Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tone tar vippe extensions månedlig. Det har hun innrømmet på bloggen sin flere ganger

Leser ikke den bloggen, jeg bare poengterer at det er mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morgenful

Gud, så flaut. Hun er så prippen samtidig som jeg ser på henne som løs privat. Det blir så flaut å se på. Både sms greien der hun svettet før hun fikk vite hva som skulle sendes. Og hun presterer å si "har du dusja?" når hun skulle synge i skrittet på hun ene. Drittprogram. Flaut flaut flaut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så flaut. Hun er så prippen samtidig som jeg ser på henne som løs privat. Det blir så flaut å se på. Både sms greien der hun svettet før hun fikk vite hva som skulle sendes. Og hun presterer å si "har du dusja?" når hun skulle synge i skrittet på hun ene. Drittprogram. Flaut flaut flaut.

Så skru over da. Syntes det var kjempe morsomt jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så flaut. Hun er så prippen samtidig som jeg ser på henne som løs privat. Det blir så flaut å se på. Både sms greien der hun svettet før hun fikk vite hva som skulle sendes. Og hun presterer å si "har du dusja?" når hun skulle synge i skrittet på hun ene. Drittprogram. Flaut flaut flaut.

er du klar over at det finnes en av og på knapp på TV?? Eller en knapp hvor du kan bytte kanal?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk programmet var dritmorsom og jeg har egentlig ikke sansen for Tusvik og Tønne eller Tone heller. Jeg syns tone var sporty som ble med på dette.

jeg kan tipse deg om at du kan skru av tv'n eller bytte kanal hvis peogrammet ble for flaut for deg;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk programmet var dritmorsom og jeg har egentlig ikke sansen for Tusvik og Tønne eller Tone heller. Jeg syns tone var sporty som ble med på dette.

jeg kan tipse deg om at du kan skru av tv'n eller bytte kanal hvis peogrammet ble for flaut for deg;)

Jeg syntes også Tone var sporty :) Og hun ble jo ganske varm i trøya etterhvert :) Syntes ikke hun var prippen ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var morsomt :) Men jeg er en av dem som liker Tone Damli da, synes hun er virker som en flott person.

Det er jo trendy å ikke like Tone Damli må du skjønne. Det har det vært helt siden hun var med på Idol.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var teit. Måtte se hva det var, men kan nå konkludere med at det ikke var noe for meg.

Og før noen ber meg skifte kanal: hvordan skal man få gjort seg opp en mening etter knappe fem minutter?

Hvis argumentet "skift kanal" skal kunne brukes, kan det likså godt brukes ovenfor alt: liker ikke bloggen, nei så ikke de på den da. Liker ikke de nye buksene som alle går med, nei, så ikke se på de da. Likte ikke den siste boka, nei så bytt til en annen bok da. Blir litt stutt med argumenter om vi alltid skal svare på det viset. Men kanskje jeg må bytte tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og før noen ber meg skifte kanal: hvordan skal man få gjort seg opp en mening etter knappe fem minutter?

Signerer. Er så lei de som roper ut "så skift kanal da" når noen har noe negativt å si om et tv program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer. Er så lei de som roper ut "så skift kanal da" når noen har noe negativt å si om et tv program.

Å skifte kanal pleier å funke for meg og tenkte at det kanskje vil funke for andre og. Da slipper man å kaste bort tiden og bruke energien man hadde tenkt å bruke på å irritere seg til noe annen man heller vil gjøre ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å skifte kanal pleier å funke for meg og tenkte at det kanskje vil funke for andre og. Da slipper man å kaste bort tiden og bruke energien man hadde tenkt å bruke på å irritere seg til noe annen man heller vil gjøre ;)

 

Jeg skrifter kanal jeg også, om jeg vet det er noe jeg ikke liker. Men når man ser et program for første gang, så er det det jo greit å se hele og si ok, det var ikke noe for meg, i stede for å skifte etter fem minutter og egentlig ikke finne ut om det var noe eller ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må jo se på det for at jeg skal få vite om det er gøy/spennende da. Jeg kan se 1 episode eller en halv før jeg gjør opp min mening. Liker jeg det ikke, så ser jeg ikke noe mer på programmet. Liker jeg det, så fortsetter jeg å se på det.

Synes uansett kommentaren "så skift kanal da" blir for dum.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo se på det for at jeg skal få vite om det er gøy/spennende da. Jeg kan se 1 episode eller en halv før jeg gjør opp min mening. Liker jeg det ikke, så ser jeg ikke noe mer på programmet. Liker jeg det, så fortsetter jeg å se på det.

Synes uansett kommentaren "så skift kanal da" blir for dum.

Like dumt som å tvinge seg selv til å se på ett program man ikke likte i begynnelsen og fortsette å se på den for så klage over det på ett forum. Helt enig med deg, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det var veldig uheldig.

Man så tydelig at Tone virket utilpass. Irritabel også, når hun spiste chilli og tønne nektet henne drikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...