Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser mye heller en artikkel om Tone Damli enn disse bloggebertene som er blitt kjente av å putte silikon i leppa og puppene bare fordi, trusekorte skjørt og som virkelig har nada å tilføre samfunnet annet enn anorektiske tenåringsjenter med dårlig selvtillit og silikonpupper på ønskelista til jul før fylte 13 som i tillegg tror det er normalt med six pack på magen 4 dager etter fødsel!!! Tone Damli kan kanskje ikke skryte på seg så mye mer enn et pent utseende og et vannvittig godt tekke på media, men det finnes flust av dårligere rollemodeller i media enn henne. Og all den tiden hun er der redder verden fra enda mer mediedekning av Livingdoll og fotballfrue.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tone er like interessant som en utstillingsdukke fra H&M

Det som er interessant er oss andre. Deg og meg. Hvorfor liker vi folk som står og synger ??? Moren min synger og av og til når hun pussler med noe. Hun er mer interessant enn alle de i i bladene.

Hvordan kan filmstjerner som bare spiller i filmer tjene som "forbilder" for noe som helst ???? Selvsentrerte ofte dopa tapere det er det de er om du tar alle pengene fra dem.

Så måler vi alt etter penger da ? Er det det som er "GUD" i vår verden ? Gi de folkene en spade så holder de ikke i ordentlig arbeide i 10 minutter en gang, det er jeg sikker på, så skal jeg ha respekt for dem ?????

Har aldri skjønt slikt.

Vanlige folk kan være interessante, men ikke de som ikke ha noe skikkelig å gjøre på hele dagen, bare står og synger eller er med i filmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er like mange som er lei av henne som det er mennesker som digger henne. Man trenger ikke å være kjent for noe for å være kjent i dag. Tone er pen, har en dialekt mange faller for, har utstråling og vet hvordan hun håndterer media og hvordan hun ivaretar fansen sin. De har egne kurs for sånt, nærmest et hvordan-bli-populær-kurs, om en kan sette det litt på spissen. Hvis man attpåtil er pen og har en manager som ringer rundt til alle mediene for å holde navnet hennes hett, så ligger veien åpen for henne. Husk at det er media og fansen hennes som holder merkevaren hennes levende, ikke hva hun driver med, for det kunne vært hva som helst. Hun trenger ikke Idol for å bevare kjendisstatusen når Se & Hør aldri går lei.

Og media vet, at hver gang de lager en artikkel om Tone, så får den veldig mange klikk. Statistikken lyver ikke, eller hva? Og så fortsetter de å skrive artikler, folk fortsetter å trykke, og så skriver de enda flere fordi det er det folket vil ha, og plutselig blir hun omtalt som medieyndling som egentlig bare er kjent for... å være kjent. Tone har selv sagt, (beklager for at jeg ikke finner kilden), at det ikke akkurat er musikken hun er mest kjent for, for der selger hun relativt lite, selv om det er artist hun er. Artikkelen om at Tones forhold til Aksel Hennie var slutt, var den mest leste artikkelen på VG.no i 2013. Nuff said.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pent lei jeg og.... Jeg leser aldri om henne eller går inn på artikler. Jeg skjønner virkelig ikke greia jeg heller, men folk har vel sikkert veldig lite å skrive om.

Børsen er mer spennende enn detta.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Skavlan f.eks. er også veldig pen, men det står mye mindre om henne, selv om hun driver med mer ting som kunne vært interessant for media. Samme med mange andre kjendiser!

Er enig i at det er ganske merkelig ts. Selv liker jeg Tone, og artiklene om henne plager meg ikke, men syns det er ganske underlig når jeg tenker meg om ja.

Anonymous poster hash: d21ef...ec3

Jenny Skavlan som mener at man ikke kan både skrive bøker og selge godterier på nett. Nei, fysj.

Anonymous poster hash: 56503...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Synes Tone er vakker og har en fin stemme jeg. Hvorfor hun får så mye oppmerksomhet er jo fordi folk (bevist godt her) elsker å hate henne, dvs. Det blir alltid store diskusjoner rundt henne når media skriver om henne, noe media liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at dere ikke skjønner det er pågrunn av antall klikk! Slikt stoff gir mange klikk så slutt å klag på noe vi selv har skapt. Til og med når man lager en slik tråd så vil det føre til at noen klikker seg inn på en Tonerelatert artikkel. Alt handler om penger og klikk, ikke at det Tone gjør er så sensasjonelt eller nytt, det går tusen på dusinet av de folka der, og vi fortsetter å gi kikk.....og klager.....

Tabloidavisene gir folket brød og sirkus og så er det kjendisene som får refsa når man egentlig burde stilt spørsmål ved avisene.

Anonymous poster hash: b16e6...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som trekker frem misunnelseskortet, og jeg synes det er ganske utbrukt. Dersom det hadde vært snakk om ren misunnelse, skulle man ikke da vært lei av alle attraktive, kvinnelige artister?

Jeg synes ikke Tone er verdens verste sanger, men jeg synes ikke hun har en stor stemme heller. Jeg synes ikke hun er stygg, men jeg har aldri tenkt på henne som vakker, og i min mening finnes det mange kjente og ukjente kvinner som er penere.

Utstrålingen hennes er det som IKKE appellerer til meg. Hun virker PR-kåt, for å si det mildt. Det er ikke bare-bare å unngå henne heller, når det virker som om hun er i hver eneste avis, nettavis og ukeblad. Hun er ikke den eneste kjendisen jeg ikke liker musikken eller utstrålingen til, men de andre er det litt lettere å unngå.



Anonymous poster hash: d50be...39c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Skavlan som mener at man ikke kan både skrive bøker og selge godterier på nett. Nei, fysj.

Anonymous poster hash: 56503...c2b

Hva?

Anonymous poster hash: da9c7...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Skavlan som mener at man ikke kan både skrive bøker og selge godterier på nett. Nei, fysj.

Anonymous poster hash: 56503...c2b

Det har ikke jeg fått med meg, men hun var uansett bare et eksempel på en like pen kjendis som er mye mindre i media. Som i tillegg gjør mye fler ting som er "verdt å skrive om". Det var et svar på det personen jeg siterte skrev. Jeg mener at det å være en pen kjendis er ikke nok til å være enormt masse i media. :)

Anonymous poster hash: d21ef...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men løsningen er jo så enkel. Jeg velger aktivt å aldri klikke på inlegg som handler om saker jeg ikke støtter. Er TDA på forsiden av Se og hør, så kjøper jeg ikke (kjøper ikke så ofte uansett, men spesielt ikke da), står det om henne på en nettside, så klikker jeg ikke på den osv.

Det samme gjelder andre saker jeg ikke støtter. Jeg går sjelden inn på blogger jeg ikke liker, og om den bloggeren jeg ikke liker gjør reklame for noe, så minsker sansynligheten for at jeg kjøper det.

Vil dere ha effekt, så nytter det ikke å klage. Forandringer skjer BARE om de "lengre opp" merker at det de gjør ikke fungerer.



Anonymous poster hash: 97214...46c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta dette anonymt, og uten å kunne gi kilde, kan jeg si at VG og Tone/teamet rundt henne har en avtale om" oppslag" av henne.



Anonymous poster hash: 0acbf...235
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ta dette anonymt, og uten å kunne gi kilde, kan jeg si at VG og Tone/teamet rundt henne har en avtale om" oppslag" av henne.

Anonymous poster hash: 0acbf...235

Ja det er jo ganske opplagt. Igår skrev de om Tones første dag tilbake på jobb, idag er Tone på kjendisfest. As if we care.. Klikker konsekvent ikke på noe som den dama skrives om - hun er bare gørrkjedelig og oppbrukt. Og at hun var utro mot Aksel Hennie sier bare ALT - hun selger seg selv til media, fremstår som yndig men er DEN primadonnaen IRL. Tror hun er SÅ viktig - sannheten er at absolutt hvem som helst med et pent ansikt kan erstatte denne dama når som helst. håper TV2 snart innser at denne dama ikke er verdt mer enn fjaset hun kler på seg..

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blar forbi i blader og aviser, og har svært sjeldent klikket på artiklene om henne. Er det noe mer man kan gjøre?

Det er noen kjendiser man nærmest må "oppsøke" for å evt irritere seg over :fnise: (altså de som ikke blir dekket titt og ofte), men jeg synes Tone er overalt...



Anonymous poster hash: d50be...39c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo ganske opplagt. Igår skrev de om Tones første dag tilbake på jobb, idag er Tone på kjendisfest. As if we care.. Klikker konsekvent ikke på noe som den dama skrives om - hun er bare gørrkjedelig og oppbrukt. Og at hun var utro mot Aksel Hennie sier bare ALT - hun selger seg selv til media, fremstår som yndig men er DEN primadonnaen IRL. Tror hun er SÅ viktig - sannheten er at absolutt hvem som helst med et pent ansikt kan erstatte denne dama når som helst. håper TV2 snart innser at denne dama ikke er verdt mer enn fjaset hun kler på seg..

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

As if we care... noe du åpenbart gjør, siden du vet langt mer enn meg, som faktisk ikke klikker meg inn på sakene.

Anonymous poster hash: 59a64...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

As if we care... noe du åpenbart gjør, siden du vet langt mer enn meg, som faktisk ikke klikker meg inn på sakene.

Anonymous poster hash: 59a64...990

Det var da virkelig ikke til å unngå å få med seg bruddet til Tone og Aksel -det ble jo slått opp på førstedier i fleng - faktisk mer oppmerksomhet enn feks krigen i Syria.. Nei jeg bryr meg faktisk virkelig IKKE om Tone Damli - ønsker henne et langt og lykkelig liv, men utenfor rampelyset. Det er nok nå.. Hun får mer medieeksponering enn de fleste, uten at hun faktisk har prestert noe som helst annet enn to 2 plasser i syngekonkuranser. Hun kan ikke synge bra, hun kan ikke skrive låter, og hvem idiot fant ut at hun skulle vurdere om andre har talent når hun ikke har det selv?? Hadde hun vært overvektig og lite heldig med utseende hadde vi ikke hørt mere fra henne etter idolfinalen hun deltok på. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. Jeg har ikke bodd i Norge på fem år. Når jeg dro sa folk "Å, jeg er så lei den dama,kan ikke media skjønne at vi ikke bryr oss." Og nå er det fortsatt samme svammel.

Nei, de skjønner ikke det før dere faktisk slutter å bry dere. Jeg boikotter alt jeg ikke vil være med å støtte. Gjør det samme!



Anonymous poster hash: 97214...46c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke det bare dreier seg om at hun er heldig med utseendet. Hun deltok i Idol samme år som Eva Weel Skram, Jorun Stiansen, og Cindy Hovde, og de var også attraktive. Maria Haukås Mittet og Margaret Berger er jo også tidligere Idoldeltagere og langt fra stygge...

Dersom det kun hadde vært snakk om at skjønnhet selger, burde jo oppmerksomheten vært noe mer jevnt fordelt. Så det spiller nok en stor rolle at Tone er den som er villig til å slippe media inn i privatlivet oftest...



Anonymous poster hash: d50be...39c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det oser "desperate for attention" av henne.. :sminkedokke:



Anonymous poster hash: 0acbf...235
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...