Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Leo Nardo

Jeg leser ikke agurknytt og har ikke TV, så jeg slipper dette problemet, men har lager du en tråd om dette og ønsker å diskutere fenomenet. Kanskje du burde ta deg en titt i speilet og være litt ærlig med deg selv.

Har du en liten ting for Tone tross alt? Freud ville nok vært enig med meg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser dere det dere skriver eller? Hvis dere er så lei av ho, å ALDRI går inn på saker som handler om henne, hva i helsike gjør dere her da, inne på en tråd nettopp om ho?!

Oppgitt over folk altså.. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser dere det dere skriver eller? Hvis dere er så lei av ho, å ALDRI går inn på saker som handler om henne, hva i helsike gjør dere her da, inne på en tråd nettopp om ho?!

Oppgitt over folk altså.. :ler:

Velvel, jeg er en av dem som ikke lengre leser saker om henne da det stort sett er agurknytt.

Vi kan likevel diskutere hvorfor det er slik.

Anonymous poster hash: 0acbf...235

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lese forumtråder med andre som undrer over fenomenet som sådant. Men leser ikke saker om hva hun gjorde sist.



Anonymous poster hash: 97214...46c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hun har jo barnet med seg, så jeg ser ikke helt hvorfor du reagerer slik. Selv om det kanskje ikke nødvendigvis er barselgruppe, babysang og lignende "vanlige" aktiviteter hun gjør, så er det jo godt å prate med andre voksne innimellom. Så vidt jeg husker av det jeg har lest er (har vært i alle fall) både hennes mor og kjæresten med bak Idolscenen med babyen, så hun har jo gode støttespillere der. Jeg tror det handler om økonomiske prioriteringer, samt at det er godt å føle seg nyttig/føle at man utvikler seg på flere plan samtidig. Jeg forstår henne godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den handler like mye om henne, som alle andre nyheter da..

Syns du tenker litt vel konkret her. For meg handler den om hvorfor det er på en viss måte, for det er noe jeg syns er intressant. Syns derimot ikke Tone i seg selv er spesiellt intressant. Knakjse kommer an på øyet som ser (eller hjernen som tolker), men for meg handler ikke tråden nødvendigvis spesifikt om henne, men mer hvorfor fenomenet vekker en slik oppmerksomhet og hva vi som enkeltpersoner kan gjøre for å endre samfunnet kurs hva gjelder hva som anses viktige nyheter og skjønehtsidealer.

Anonymous poster hash: 97214...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du tenker litt vel konkret her. For meg handler den om hvorfor det er på en viss måte, for det er noe jeg syns er intressant. Syns derimot ikke Tone i seg selv er spesiellt intressant. Knakjse kommer an på øyet som ser (eller hjernen som tolker), men for meg handler ikke tråden nødvendigvis spesifikt om henne, men mer hvorfor fenomenet vekker en slik oppmerksomhet og hva vi som enkeltpersoner kan gjøre for å endre samfunnet kurs hva gjelder hva som anses viktige nyheter og skjønehtsidealer.

Anonymous poster hash: 97214...46c

Sånn med tanke på kommentarene som er her inne, så vil jeg si at denne i aller høyeste grad handler om henne ja. Men deg om å mene noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her - og jeg startet altså innlegget fordi jeg oppriktig ikke forstår mediablesten rundt Tone - helt seriøst - jeg forstår ikke fenomenet. Klart hun har et godt PR -tekke og noen smarte avtaler og rådgivere som har gitt henne langt over gjenomsnittet ufortjent mye oppmerksomhet og oppdrag IFORHOLD til hennes talent og prestasjoner. Når media (spesielt VG og Se og Hør) lager oppslag for hver eneste lille bevegelse hun gjør i det offentlige, egen fødselsprotokoll, realitushow og dommer i en talentkonkuranse - så må jeg si jeg er provosert. Hun har jo ikke egentlig prestert enn dritt. Som en annen skriver - hun synger middelmådig, hun er definitivt ingen låtskriver, ingen utdannelse, absolutt ikke "mange års hard trening for å oppnå resultater" osv. Hun er dum og deilig - hverken mer eller mindre. Og jeg er bare så ubeskrivelig lei av at media logrer med halen så fort hun vifter litt med vippe-exstension sine. Skulle ønske de fokuserte mer på ekte talenter og ekte skjønnhet som feks Linnea, therese Johaug etc - selvstendige damer som jobber hardt for å nå sine mål.



Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Vi har jo knapt en eneste interessant kjendis i Norge, så TD er vel det mest spennende de klarer å grave fram når det skal være kjendisstoff i aviser og ukeblader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert tatt en Jens og betalt media for å skrive om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her - og jeg startet altså innlegget fordi jeg oppriktig ikke forstår mediablesten rundt Tone - helt seriøst - jeg forstår ikke fenomenet. Klart hun har et godt PR -tekke og noen smarte avtaler og rådgivere som har gitt henne langt over gjenomsnittet ufortjent mye oppmerksomhet og oppdrag IFORHOLD til hennes talent og prestasjoner. Når media (spesielt VG og Se og Hør) lager oppslag for hver eneste lille bevegelse hun gjør i det offentlige, egen fødselsprotokoll, realitushow og dommer i en talentkonkuranse - så må jeg si jeg er provosert. Hun har jo ikke egentlig prestert enn dritt. Som en annen skriver - hun synger middelmådig, hun er definitivt ingen låtskriver, ingen utdannelse, absolutt ikke "mange års hard trening for å oppnå resultater" osv. Hun er dum og deilig - hverken mer eller mindre. Og jeg er bare så ubeskrivelig lei av at media logrer med halen så fort hun vifter litt med vippe-exstension sine. Skulle ønske de fokuserte mer på ekte talenter og ekte skjønnhet som feks Linnea, therese Johaug etc - selvstendige damer som jobber hardt for å nå sine mål.

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

Herregud så bra skrevet! Er så enig!

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke unngå å se at dama denne uken er på forsiden til se og hør om hvordan hun har vært så flink å gå ned i vekt etter fødsel. Hva blir det neste? Hvor flink hun er til å misbruke media for å bli rikest mulig?



Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke unngå å se at dama denne uken er på forsiden til se og hør om hvordan hun har vært så flink å gå ned i vekt etter fødsel. Hva blir det neste? Hvor flink hun er til å misbruke media for å bli rikest mulig?

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

Jeg så også den overskriften i dag, og det første jeg tenkte på var illsinte kg-damer når de fikk se bladet.

Anonymous poster hash: 59a64...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud som jeg er lei disse Jenny/tone menneskene. Den bikinikolleksjonen var jo bare helt på trynet! Jeg hadde ikke brukt noen av Dem. Hva skjedde med talent? Tone damli er ikke noe annet enn opptatt av mediastyret! Å syns vi alle har godt av å ikke sette så altfor stort fokus på dem. Jenny er flink med nål og tråd, og små løsninger med klær, men ingen kolleksjonutgiver altså. Her i Norge blir man kjendis bare man dukker opp på god morgen Norge, og hotel Cæsar. Kunne ikke brydd meg mindre. Er få mennesker i dette landet av såkalte "kjendiser" som appellerer til meg. Talent hahaha ler.

Anonymous poster hash: 2674e...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marit bjørnen derimot der har du talent :) Men du ser ikke at hun logrer med halen sin å søker media.

Anonymous poster hash: 2674e...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forsiden av ukens se og hør nå, at hun var raskt tilbake i kroppen sin etter fødsel. Det er det eneste media fokuserer på, hvor fort de mister babykiloene. Og hvor mye de trener. Med personlig trener, så ville alle kunne ha trent litt, men ikke alle har råd til det.



Anonymous poster hash: bdfae...999
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...