Ruccula Skrevet 21. januar 2017 #361 Del Skrevet 21. januar 2017 Tone har blitt kjendis pga 2 faktorer: -Utsende -Hun spiller på sex Dama har utenom det, absolutt ingen talent, nada!! Problemet er at folk trykker på artikler som omhandler henne og har stor interesse for henne. Hvis folk hadde bare ignorert hele tone så hadde dama ikke fått så mye plass i mediene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 21. januar 2017 #362 Del Skrevet 21. januar 2017 16 timer siden, Ella1 skrev: Kan godt være denne videoen har en slags underliggende mening/sammenheng med sangen, men den tror jeg isåfall de fleste vil være for "dumme" til å forstå 🤣🙈. Forøvrig, uansett mening, den teiteste videoen jeg har sett. Og sangen kommer på en god nummer to🙈. Uff Tone.. får faktisk vondt av henne.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. januar 2017 #363 Del Skrevet 21. januar 2017 Eva weel skram er kjempegod artist uten å spille på kropp og sex. Hun selger ut konsertene sine og står på med sang. Tone er mer blogger og ingen artist. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. januar 2017 #364 Del Skrevet 21. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner, innhold fra sosiale medier og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YourMan Skrevet 21. januar 2017 #365 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) Jeg bare spør: Hva hadde Tone vært i dag uten kropp og å spille på? Min påstand er om hun hadde vært mindre pen hadde hun blitt glemt etter Idol. De fleste anmeldelsene hun får er i beste fall middels, ofte slakt som nå i "comebacket". Dette comebacket bar selvsagt preg av kropp og sex, der truse og kjole fikk 10 ganger mer oppmerksomhet enn selve musikken. Jeg synes det er trist at artister får så mye oppmerksomhet pga sex og kropp. Jeg sier ikke at musikken hennes er elendig, men den er på ingen måte noe som skiller seg ut. Ikke i nærheten av det som virkelig er kvalitetsmusikk. Endret 21. januar 2017 av YourMan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 21. januar 2017 #366 Del Skrevet 21. januar 2017 http://www.vg.no/rampelys/musikk/tone-damli-aaberge/tone-damli-deilig-aa-slippe-aa-vaere-sexy/a/23903616/ Jeg synes også det er et forbaska slit å være sexy hele tida. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 21. januar 2017 #367 Del Skrevet 21. januar 2017 18 timer siden, Testosteron skrev: Jo da. Tone Damli er kreditert som medkomponist på mange av sangene hun har gitt ut, og selv om artisten ikke har skrevet musikken, så er det jo hennes musikk når hun gir den ut. Elvis f.eks. skrev svært få av sangene han framførte. Elvis covret i stor grad andre låter, lite originale tunes fra den kanten. Han covret dem bra, da, og var superstjerne. -dacini- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 21. januar 2017 #368 Del Skrevet 21. januar 2017 (endret) 1 time siden, lunalee skrev: http://www.vg.no/rampelys/musikk/tone-damli-aaberge/tone-damli-deilig-aa-slippe-aa-vaere-sexy/a/23903616/ Jeg synes også det er et forbaska slit å være sexy hele tida. Det er så latterlig av henne å si noe sånt. Hva hadde hun egentlig fått til uten å spille på sex? Den nyeste "hiten" handler jo om BDSM. Jeg blir matt. Endret 21. januar 2017 av elisaday 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForbiddenFruit Skrevet 21. januar 2017 #369 Del Skrevet 21. januar 2017 Synes ikke låten var så verst og mener at det er bra hun forsøker seg på et litt nytt sound. Det er popmusikk hun driver med og tror ikke hun er ute etter kred blant anmelderne. Hun har en behagelig og fin stemme som hun stort sett har god kontroll på ved liveopptredener. Synes hun fortjener å toppe hitlister like mye som andre norske artister som har vært i vinden de seneste årene - som Morgan Sulele, Katstrofe, Staysman & Lazz osv. Det er ikke de mest unike låtene de har gitt ut heller, men det slår an blant folket og da fortsetter de naturligvis i det sporet. Man kan si at utseende har hjulpet Tone mye, men hun har stått på på sin måte for å komme seg dit hun er i dag hun også. Hun har gitt ut mye musikk siden gjennombruddet. Mer enn de fleste andre som bare gir ut noen få singler i året. Tone har gitt ut flere album og hatt mange spilleoppdrag. Det krever mye jobb. I tillegg har hun vært med på mye i media og det er også jobb som går utover fritiden hennes. Om man skal lykkes med popmusikk i hennes sjanger, må man ofte være litt synlig for at folk skal bli oppmerksomme på musikken hun gir ut. For noen blir det kanskje mye, men for tilhengerne hennes, er det interessant at hun deler såpass mye av seg selv og i form av dette gir noe tilbake til de som støtter henne og musikken hennes. Oppatter henne i tillegg som en jordnær person som har beina godt plantet på jorden. Hun er bare en ung kvinne som har fått muligheten til å leve ut drømmene sine. Den muligheten tror jeg de fleste ville tatt om de fikk den. Om man ikke liker musikken hennes, er det jo bare å styre unna :-) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 21. januar 2017 #370 Del Skrevet 21. januar 2017 12 minutter siden, ForbiddenFruit skrev: Synes ikke låten var så verst og mener at det er bra hun forsøker seg på et litt nytt sound. Det er popmusikk hun driver med og tror ikke hun er ute etter kred blant anmelderne. Hun har en behagelig og fin stemme som hun stort sett har god kontroll på ved liveopptredener. Synes hun fortjener å toppe hitlister like mye som andre norske artister som har vært i vinden de seneste årene - som Morgan Sulele, Katstrofe, Staysman & Lazz osv. Det er ikke de mest unike låtene de har gitt ut heller, men det slår an blant folket og da fortsetter de naturligvis i det sporet. Man kan si at utseende har hjulpet Tone mye, men hun har stått på på sin måte for å komme seg dit hun er i dag hun også. Hun har gitt ut mye musikk siden gjennombruddet. Mer enn de fleste andre som bare gir ut noen få singler i året. Tone har gitt ut flere album og hatt mange spilleoppdrag. Det krever mye jobb. I tillegg har hun vært med på mye i media og det er også jobb som går utover fritiden hennes. Om man skal lykkes med popmusikk i hennes sjanger, må man ofte være litt synlig for at folk skal bli oppmerksomme på musikken hun gir ut. For noen blir det kanskje mye, men for tilhengerne hennes, er det interessant at hun deler såpass mye av seg selv og i form av dette gir noe tilbake til de som støtter henne og musikken hennes. Oppatter henne i tillegg som en jordnær person som har beina godt plantet på jorden. Hun er bare en ung kvinne som har fått muligheten til å leve ut drømmene sine. Den muligheten tror jeg de fleste ville tatt om de fikk den. Om man ikke liker musikken hennes, er det jo bare å styre unna :-) Det du sa! Applaus for et flott og velskrevet innlegg med fornuft og varme (Nei, jeg kjenner ikke Tone, ikke er jeg hennes aller største fan heller men jeg liker jenta og syns hun virker som ei oppegående, hyggelig, hardt arbeidende jente som har vært veldig heldig på utseendefronten.) Kjendis og bloggerdiskusjonene renner så kjapt over av mindre hyggelige kommentarer ofte at jeg blir matt over alt alle får seg til å si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 21. januar 2017 #371 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg forstår virkelig ikke sammenhengen mellom musikkvideoen og låta! Hvis hun er lei av å måtte være sexy, bør hun da også holde seg til låter som ikke handler om "touch my body" og den slags. Synes dette høres ut som et desperat forsøk på å få være med på soundtracket til neste Fifty Shades-filmen. Låta har noen alvorlige ulyder i seg, og den er platt og kjedelig. Hun evner ikke å formidle noe som helst, og kunne like gjerne sunget ordene fra en matoppskrift. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. januar 2017 #372 Del Skrevet 21. januar 2017 Ryddet for spekulasjon. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 21. januar 2017 #373 Del Skrevet 21. januar 2017 Kjæresten trodde begynnelsen av videoen var reklame for DAB radio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 21. januar 2017 #374 Del Skrevet 21. januar 2017 Liker Tone og synes hun er vakker. Likte også Butterfly og I know, men denne låten likte jeg ikke! Drepende kjedelig! Men vi må vel innse at Tone er mest kjent for å være kjent. Hun har vært så heldig at hun greier å leve av kjendisstatusen sin. Godt gjort, men tror det går mot slutten nå. Oppdragene står ikke akkurat i kø..... Hadde hun fortsatt samlivet med med AH, kunne hun levd lenge av kjendisstatusen., men den nåværende mannen hennes bidrar vel ikke noe særlig i så måte.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 21. januar 2017 #375 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg liker ikke Tone spesielt godt, men synes hun har kommet seg og blitt mer jordnær og ydmyk etter det ble slutt med AH. Tiden hun var sammen med han var hun rett og slett uspiselig. Men føler at uansett hva hun gjør nå så er det feil.. Folk vil liksom dra henne ned, og står i kø for å kritisere. Synes det er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 21. januar 2017 #376 Del Skrevet 21. januar 2017 På tide med litt mer Tone i media nå, har vært skammelig lite i det siste. Hun bør være med på neste års Farmen Kjendis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 21. januar 2017 #377 Del Skrevet 21. januar 2017 4 minutter siden, Leifern skrev: På tide med litt mer Tone i media nå, har vært skammelig lite i det siste. Hun bør være med på neste års Farmen Kjendis. Ja, heller det enn i hver gang vi møtes ihvertfall.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dronningbia Skrevet 21. januar 2017 #378 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg kastet akuratt bort et minutt av livet mitt på å søke etter den nye sangen.....Det blir et minutt jeg aldri får tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 21. januar 2017 #379 Del Skrevet 21. januar 2017 4 minutter siden, Leifern skrev: På tide med litt mer Tone i media nå, har vært skammelig lite i det siste. Hun bør være med på neste års Farmen Kjendis. Hvis det var ironisk ment, er jeg med. Dersom ikke, så synes jeg ikke at vi bør fore henne med mer oppmerksomhet, enn det som strengt tatt er nødvendig. Det er akkurat det hun vil ha oss til å gjøre. Samtidig er det bedre at hun er med på et slikt program, enn et er mer alvorspreget program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maverick* Skrevet 22. januar 2017 #380 Del Skrevet 22. januar 2017 På 20.1.2017 den 18.28, Testosteron skrev: Jo da. Tone Damli er kreditert som medkomponist på mange av sangene hun har gitt ut, og selv om artisten ikke har skrevet musikken, så er det jo hennes musikk når hun gir den ut. Elvis f.eks. skrev svært få av sangene han framførte. Medkomponist kan være så mangt. Akkurat som å være artist kan være så mangt. Artister som skriver sine egne låter har selvsagt mer kredibilitet enn artister som er "medkomponister" på det som presenteres som artistens "egen" musikk. Ta f.eks artisten Hanne Sørvaag som skriver sine egne låter, opptil 200 av de i året, istedenfor å få de servert av andre. Så nå lærte du noe nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg