Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal alle kjendismødre ha det så travelt i mammapermisjonen? Hun er med i idol + lager nå juleplate, med baby på armen. Er det for de er redde de blir glemt? De må holde på hele tiden og kan ikke ta 12 mnd permisjon slik alle andre pleier å gjøre. Er ikke babyen en fulltidsjobb i seg selv? Bare lurer jeg, er så lei av disse superarbeidende mødrene som skal være så mye bedre enn alle andre.



Anonymous poster hash: e6619...d36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper hun har en mye friere arbeidshverdag enn oss som er i mer vanlige jobber, jeg ser ikke problemet. Juleplater er jo en grei måte å få inn noen slanter på.

Anonymous poster hash: cf50d...c76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle kjendismødre ha det så travelt i mammapermisjonen? Hun er med i idol + lager nå juleplate, med baby på armen. Er det for de er redde de blir glemt? De må holde på hele tiden og kan ikke ta 12 mnd permisjon slik alle andre pleier å gjøre. Er ikke babyen en fulltidsjobb i seg selv? Bare lurer jeg, er så lei av disse superarbeidende mødrene som skal være så mye bedre enn alle andre. Anonymous poster hash: e6619...d36

12 mnd permisjon???

Anonymous poster hash: baf29...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er 12 tilsammen mor og far, sånn egentlig. 9 mnd mor og 3 far? Noe i den dur.



Anonymous poster hash: e6619...d36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleplate med den dama?

WHY?

Anonymous poster hash: 6cad8...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jørild

Og allikavel starter du en tråd om henne og gir henne mer oppmerksomhet? Spør deg selv om hvorfor så har du kanskje svaret.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fordi hun er profesjonell kjendis. det er det som er jobben hennes, så selvsagt må hun være flink til å ordne medieeksponering. bare la være å klikke på artiklene om henne, så får hun i hvert fall ikke annonseinntekter fra deg :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pent lei jeg og.... Jeg leser aldri om henne eller går inn på artikler. Jeg skjønner virkelig ikke greia jeg heller, men folk har vel sikkert veldig lite å skrive om.

Børsen er mer spennende enn detta.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger litt selv hva du eksponerer deg for -hopp over artikler om henne, hopp over å lese det mest overfladiske kjendisstoffet, det må vel være første sted å starte.

Det er forbrukerne som lar et produkt leve, selv om reklamen er god.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her; jeg startet tråden fordi jeg oppriktig lurer på hvorfor? Kvalifisere til å være talentdommer for eksempel - kan alle som har stilt opp i idol og er pene bli TALENTdommer og faktisk reelt vurdere når en person har et musikalsk talent eller ikke? (med tanke på at hun jo ikke akkurat er norges største sangstjerne for å si det mildt..) Syns bare det er helt på trynet.. Og nei, jeg klikker aldri inn på artikler om henne, for det interesserer meg virkelig ikke. Men er jo ikke til å unngå å se media logrer som små valper og trykker artikler om henne så snart hun foretar seg noe i det offentlige - og siden jeg er middels opptatt av å lese nettaviser, så får jeg jo trynet hennes slengt opp en gang i uken. MEN HVOOOOOORFOOOOOR ???????????? Hva er grunnen til denne kongelige berømmelsen??



Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Hun var med i idol, hun har gitt ut plater, hun har vært dommer i idol, hun har vært sammen med Aksel Hennie, hun eksponerer seg selv og hun er pen og sjarmerende. Er det noe nytt at dette fører til at avisene skriver om en da?

Det skrives heller ikke SÅ mye om henne at det ikke er mulig å overse det. H is du har latt deg irritere så mye over henne vil jeg si at du selv har oppsøkt skriverier om henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Hva nytt er der ute? Jeg har ikke fulgt med. :3

Ikke er jeg spesielt interessert heller, så ikke fortell meg hva jeg "har gått glipp av".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makt, penger, religion, kjendiser...roten til alt ondt. :fnise:

Jeg tror Se og Hør hadde tjent driiitbra på å ha sitt eget diskusjonsforum!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har jo ikke kommet med noe nytt på lenge så skjønner ikke hvorfor hun får slik oppmerksomhet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Hun er veldig pen, derfor bryr kvinner(og i mindre grad menn) seg om hva hun driver med. Derfor skrives det side opp og side ned om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig pen, derfor bryr kvinner(og i mindre grad menn) seg om hva hun driver med. Derfor skrives det side opp og side ned om henne.

Jenny Skavlan f.eks. er også veldig pen, men det står mye mindre om henne, selv om hun driver med mer ting som kunne vært interessant for media. Samme med mange andre kjendiser!

Er enig i at det er ganske merkelig ts. Selv liker jeg Tone, og artiklene om henne plager meg ikke, men syns det er ganske underlig når jeg tenker meg om ja.

Anonymous poster hash: d21ef...ec3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...