donor - unngår da følelsen av å måtte «velge» mellom mennesker slik det er når man ser bilder og leser masse om donor, mindre medisinering som er mer skånsomt for kroppen. Men samtidig dårligere statistikk enn Russland og deres hestekurer med hormoner. Mannen var i Danmark i sommer og levererte sitt, donor hadde uttak i september så gikk meget kjapt å få donor. Utrolig takknemlig for at hun vil gi bort egg til oss 🙏Vi var heldige og fikk seks (!) fine blastocyster på frys, hvorav tre med toppkarakter 5AA. Så da ser man betydningen av gode og unge egg, gitt - og mannen er selvsagt meget fornøyd med seg selv 😂
 

første innsett av ett stk 5AA i oktober, naturlig syklus med kun ovitrelle, progesteron og blodfortynnende tabletter, nedover med danskebåten der det knapt var folk og rett hjem dagen etter når innsett var overstått på morgenen. Rett i karantene, men det gikk greit med hjemmekontor og korona fikk vi ikke, heldigvis. Fikk beskjed om 50/50 sjanse, tenkte dette må jo gå med så fine egg. Men neida, negativ test. Skal vi noen gang være heldige eller er all flaks brukt opp på sønnen 💙? Så da blir det ny Danmarkstur. Skal snakke med klinikken i morgen og høre om noe annerledes for neste forsøk - de vil ha naturlig syklus pga jeg har regelmessig syklus, godt å slippe medisiner men er usikker om jeg trenger ekstra østrogen. Får høre hva de sier. Den flotte blastoen var heller ikke i ferd med å klekke da de satte den inn, selv om den hadde blitt tint dagen før. Så jeg lurer på hvorfor det også. 
 

kryss fingrene for bedre lykke på neste innsett 🤞

Oi! Har lest hele dagboken din nå - og for en berg og dalbane. Ønsker dere masse lykke til ned neste innsett 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Snurrepurre skrev:

Oi! Har lest hele dagboken din nå - og for en berg og dalbane. Ønsker dere masse lykke til ned neste innsett 💜

Tusen takk 💗🙏! Så hyggelig. Må gå inn og lese hos deg også! Jeg var mer aktiv før, men når du har vanket i prøverørtråden siden prøverør 2017 uten resultat så dabber der litt av... men skal prøve å skrive her mer fremover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg fikk ha nytt innsett rett etter forrige mislykkede innsett i oktober, ny naturlig syklus og lørdag var jeg i Danmark. Det var tidligere enn jeg hadde forventet, men kroppen var merkelig nok i rute tross hormoner forrige måned. Ellers har jeg alltid pleid å få mensen før testdag, men ikke denne gangen - den kom tre dager etter jeg sluttet med progesteron. Så denne gangen virket ihvertfall progesteronstøtten slik den skulle. Trodde da eggløsning skulle bli forsinket, men det var den ikke- dro til Danmark på dagen fire uker etter forrige tur.

Reisen var litt av et styr - måtte ta koronatest før avreise, fikk såvidt svaret i tide - superstress - fire flighter opp og ned på en dag, taxi og inn på klinikken i Århus og så rett tilbake til flyplassen igjen. Koselig på klinikken, hyggelige folk og embryo så veldig bra ut. Det hadde ikke begynt å klekke, noe jeg antar er negativt da man alltid hører folk lykkes med embryo som har begynt å klekke. Klinikken sa det ikke betyr at dette embryo ikke vil klekke i livmoren, men jeg skulle gjerne hatt en klekkende jeg da.  Men blastocysten hadde karakter 5AA, som er topp. Det ble en maratondag, mannen var igjen hjemme med sønnen og heldigvis gikk alt bra. Merkelig å være på flyplass og fly med veldig få folk, der det vanligvis er veldig travelt. Nå er jeg i karantene, har tatt ny koronatest etter hjemkomst og den var negativ heldigvis. Var ikke så redd for smitte siden det nesten ikke var folk på flyplass og få på flyet, og jeg knapt var i Danmark. Har uansett hjemmekontor så å gjennomføre karantenen er ikke noe problem. 

Jeg hater virkelig disse ventedagene, og sliter med å konsentrere meg om jobben. Godt å jobbe likevel, bli distrahert av noe annet. Har ingen symptomer og føler det ikke har gått denne gangen, heller. Det er det 12. innsettet i forsøk på søsken, det andre med eggdonasjon. 4 embryo igjen i fryseren. Går det ikke nå, blir det stimulert syklus neste gang. Når jeg ser tilbake hadde vi antakelig aldri startet med søskenforsøk om vi visste hvor tøft det ville bli, men jeg trodde jo naivt at det skulle gå like glatt som med sønnen (kom på 1. forsøk og innsett). I går fikk jeg en knekk og gråt og gråt fordi dette aldri kommer til å gå. Var helt i kjelleren. Og det hjelper ikke at kortison har en veldig uheldig påvirkning på psyken for min del. Så sier jo alle at jeg må ta meg sammen, jeg er jo kjempeheldig som har sønnen osv. selvsagt er jeg det og kjempeglad for ham, men i disse ventedagene med medisiner kommer alle de triste følelsene frem som har samlet seg opp under søskenforsøkene. Må nesten anerkjenne at jeg har de følelsene og det er tøft, selv om jeg har vært heldig også. På sikt går det greit, men ikke under forsøkene. 
 

Huttetu. Skal ikke engang eggdonasjon funke for oss? Legen min sa til meg: du kommer i mål med eggdonasjon, jeg blir overrasket om neste forsøk ikke blir vellykket. Jeg håper han har rett, men klarer ikke tro på det. Det har jo kostet oss masse penger etterhvert også. Dette fryseinnsettet kostet kr 10000, så kommer medisiner og flybilletter i tillegg... så betalte vi kr 50 000 for selve eggdonasjonen også, med ett innsett inkludert. Ja, heldigvis har vi økonomi til å klare det, men blir ingen ny bil på en stund, som vi egentlig burde hatt, for å si det sånn. 

testdag er 30/11. nada symptomer så langt, unntatt litt oppblåsthet og litt magesmerter av crinonen, i timene rett etter jeg har satt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at det går rett vei denne gangen :) For en reise du har hatt, jeg skjønner godt at du får litt reaksjoner følelsesmessig. Men hva gjør man ikke for å få disse barna🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser det jeg har, Waldfee! Det er tøft å stå i og måtte gå gjennom så mye for å må målet. 

Men, du har gode odds :) Så om det ikke går nå, så håper og tror jeg det bare er tidsspørsmål før det går. Du vet jo at livmoren din kan, og med top rated blasto så kommer det til å skje 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellepelle skrev (3 timer siden):

Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at det går rett vei denne gangen :) For en reise du har hatt, jeg skjønner godt at du får litt reaksjoner følelsesmessig. Men hva gjør man ikke for å få disse barna🥰

Tusen takk, ja det kommer litt over meg under forsøk. Men ellers koser jeg meg med sønnen hver dag, er jo virkelig blitt klar over hvilket mirakel han er etterhvert 💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (1 time siden):

Jeg krysser det jeg har, Waldfee! Det er tøft å stå i og måtte gå gjennom så mye for å må målet. 

Men, du har gode odds :) Så om det ikke går nå, så håper og tror jeg det bare er tidsspørsmål før det går. Du vet jo at livmoren din kan, og med top rated blasto så kommer det til å skje 🥰

Takk, du har jo også vært gjennom mye så du vet hvordan det er 💗! Jeg håper du har rett, det er jo som regel et spørsmål om tid (og i mitt tilfelle, bedre eggkvalitet) men man skulle så gjerne visst hvor lang tid. Tenker på deg og håper du lykkes nå, har lest i dagboken din og følger med! Du har i motsetning til meg alderen på din side💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh man blir virkelig 100 prosent sprø av disse ventedagene!! Har heldigvis hatt det hektisk på jobb, så har blitt distrahert. Og vi har kost oss i ettermiddag med å henge opp adventsstjerner i vinduene og lys ute. Veksler mellom tro og tvil.... ble litt optimist fra tirsdag pga hadde mye murring og var liksom litt «støl» i magen. I dag derimot supernegativ og helt i kjelleren igjen, hadde så veldig menssmerter før i dag og i tillegg litt rosa crinonerester. Helt sikker nå på at mensen kommer i natt/morgen, to dager før testdagen som er mandag ... blæh! Hvorfor kan ikke eggdonasjon funke, da.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% skrulledager! Der er så mye innsats, følelser og verdi i disse dagene, det er ikke rart en blir litt skrullete 🥴

Jeg håper det du kjenner ikke er mensen, men symptomer. Kommer til å tenke på deg og krysser fingrene 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære @Waldfee, her har jeg ikke fulgt med i timen, det har jo skjedd masse! Veldig kjedelig med negativt donorforsøk og dårlig følelse for denne runden men tross alt så har du jo gode muligheter på frys fortsatt! Dette har jeg troen på, de har jo hele tiden sagt at det er god stemning i livmoren så satser på at det bare er snakk om flaks nå! Masse lykke til, veldig fint å høre at du er i gang igjen i alle fall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wiley skrev (4 timer siden):

Kjære @Waldfee, her har jeg ikke fulgt med i timen, det har jo skjedd masse! Veldig kjedelig med negativt donorforsøk og dårlig følelse for denne runden men tross alt så har du jo gode muligheter på frys fortsatt! Dette har jeg troen på, de har jo hele tiden sagt at det er god stemning i livmoren så satser på at det bare er snakk om flaks nå! Masse lykke til, veldig fint å høre at du er i gang igjen i alle fall! 

Tusen takk, @Wiley, så koselig å høre fra deg💗 Hvordan går det, hun er jo ganske stor allerede!! Tiden flyr avgårde! Alt bra med dere? 
 

jeg føler jo at jeg er dømt til evig søsken-uflaks 😢. Men mensen er ikke her ennå, så får se om den kommer i morgen eller på mandag. Og selvsagt flott med fire i fryseren. Med donor på 21 år så bør jo et av dem være en baby🤞Skulle hatt et sånt dinoembryo som du hadde, vettu og skulle bare ønske jeg slapp flere innsett snart. Det er så kjipt med ventedager, heldigvis bare en drøy uke nå med blastocyst men det er virkelig pyton. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Waldfee said:

Tusen takk, @Wiley, så koselig å høre fra deg💗 Hvordan går det, hun er jo ganske stor allerede!! Tiden flyr avgårde! Alt bra med dere? 
 

jeg føler jo at jeg er dømt til evig søsken-uflaks 😢. Men mensen er ikke her ennå, så får se om den kommer i morgen eller på mandag. Og selvsagt flott med fire i fryseren. Med donor på 21 år så bør jo et av dem være en baby🤞Skulle hatt et sånt dinoembryo som du hadde, vettu og skulle bare ønske jeg slapp flere innsett snart. Det er så kjipt med ventedager, heldigvis bare en drøy uke nå med blastocyst men det er virkelig pyton. 

Tiden flyr ja! Hun blir jo straks 9 måneder, det er helt sykt å tenke på, masse tenner og har begynt å reise seg litt smått, det er liksom så voldsom fart på utviklingen hele tiden! Veldig koselig og veldig slitsomt! 
Dinoembryo er vel egentlig bare bonus, det er vel først dag 6 de egentlig «skal» klekke så de aller fleste blastocyster blir jo satt inn før de kommer så langt, ville overhodet ikke sett på det som negativt når de har så god score ellers. Håper magefølelsen tar feil denne gangen, nå fortjener du virkelig at hellet slår om og at du endelig kommer i mål med nr 2! Du er virkelig en inspirasjon altså, så utrolig tøft av deg å stå i alt dette og ikke minst holde ut disse uendelig lange ventedagene. 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiley skrev (15 timer siden):

Tiden flyr ja! Hun blir jo straks 9 måneder, det er helt sykt å tenke på, masse tenner og har begynt å reise seg litt smått, det er liksom så voldsom fart på utviklingen hele tiden! Veldig koselig og veldig slitsomt! 
Dinoembryo er vel egentlig bare bonus, det er vel først dag 6 de egentlig «skal» klekke så de aller fleste blastocyster blir jo satt inn før de kommer så langt, ville overhodet ikke sett på det som negativt når de har så god score ellers. Håper magefølelsen tar feil denne gangen, nå fortjener du virkelig at hellet slår om og at du endelig kommer i mål med nr 2! Du er virkelig en inspirasjon altså, så utrolig tøft av deg å stå i alt dette og ikke minst holde ut disse uendelig lange ventedagene. 💙

Å, så koselig å høre! Veldig morsom, og slitsom, alder👍💗
 

Og tusen takk for oppmuntrende ord, det varmer skikkelig💙! Føler meg ikke så tøff, lå våken i natt og grublet og var skikkelig langt nede. Føler meg sikker på resultatet og vet ikke helt hvordan jeg skal komme gjennom neste uke. Neste innsett blir nok etter jul, mest sannsynlig tar jeg en frimåned i desember for å komme meg litt. I mars begynner jeg i et vikariat en annen arbeidsplass og skal ha permisjon fra jobb. Gleder meg til å få litt annen input, ihvertfall 💗! Klem til deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! HER har det skjedd mye 😃 Så bra at det skjer noe, til tross for koronaen. Selv om det blir mye mer styr for deg, med test, karantene osv. Veldig leit å høre at sist forsøk ikke gikk. Den følelsen når man innser at det ikke har gått er så vond ❤ 

Ser du skriver at du nok ikke hadde prøvd på søskenforsøk om du visste hvor vanskelig det skulle vise seg å bli. Du kan i hvertfall vite at du har gjort alt du kan for at det skal skje, alt er prøvd, og du kan ikke gjøre mer enn du gjør ❤

Nå heier jeg med hele meg på dette forsøket, og håper så inderlig at tante rød hoder seg langt unna, og at du får tidenes julegave 🤞🙏 Herlighet som du fortjener det, etter alt du har vært gjennom. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...