Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tone Damli er flink svært med media. Hun er søt og pen og appellerer både til kvinner og menn. I tillegg synger hun greit og hun er ganske imøtekommende. Hun byr på seg selv, og mange faste Se og hør-lesere føler at de kjenner henne. De har derfor interesse av å følge med på det som angår henne, litt som det er med rosabloggere som Fotballfrue.

Jeg tror det er derfor det fortsatt er interesse for henne. Av alle kjendiser man skriver side opp og side ned om, tenker jeg at Tone ikke er noe verre enn andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre her nevner - hun er veldig god på media. Hun er jo en sjarmerende og utadvendt dame, og det appelerer nok til mange! Det er jo lett å "se" forskjell på de kjendisene som er mye i media og de som ikke er mye i media.

De som sjeldent er i media er de som 1. ikke trenger media til å løfte seg frem og 2. er opptatt av privatliv. Jo enklere det er for mediene å få en kjendis til å stille opp på noe, jo mer medieplass får de. Da Tone og Aksel var sammen f.eks, stilte de jo opp på alt mulig rart sammen og dukket opp sammen på alle eventer som ble arrangert. Mer mat til media!



Anonymous poster hash: babed...e36
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny Skavlan f.eks. er også veldig pen, men det står mye mindre om henne, selv om hun driver med mer ting som kunne vært interessant for media. Samme med mange andre kjendiser!

Anonymous poster hash: d21ef...ec3

Signerer denne - mange dyktige damer som fortjener mer fokus enn T.D.. Tone er bare fryktelig kjedelig...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Kan ikke si at jeg synes det er så forferdelig interessant å lese om hva Tone Damli, Fotballfrue og diverse andre slike personer bedriver til enhver tid. Synes det blir kjedelig i lengden.

Tone har da aldri vært noe spesielt stort musikktalent. Hun synger middelmådig, og har ikke noen spesielt gode sanger. At hun får være dommer i Idol, er utelukkende på grunn av alt annet som ikke har med musikk å gjøre.

En slik overfladisk, høytsvevende, arrogant og egoistisk person som tror hun er så viktig, har jeg lite til overs for. Hun har ikke peiling på en dritt av hvordan ting egentlig fungerer. I Tones rosa boble finnes det kun tanker om penger og berømmelse. Måten hun prøver å hevde seg selv på er bare kvalmt å være vitne til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er pen nok til å skape voldsom misunnelse blant andre kvinner, derfor får hun så mye oppmerksomhet i media. Pressen vet godt at klikkene hagler inn, og at hun vil bli diskutert opp og ned i nettfora av folk som sier de ikke har noen interesse av å diskutere henne.



Anonymous poster hash: 59a64...990
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest auroravictoria

Fordi hun er "typisk" norsk. Veldig jordnær med fine verdier, brei dialekt og morsom. Har aldri sett primadonnanykker hos henne. Synes hun skiller seg ut med sitt ekte vesen.

Hun har også en veldig pen kropp, er fit og kler seg veldig bra. Ikke minst er hun etter min mening norges vakreste. Musikken kommer da som en bonus oppå dette. Sangene hennes er midt på treet fengene.

Endret av auroravictoria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg enser ikke at hun eksisterer engang. Leser generelt ikke sladderblader eller nyheter om kjendiser. De er bare vanlige mennesker, og jeg har ingenting i mot dem. Ønsker at de når målene og drømmene sine, slik jeg ønsker for alle andre. Jeg er dog ikke interessert i å følge med, så sånn sett merker jeg ikke "mediahysteriet" rundt enkelte kjendiser. Kanskje bare la være å klikke seg inn? Og irritere seg? Fins da annet å bruke energien sin på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare hun er vanlig søt og litt chubby.



Anonymous poster hash: 2e479...8a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare hun er vanlig søt og litt chubby.

Anonymous poster hash: 2e479...8a9

Man kan si mye forskjellig om Tone Damli, men chubby er hun ikke.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare hun er vanlig søt og litt chubby.

Anonymous poster hash: 2e479...8a9

Ja selfølgelig måtte den komme. Jeg syns det har vært helt stille om Tone etter at hun har født, så hvorfor TS blir irritert skjønner jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si mye forskjellig om Tone Damli, men chubby er hun ikke.

joo..litt valpefett..og så er det irriterende at alle skal være sååå missunnelig på utseendet NEI det stemmer ikke, da må det være i klasse som Miranda Kerr

Anonymous poster hash: 2e479...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja selfølgelig måtte den komme. Jeg syns det har vært helt stille om Tone etter at hun har født, så hvorfor TS blir irritert skjønner jeg ikke...

Så ett bilde fra idoltiden hennes, det var hun chubby

Anonymous poster hash: 2e479...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ett bilde fra idoltiden hennes, det var hun chubby

Anonymous poster hash: 2e479...8a9

Du syns hun var en chubby 16åring for nesten 10 år siden? Ja det er høyst relevant for tråden....

herregud jeg må slutte å mate trollet

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syns hun var en chubby 16åring for nesten 10 år siden? Ja det er høyst relevant for tråden....

herregud jeg må slutte å mate trollet

:danse:

Anonymous poster hash: 2e479...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenny Skavlan f.eks. er også veldig pen, men det står mye mindre om henne, selv om hun driver med mer ting som kunne vært interessant for media. Samme med mange andre kjendiser!

Er enig i at det er ganske merkelig ts. Selv liker jeg Tone, og artiklene om henne plager meg ikke, men syns det er ganske underlig når jeg tenker meg om ja.

Anonymous poster hash: d21ef...ec3

Hva er så interessant med Jenny Skavlan?

Synes du hun er en god programleder?

Anonymous poster hash: 88c24...8cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Litt komisk at dere lager en tråd som dette i et forum hvor det er blitt opprettet en 8-siders tråd om the Kardashians.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol-Tone er irriterende, men synes Grandis-Jenny er hakket mer overeksponert for tiden. Som mann er det flott med fine kvinner, med det får være grenser til oppmerksomhet i media. Er det virkelig så stort at en kjendis lanserer sin egen bikinikolleksjon?



Anonymous poster hash: 8297c...f15
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er penere, mer sympatisk og mer spennende enn Fotballfrue i allefall :)

Anonymous poster hash: 1948e...16e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...