Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Reza08

Her lukter det sjalusi.

Ingen er sjalu på den dama der. Hvorfor skulle vi være det? Hun er jo bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjedelig. Folk som "prostituerer" seg for oppmerksomhet, de er bare latterlig kjedelig



Anonymous poster hash: c69df...f60
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som misliker at hun får så mye oppmerksomhet, hvorfor gir dere henne så mye oppmerksomhet?



Anonymous poster hash: 59a64...990
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Ingen er sjalu på den dama der. Hvorfor skulle vi være det? Hun er jo bare tåpelig.

Kjenner du henne, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du oss om svarer i tråden?

Hvordan kan DU vite om vi er sjalu eller ikke?

Kjenner du henne, kanskje?



Anonymous poster hash: c69df...f60
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Kjenner du oss om svarer i tråden?

Hvordan kan DU vite om vi er sjalu eller ikke?

Anonymous poster hash: c69df...f60

Snakket ikke om dere, men om ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Gjør du?

Nei, men synes det er latterlig å være så negativ mot et menneske, som aldri har gjort noen noe vondt! Hun kan vel ikke noe for at hele Norge vil lese om henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket ikke om dere, men om ts.

TS skriver jo også i samme tråden. Jeg er enig i alt TS skriver, men finnes ikke noe sjalu a|

Anonymous poster hash: c69df...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

TS skriver jo også i samme tråden. Jeg er enig i alt TS skriver, men finnes ikke noe sjalu a|

Anonymous poster hash: c69df...f60

Vel, jeg føler at det hinter til sjalusi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men synes det er latterlig å være så negativ mot et menneske, som aldri har gjort noen noe vondt! Hun kan vel ikke noe for at hele Norge vil lese om henne.

Tråden her beviser jo at ikke hele landet vil lese om henne. Hehe

Anonymous poster hash: c69df...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Tråden her beviser jo at ikke hele landet vil lese om henne. Hehe

Anonymous poster hash: c69df...f60

Neinei, men tror du alle artiklene om henne hadde blitt laget hvis nesten ingen leste? Nei. Da det ble slutt med henne og Aksel, tok det helt av. Og hva med da hun fikk ny type og barn? Innse det: Tone er noe nordmenn liker å lese om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Nei, men synes det er latterlig å være så negativ mot et menneske, som aldri har gjort noen noe vondt! Hun kan vel ikke noe for at hele Norge vil lese om henne.

Javel, deg om det. Personlig har jeg fått nok av Tone og hva hun har på brødskiva for en stund. Gidder ikke alle disse overskriftene som omhandler Tones liv - sekund for sekund. Hun burde heller gi ut en selvbiografi om seg selv, så alle de som på død og liv vil lese om henne, kan kjøpe en bok på nærmeste bokhandel.

Her bevises det at ikke alle har like lyst til å lese om Tone hele tiden. Er da mange andre å skrive om, som faktisk har noe relevant å tilføye de tusen hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, men tror du alle artiklene om henne hadde blitt laget hvis nesten ingen leste? Nei. Da det ble slutt med henne og Aksel, tok det helt av. Og hva med da hun fikk ny type og barn? Innse det: Tone er noe nordmenn liker å lese om.

Selvfølgelig er det noen i Norge som vil lese om Tone, men du skrev att HELE Norge vi lese om Tone du.

Innse hva? At du liker å lese om Tone, og spre rundt deg med sjalusi-kortet til alle som ikke er enig med du?

Anonymous poster hash: c69df...f60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miss_sara

Selvfølgelig er det noen i Norge som vil lese om Tone, men du skrev att HELE Norge vi lese om Tone du.

Innse hva? At du liker å lese om Tone, og spre rundt deg med sjalusi-kortet til alle som ikke er enig med du?

Anonymous poster hash: c69df...f60

Noen? Er veldig mange som gjør det. Når jeg sier hele Norge, mener jeg ikke bokstavelig talt hver eneste en. Ta ting med litt klype salt... Jeg sprer ikke rundt med sjalusi-kortet her, jeg synes at ts virket litt sjalu på Tone. Calm down.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Javel, deg om det. Personlig har jeg fått nok av Tone og hva hun har på brødskiva for en stund. Gidder ikke alle disse overskriftene som omhandler Tones liv - sekund for sekund. Hun burde heller gi ut en selvbiografi om seg selv, så alle de som på død og liv vil lese om henne, kan kjøpe en bok på nærmeste bokhandel.

Her bevises det at ikke alle har like lyst til å lese om Tone hele tiden. Er da mange andre å skrive om, som faktisk har noe relevant å tilføye de tusen hjem.

Selv om du ikke liker Tone, betyr ikke det at da slutter vi å skrive om henne. Alle har forskjellig interesser her. Selv om jeg hater fotball, betyr ikke det at jeg lager en tråd om hvor mye jeg hater at fotballen tar over kanalene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen? Er veldig mange som gjør det. Når jeg sier hele Norge, mener jeg ikke bokstavelig talt hver eneste en. Ta ting med litt klype salt... Jeg sprer ikke rundt med sjalusi-kortet her, jeg synes at ts virket litt sjalu på Tone. Calm down.

Jeg tar ingenting med en klype salt på KG, jeg tolker utifra resten av ditt innlegg, og du var rimelig "seriøs" i resten du skrev. Hvordan skal jeg plukke ut hva som er "en klype salt" sånn utifra det?

Calm down? Jeg er kjempe rolig jeg, begynner ikke å hyle om at folk er sjalu fordi de er dritt lei av trynet til Tone

Anonymous poster hash: c69df...f60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg tar ingenting med en klype salt på KG, jeg tolker utifra resten av ditt innlegg, og du var rimelig "seriøs" i resten du skrev. Hvordan skal jeg plukke ut hva som er "en klype salt" sånn utifra det?

Calm down? Jeg er kjempe rolig jeg, begynner ikke å hyle om at folk er sjalu fordi de er dritt lei av trynet til Tone

Anonymous poster hash: c69df...f60

Herregud, så umoden du er. 14 år eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...