Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08

Selv om du ikke liker Tone, betyr ikke det at da slutter vi å skrive om henne. Alle har forskjellig interesser her. Selv om jeg hater fotball, betyr ikke det at jeg lager en tråd om hvor mye jeg hater at fotballen tar over kanalene nå.

Jeg har for øvrig ikke laget noen tråd om Tone på gankse lenge. Dessuten støtter jeg fullt ut meningen til TS, er relativt enig med vedkommende. Er lov å diskutere en person, uansett hvilken synsvinkel vi har.

Hvis du er så mot å snakke om Tone, hvorfor fortsetter du da? Du er vel en slik Tone Damli-fan som ikke tåler at andre har en annen mening enn deg, og må av den grunn dra inn sjalusikortet mot alle som er uenige. Har veldig mye til felles med den norske fjortisfansen til Justin Bieber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, så umoden du er. 14 år eller?

Haha, Ditto.. Rette ræva som feis det...

Anonymous poster hash: c69df...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg har for øvrig ikke laget noen tråd om Tone på gankse lenge. Dessuten støtter jeg fullt ut meningen til TS, er relativt enig med vedkommende. Er lov å diskutere en person, uansett hvilken synsvinkel vi har.

Hvis du er så mot å snakke om Tone, hvorfor fortsetter du da? Du er vel en slik Tone Damli-fan som ikke tåler at andre har en annen mening enn deg, og må av den grunn dra inn sjalusikortet mot alle som er uenige. Har veldig mye til felles med den norske fjortisfansen til Justin Bieber.

Jeg er ingen Tone-fan. Men synes det er latterlig, at hun skal få så utrolig mye pepper av jantelov Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen Tone-fan. Men synes det er latterlig, at hun skal få så utrolig mye pepper av jantelov Norge.

Du skjønner tydeligvis ikke hva vi skal frem til, og nå må du dra jantelov-kortet også..

Hva blir neste hersketeknikk?

Anonymous poster hash: c69df...f60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Du skjønner tydeligvis ikke hva vi skal frem til, og nå må du dra jantelov-kortet også..

Hva blir neste hersketeknikk?

Anonymous poster hash: c69df...f60

Ikke å legge under en stol, at Norge fortsatt styre av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Jeg er ingen Tone-fan. Men synes det er latterlig, at hun skal få så utrolig mye pepper av jantelov Norge.

Forsatt ingen automatikk i at alle som slår opp i avisen vil lese om Tone. Er lov å ha særpreg, men dette med Tone har blitt dratt alt for langt, og mesteparten av alt som blir skrevet om henne er bare tull og svada. Av f. eks 20 artikkeler er det kanskje 1 som det er interessant å lese om. Sier sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Forsatt ingen automatikk i at alle som slår opp i avisen vil lese om Tone. Er lov å ha særpreg, men dette med Tone har blitt dratt alt for langt, og mesteparten av alt som blir skrevet om henne er bare tull og svada. Av f. eks 20 artikkeler er det kanskje 1 som det er interessant å lese om. Sier sitt.

Enig i at det blir mye, men det er en grunn til det. Folk klikker inn på artiklene gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var med i idol, hun har gitt ut plater, hun har vært dommer i idol, hun har vært sammen med Aksel Hennie, hun eksponerer seg selv og hun er pen og sjarmerende. Er det noe nytt at dette fører til at avisene skriver om en da?

Det skrives heller ikke SÅ mye om henne at det ikke er mulig å overse det. H is du har latt deg irritere så mye over henne vil jeg si at du selv har oppsøkt skriverier om henne.

Her drar du konklusjoner uten grunnlag, svarene i tråden tyder på at mange har lurt på det samme. For min egen del har jeg stilt meg selv spørsmålet mange ganger, og jeg klikker ALDRI på artikler om henne, virkelig aldri, allikevel har jeg latt meg irritere over at hun alltid dukker opp.

Anonymous poster hash: 34ed9...237

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det går jo aen ikke ann å unngå henne!

Klikka meg in på saken i dagbladet om ar Chros Medina går fra kjæresten sin. Ingenting med Tone å gjøre. Men de klarte likevel å snike inn et bilde av henne hvor hun står vedsidenav Medina likevel. Argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er det tragiske med dette, er at Tone utelukkende har blitt kjendis pga kroppen sin. Hennes fokus på sex og kropp i sine musikkvideoer er det som har holdt liv i hennes musikkarriere. For la oss være ærlige; Hun synger helt ok, men har vokalegenskaper som langt fra holder et nivå som skulle tilsi at hun skulle ha en stor musikkarriere. Så hvorfor har hun det likevel? Svaret er åpenbart. Hun er ikke alene. Finnes mange internasjonale kvinnelige popstjerner som nærmest ikke kan synge, men er likefullt megastjerner.

Hennes tid som idol-dommer avslørte også at hun mangler veldig mye kunnskap om musikk. Hun har aldri kommet med egne faglige bedømmelser på prestasjonene. Hun har endten hengt seg på sine meddommere når de har vært først ute, og gjemt seg trygt og godt bak deres rygg, og når hun har måttet starte først med beømmelsen, har det kun vært av typen "eg ble varm i hjartet" og "du er så skjønn" og "du er så sjarmerende".

Tone er sikkert ei knakende trivelig og flott jente, men som musikker holder hun et middels nivå og hun har i stor grad bygd sin karriere på kropp og spill på sex. Hadde det ikke vært for at hun hadde blitt ustyrt med en slik guddommelig sexy kropp og vakkert utseende, så hadde hun ikke vært der hun er i dag.

Det er synd, men sant. Det er skremmende hvilken makt media har.



Anonymous poster hash: 656fa...173
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg føler at det hinter til sjalusi.

Det forteller meg bare at du ikke forstår problemstillingen.

Anonymous poster hash: 97aad...ac6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen Tone-fan. Men synes det er latterlig, at hun skal få så utrolig mye pepper av jantelov Norge.

Å si at man virkelig ikke skjønner greia med henne eller hvorfor en del er så opptatt av henne er da absolutt ikke å "gi henne pepper". Ts har aldri angrepet Tone, dem hun stiller spørsmål ved er de som er opptatt av henne.

Anonymous poster hash: 97aad...ac6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone har vel egentlig kun vært smart i måten hun promoterer seg selv på. Hun har ingenting i mot å spille på sex, og med et utseende som henne , er det klart at hun "treffer mange".

Mye her dreier seg rett og slett om gjennomtenkt markedsføring. Selv om mange sikkert vil kunne si at det å spille på utseende er dumt og nedverdigende, så er det noe Tone tjener penger på. Hun har bygget opp seg selv som en merkevare, og da er vel hun mer enn "ingenting" ?



Anonymous poster hash: b980d...f8b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er det tragiske med dette, er at Tone utelukkende har blitt kjendis pga kroppen sin. Hennes fokus på sex og kropp i sine musikkvideoer er det som har holdt liv i hennes musikkarriere. For la oss være ærlige; Hun synger helt ok, men har vokalegenskaper som langt fra holder et nivå som skulle tilsi at hun skulle ha en stor musikkarriere. Så hvorfor har hun det likevel? Svaret er åpenbart. Hun er ikke alene. Finnes mange internasjonale kvinnelige popstjerner som nærmest ikke kan synge, men er likefullt megastjerner.

Hennes tid som idol-dommer avslørte også at hun mangler veldig mye kunnskap om musikk. Hun har aldri kommet med egne faglige bedømmelser på prestasjonene. Hun har endten hengt seg på sine meddommere når de har vært først ute, og gjemt seg trygt og godt bak deres rygg, og når hun har måttet starte først med beømmelsen, har det kun vært av typen "eg ble varm i hjartet" og "du er så skjønn" og "du er så sjarmerende".

Tone er sikkert ei knakende trivelig og flott jente, men som musikker holder hun et middels nivå og hun har i stor grad bygd sin karriere på kropp og spill på sex. Hadde det ikke vært for at hun hadde blitt ustyrt med en slik guddommelig sexy kropp og vakkert utseende, så hadde hun ikke vært der hun er i dag.

Det er synd, men sant. Det er skremmende hvilken makt media har.

Anonymous poster hash: 656fa...173

BRA skrevet - og det er patetisk hvordan noen kan få en kjendis status på bakgrunn av utseende - herregud så mange nydelige jenter det finnes i vårt land som da skulle vært superkjendis! Hun stilte opp i en sangkonkuranse og har i ettertid fått ufortjent mye berømmelse og oppmerksomhet. Men kropp og utseende forfaller med alderen - så om noen år nå så er vi forhåpentligvis kvitt dama.. Hun har absolutt INGENTING annet å spille på enn utseende sitt - så hva lille Tone skal finne på i fremtiden er en gåte for meg..

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Kjendiser får oppmerksomhet. Sånn er det bare. Liker du henne ikke, så ikke bry deg om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRA skrevet - og det er patetisk hvordan noen kan få en kjendis status på bakgrunn av utseende - herregud så mange nydelige jenter det finnes i vårt land som da skulle vært superkjendis! Hun stilte opp i en sangkonkuranse og har i ettertid fått ufortjent mye berømmelse og oppmerksomhet. Men kropp og utseende forfaller med alderen - så om noen år nå så er vi forhåpentligvis kvitt dama.. Hun har absolutt INGENTING annet å spille på enn utseende sitt - så hva lille Tone skal finne på i fremtiden er en gåte for meg..

Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7

Hun skal sikkert designe sin egen kleskolleksjon eller noe annet hun er underkvalifisert for.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er det tragiske med dette, er at Tone utelukkende har blitt kjendis pga kroppen sin. Hennes fokus på sex og kropp i sine musikkvideoer er det som har holdt liv i hennes musikkarriere. For la oss være ærlige; Hun synger helt ok, men har vokalegenskaper som langt fra holder et nivå som skulle tilsi at hun skulle ha en stor musikkarriere. Så hvorfor har hun det likevel? Svaret er åpenbart. Hun er ikke alene. Finnes mange internasjonale kvinnelige popstjerner som nærmest ikke kan synge, men er likefullt megastjerner.

Hennes tid som idol-dommer avslørte også at hun mangler veldig mye kunnskap om musikk. Hun har aldri kommet med egne faglige bedømmelser på prestasjonene. Hun har endten hengt seg på sine meddommere når de har vært først ute, og gjemt seg trygt og godt bak deres rygg, og når hun har måttet starte først med beømmelsen, har det kun vært av typen "eg ble varm i hjartet" og "du er så skjønn" og "du er så sjarmerende".

Tone er sikkert ei knakende trivelig og flott jente, men som musikker holder hun et middels nivå og hun har i stor grad bygd sin karriere på kropp og spill på sex. Hadde det ikke vært for at hun hadde blitt ustyrt med en slik guddommelig sexy kropp og vakkert utseende, så hadde hun ikke vært der hun er i dag.

Det er synd, men sant. Det er skremmende hvilken makt media har.

Anonymous poster hash: 656fa...173

Det omtrent alle disse megastjernene har, er utstråling, sjarm og "det lille ekstra". Se på Madonna f eks, synger som ei kråke men popdronning i flere tiår. Man må ha mer enn en fantastisk stemme for å holde seg på topp, bare se på Susan Boyle.

Anonymous poster hash: c2ebf...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alle lage sine egne klær? Eller det er ikke de som lager klærne, det gjør fabrikken. Selger de så bra hvis det står Tone på dem, eller Linni??



Anonymous poster hash: bdfae...999
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at man virkelig ikke skjønner greia med henne eller hvorfor en del er så opptatt av henne er da absolutt ikke å "gi henne pepper". Ts har aldri angrepet Tone, dem hun stiller spørsmål ved er de som er opptatt av henne.

Anonymous poster hash: 97aad...ac6

Men det er jo først og fremst de som ikke liker henne som er opptatt av henne. Så de folkene er kanskje de som bør spørre seg selv hvorfor?

Anonymous poster hash: 59a64...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone Damli Aaberge har et vesen som passer i rampelyset. Hun liker å være i rampelyset og burde få en karriere innen dette. Hun burde flytte til det store utland for å slå igjennom der.

Som hva? Jeg vet ikke ... noe innen modellyrket, sangkarriere, underholder, programleder, kjendis ...

Endret av Bølle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...