Gå til innhold

Waldfee - søskenforsøk IVF, 39 år


Waldfee

Anbefalte innlegg

Her var det lenge sidan eg hadde vore innom. Gratulerer så mykje med ny baby i magen, Waldfee! 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye @Waldfee, jeg er så happy for deg altså! ❤️💜❤️ Trenger ikke dinobolle for at det skal klaffe! 🙈🙏🏽 Når er termin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (På 1.2.2021 den 14.51):

Jeg har lest hele dagboken din, jeg gikk gjennom alle følelsene når jeg satt og leste 🙈 Jeg satt og grein når jeg leste at du hadde blitt gravid. Gratulerer så mye, dette fortjener du ❤️

Tusen takk, så koselig melding 💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirabella76 skrev (På 1.2.2021 den 22.30):

Her var det lenge sidan eg hadde vore innom. Gratulerer så mykje med ny baby i magen, Waldfee! 🥰

Tusen takk 💗 lenge siden jeg så deg her ja, håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiley skrev (21 timer siden):

Gratulerer så mye @Waldfee, jeg er så happy for deg altså! ❤️💜❤️ Trenger ikke dinobolle for at det skal klaffe! 🙈🙏🏽 Når er termin? 

Tusen takk 💗 nei, måtte tydeligvis ikke være dino 😂. Termin 12. august. Klem til deg og vesle dino🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13+3

Jeg begynte i ny jobb på mandag, veldig veldig gøy! Har nå en jobb der jeg treffer en del folk igjen, det er herlig, var så lei av hjemmekontoret. Men må pendle med bil en time hver vei - det er ganske slitsomt. Står opp 0530-06... men heldigvis hjemmekontor 1-2 dager i uka. 
 

formen er egentlig bra, mye mindre trøtt og sliten nå og det passet jo godt. Hadde litt magesmerter på kjøreturen hjem fra jobb i dag, så bør nok ta det litt rolig. Ikke kvalm lenger, men spiser veldig mye fortsatt. Har en banan kl 10, lunsj 1130 og så ny matpakke kl 15 før jeg drar fra jobb.. 🙉. Har ikke noen særlige symptomer, men magen vokser. Må kjøpe noen gravid-jobbklær for nå går jeg rundt med bukser som jeg ikke får lukket knappen og skjørt som sitter halvveis på 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (På 3.2.2021 den 18.21):

Må kjøpe noen gravid-jobbklær for nå går jeg rundt med bukser som jeg ikke får lukket knappen og skjørt som sitter halvveis på 😂

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åhhh, herregud! Ser jeg er sent ute, men titter innom sånn innimellom! Så fantastisk!!!

Ser det er lenge siden du har skrevet her inne da, så håper virkelig alt står bra til!

Dette fortjener du ❤️❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butter skrev (37 minutter siden):

Åhhh, herregud! Ser jeg er sent ute, men titter innom sånn innimellom! Så fantastisk!!!

Ser det er lenge siden du har skrevet her inne da, så håper virkelig alt står bra til!

Dette fortjener du ❤️❤️❤️

Tusen takk, så hyggelig å høre fra deg!! Hvordan står det til, veslejenta er vel ganske stor allerede? Tiden flyr 💗

Jeg er litt sliten om dagen med pendling til ny jobb og orke å være tilstede hjemme i tillegg, derfor har jeg ikke skrevet. Men alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokdamen skrev (1 minutt siden):

Her hadde det skjedd helt fantastiske ting 💕💕💕 Gratulerer 🥳🥳

Tusen, tusen takk💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+2

tiden flyr om dagen... ny og veldig morsom jobb, men lang reisevei og bilkjøring er litt slitsomt. Mye mer «daff» i dette svangerskapet enn forrige. Bruker den energien jeg har til overs på å være mamma og gå noen turer etter leggetid. Har ikke fått skrevet så mye i det siste. Sykler på ergometersykkel med litt intervaller en gang i uka, for å få opp litt puls og prøve å holde formen litt ved like. Plan om å trene litt styrke etterhvert.... vi får se! 🤞

Magen vokser og jeg ser tydelig gravid ut nå. Har lagt på meg mer enn forrige gang, føler meg ganske ufiks i grunn. Tenkte jeg skulle være sånn flott gravid, men har mer «flodhest»-følelsen nå enn sist gang 😂. Spiser fortsatt veldig mye... må ta levaxin for å holde TSH riktig, men blir veldig sulten.. så det gjør jo sitt med kroppen. Sover godt på nettene. Men må jo opp på do en til to ganger.

Ordinær ultralyd 8. mars, ikke lenge til. Merkelig nok bekymrer jeg meg ikke noe særlig. Skulle trodd jeg ville gjort det. Vi får bare håpe det går fint! Glukosebelastning må jeg ha i uke 24. Så er det start hos jordmor samme uka. Går annenhver gang til jordmor og fastlege, slik som sist. 
 

kjenner ingenting i magen ennå. 
 

lurer på hvordan jeg kan endre dagboken til graviddagbok? Er ikke så teknisk... 😂
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waldfee skrev (30 minutter siden):

lurer på hvordan jeg kan endre dagboken til graviddagbok? Er ikke så teknisk... 😂

Du må sende en PM til en moderator og be den flyttet til gravid dagbok-underforumet.

Koselig å høre fra deg forresten! :) Kjenner jeg igjen i det å føle seg seg som en flodhest i svangerskap med nr.2 ;) Men blir koselig å snart få kjenne spark! Og lykke til på UL :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldfee skrev (På 23.2.2021 den 19.58):

Tusen takk, så hyggelig å høre fra deg!! Hvordan står det til, veslejenta er vel ganske stor allerede? Tiden flyr 💗

Jeg er litt sliten om dagen med pendling til ny jobb og orke å være tilstede hjemme i tillegg, derfor har jeg ikke skrevet. Men alt er bra!

Gøy med ny jobb, men skjønner veldig godt at pendlingen tar på, særlig i kombinasjon med graviditet og barn fra før. Går bort mye verdifull tid på pendling.

Ja, vesla er blitt 20 mnd. og er ei aktiv og stor, lita jente. Snakker i vei sånn at jeg blir helt imponert.

Vi er i gang med søskenforsøk og testet positivt nå på søndag. Jeg er 4+4 i dag. Trodde jeg skulle bli mindre bekymret denne gangen, men er veldig redd for å miste og har ikke sluppet løs noen jubel enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Butter skrev (På 25.2.2021 den 19.22):

Gøy med ny jobb, men skjønner veldig godt at pendlingen tar på, særlig i kombinasjon med graviditet og barn fra før. Går bort mye verdifull tid på pendling.

Ja, vesla er blitt 20 mnd. og er ei aktiv og stor, lita jente. Snakker i vei sånn at jeg blir helt imponert.

Vi er i gang med søskenforsøk og testet positivt nå på søndag. Jeg er 4+4 i dag. Trodde jeg skulle bli mindre bekymret denne gangen, men er veldig redd for å miste og har ikke sluppet løs noen jubel enda. 

Hurra, så gøy da!! Håper det går veldig bra! Det var jo flott med klaff så raskt på søskenforsøk! Gratulerer 💗satser på det går hele veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18+2 

 

nå må jeg snart begynne med sånne gravidspørsmål og svar her! Kort oppdatering, mye styr med pendling og jobb om dagen og flodhestfølelsen har ikke avtatt, for å si det sånn. Spiser mye mat «i farta» og det er ikke bra. Magen mye større enn forrige gang! Har begynt - er vel en uke eller to siden - å kjenne bevegelser i form av små «plopp» eller dunk i magen - er nok små spark. Tidligere enn med storebror, som jeg kjente i uke 20. annerledes pga da var det mer «sommerfuglvinger» i magen - nå tydelige dunk.
 

Ultralyd på mandag og vi venter en lillebror💙 Storebror er superfornøyd! Jeg var helt anspent hele undersøkelsen, bare redd det skulle være noe galt. Men alt så bra ut! Kan nesten ikke tro det... 

klarer sykkeltrening en gang i uka og litt styrke. Går også mye tur. Håper da å motvirke den høyere risikoen for diabetes og forgiftning, tross alderen og eggdonasjonen. Vi får håpe det går bra tross litt dårlige matvaner og flodhest-tendenser 😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste på UL er at morkaken er lavtliggende. Den er på bakre vegg, heldigvis siden jeg måtte ha ks sist. Men litt lav. De mente den vil trekke seg oppover, ny kontroll i mai - jeg bare «ja, det har jeg hørt før». Sist ble den værende i veien og derfor ks. Men jeg vet jo at det går helt bra - nesten så det er rarere om jeg skulle få føde normalt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillebror 🥰 så koselig å lese at det går så fint, selv om det sikkert ikke er noe gøy å føle seg som flodhest! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (8 timer siden):

Gratulerer med lillebror 🥰 så koselig å lese at det går så fint, selv om det sikkert ikke er noe gøy å føle seg som flodhest! 

Hehe, tusen takk, det er jo ingenting å klage over og jeg overdriver veldig! Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...