Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mimikkrynker. Jeg har ikke slike og er over 40. Mannen har sånne og har hatt det "alltid". Vi er forskjellige, men rynker er det jo samme hva det kommer av. (Mimikk OG sol i kombinasjon er også logisk forklaring. I tillegg til gener.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimikkrynker. Jeg har ikke slike og er over 40. Mannen har sånne og har hatt det "alltid". Vi er forskjellige, men rynker er det jo samme hva det kommer av. (Mimikk OG sol i kombinasjon er også logisk forklaring. I tillegg til gener.)

Jeg innbiller meg at sangere ofte får slike. Jeg sang mye selv i yngre dager, og når ting blir veldig nært og følsomt så rynker man gjerne pannen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Mimikkrynker. Jeg har ikke slike og er over 40. Mannen har sånne og har hatt det "alltid". Vi er forskjellige, men rynker er det jo samme hva det kommer av. (Mimikk OG sol i kombinasjon er også logisk forklaring. I tillegg til gener.)

Det kommer selvsagt også an på selve bildet - visse lys får fram alle linjer og porer i huden vår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer selvsagt også an på selve bildet - visse lys får fram alle linjer og porer i huden vår.

Selvsagt. Fremheves av og til hvis de er der, ellers ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så lurer man på hvorfor jenter tar botox/ kirurgiske inngrep? Jeez.

Ikke sant. Den mest skrukkete her er nok TS..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seajewel

While in Syria...

 

 

Hun er et normalt menneske. De fleste har/får litt linjer. Hvis hun ikke hadde hatt noen linjer i ansiktet, ville det ha blitt lagd en tråd her på KG om at hun ikke har noen linjer, og spekulert i om hun bruker botox... Skjønner ikke poenget med en sånn tråd.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare fordi "alle" tar botox for tiden.

Nei. Fakta: hun har rynker. Det er normalt. Noen får mer enn andre. Ferdig snakka.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Tones "problem" er at hun er en av landets vakreste damer og dermed får alt hun foretar seg gjennomgått med lupe for å finne feil. 

 

Denne gangen er det "rynker" i pannen på et bilde. Oi, guri land - dette må det opprettes en tråd på Kvinneguiden om  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at gener har mye å si. Da spiller det ingen rolle om man er sunn og trener. I min familie er det vanlig å få grått hår tidlig (yiikes!) så jeg kommer sikkert til å få grått hår tidlig. Gener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ingen 27-åringer jeg kjenner har sånne rynker, men ok :)

Jeg kan opplyse om at jeg kjenner 24-25-åringer som ser verre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gener, gener, gener! Jeg synes hun ser dødsbra ut og det gjør hun garantert når hun er 40 også. Noen får linjer i panna, andre får andre ting.

Endret av Ulla Ullsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen eldres raskere enn andre, er hovedsaklig genetikk som spiller inn der. Lite kan påvirkes av livsstil, noe folk flest tror betyr mer enn det egentlig gjør..

Når det er sagt.. Så vet jeg med sikkerhet at Tone ikke har levd som et gudsord fra landet fra tidligere av.. (Før hun fikk barn)

Hvordan hun lever nå vet jeg ingenting om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 27 år! Det er normalt med litt rynker! Mer skremmende om man har levd et liv uten noen som helst form for mimikk; latter, bekymringer... etc. Det setter spor!  Personlig synes jeg smilerynker er sjarmerende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er 27 år! Det er normalt med litt rynker! Mer skremmende om man har levd et liv uten noen som helst form for mimikk; latter, bekymringer... etc. Det setter spor!  Personlig synes jeg smilerynker er sjarmerende.

Jeg er eldre enn henne og har ingen rynker. Jeg har ikke levd et bekymringsløst liv, og kommer med min bagasje. Dette har ingenting med opplevelser å gjøre, dette er gener.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Er jeg den eneste som synes at Tone Damli faktisk er temmelig rynkete til å bare være 27, aldri har røyka, alltid har trent, drikker sånne "magiske" grønnsaksdrikker osv. osv?

 

http://gfx.dagbladet.no/labrador/388/388252/38825299/jpg/active/978x.jpg

Huff....bedre dokumentasjon på at "kvinner er kvinner verst" enn dette innlegget skal godt la seg gjøre å finne resten av denne helgen hverfall.  :rolleyes:

 

Hun ser ut som en helt vanlig, flott 27-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye mer rynker i panna enn henne, og jeg er noen år yngre. De samme rynkene har jeg hatt så godt som hele livet, da jeg har mye ekstra hud i panna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...