Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes også det var veldig uheldig.

Man så tydelig at Tone virket utilpass. Irritabel også, når hun spiste chilli og tønne nektet henne drikke.

Nå får du gi deg! Hun var da ikke irritabel! Alt dere klarer å koke sammen altså! Vi kan umulig ha sett samme program. Klart hun ville drikke når halsen står i brann, det hadde du også ville gjort! Og hun lo jo med! Er det VM i å ta Tone for alt som er eller? Tone kom da ikke uheldig ut i dette programmet i det hele tatt! Tusvik og Tønne er drøye, klart man ikke føler seg komfertabel med alt, men hun lo jo og tok det sporty. Hun kom jo med vitser og sånn selv. Nei vet du hva, dette blir for dumt!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå får du gi deg! Hun var da ikke irritabel! Alt dere klarer å koke sammen altså! Vi kan umulig ha sett samme program. Klart hun ville drikke når halsen står i brann, det hadde du også ville gjort! Og hun lo jo med! Er det VM i å ta Tone for alt som er eller? Tone kom da ikke uheldig ut i dette programmet i det hele tatt! Tusvik og Tønne er drøye, klart man ikke føler seg komfertabel med alt, men hun lo jo og tok det sporty. Hun kom jo med vitser og sånn selv. Nei vet du hva, dette blir for dumt!

Dette var mitt inntrykk. Du må ikke være enig vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mitt inntrykk. Du må ikke være enig vet du.

Å si at hun ble irritert er å dra det veeeeel langt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at hun ble irritert er å dra det veeeeel langt!

Jeg er ikke villig til å diskutere inntrykket jeg fikk. Basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var morsomt :) Men jeg er en av dem som liker Tone Damli da, synes hun er virker som en flott person.

Ikke sant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hørte den nye låta hennes.... sovnet. Fryktelig dårlig.  At hun vil utgi noe sånt? "Tilbake med nye og mørkere stil"? Hun er fortsatt flott men musikken er til å grine av...

Comeback og comeback, fru. Blom... 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane

Når har Tone vært en god artist? Musikken hennes har aldri vært noe særlig til slagverk overhode. Har nesten ikke lagt merke til at hun i det hele tatt har hatt en slik karriere. Den eneste grunnen til at hun har kommet seg frem er fordi hun har en utrolig irriterende væremåte og spilt på sitt ytre, derav tiltrukket seg mange kåte mannfolk og dumme fjortisjenter uten egen tankevirksomhet.

Hun var dommer på Idol for noen år siden. Noe jeg har problemer med å forstå. Hva har hun å tilføye et slikt program? Det kan da neppe være de musikalske kvalitetene hennes de tenkte på. Rimelig useriøst av TV2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Hun var dommer på Idol for noen år siden. Noe jeg har problemer med å forstå. Hva har hun å tilføye et slikt program? 

Hun har vært artist helt siden hun slo igjennom i Idol i 2005. Bedre kvalifikasjoner finnes ikke. At du ikke liker musikken hennes er ikke relevant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gregor Clegane
3 minutter siden, Testosteron skrev:

Hun har vært artist helt siden hun slo igjennom i Idol i 2005. Bedre kvalifikasjoner finnes ikke. At du ikke liker musikken hennes er ikke relevant.

Spørsmålet var ikke om JEG ikke liker musikken hennes. Fakta er at det hun driver med ikke kan klassifiseres som musikk i det hele tatt. Det hele er og blir en parodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Testosteron skrev:

Hun har vært artist helt siden hun slo igjennom i Idol i 2005. Bedre kvalifikasjoner finnes ikke. At du ikke liker musikken hennes er ikke relevant.

Når ble "å slå igjennom i idol" en god kvalifikasjon? 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Testosteron skrev:

Hun har vært artist helt siden hun slo igjennom i Idol i 2005. Bedre kvalifikasjoner finnes ikke. At du ikke liker musikken hennes er ikke relevant.

Knut Storbukås, også kjent som Sputnik, har vært artist siden 1986. Å være artist er ingen kvalifikasjon. På noe som helst. Musikken "hennes"? Hvem er låtskriverne? Ikke Damli selv iallefall. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, naivsuper skrev:

Når ble "å slå igjennom i idol" en god kvalifikasjon? 

Selv om du ikke liker det, så etablerte Tone Damli seg som artist etter deltagelsen i Idol. Hun har gitt ut mange album, turnert land og strand og deltatt i Eurovisjon både i Norge og Sverige. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maverick* skrev:

Knut Storbukås, også kjent som Sputnik, har vært artist siden 1986. Å være artist er ingen kvalifikasjon. På noe som helst. 

Hvilke kvalifikasjoner mener du man bør ha for å være Idol-dommer da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin

Jeg likte det futuristiske sceneshowet, men låta i seg selv var ikke helt min smak. Litt minus at hun kopierte J.Lo og Lady Gaga så åpenlyst med klær, hår og sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Testosteron skrev:

Selv om du ikke liker det, så etablerte Tone Damli seg som artist etter deltagelsen i Idol. Hun har gitt ut mange album, turnert land og strand og deltatt i Eurovisjon både i Norge og Sverige. 

For å si det sånn, hadde hun ikke vært  fin så hadde hun ikke reist land og strand rundt!  Hun er pen, har spilt på utseende og fått mye oppmerksomhet pga forholdet med Aksel Hennie, der de fikk høy mediaverdi. Hun kan gjerne kalles artist, det jeg mener er at hun ikke akkurat er på høyde med Celine Dion. Og det er trist at et eller annet tåpelig pr-fjols har funnet ut at hun kommer til å selge musikk ved å spille på et, denne gangen, "mørk og sexy image". Jeg tror hun hadde tjent mer på å holde på den stilen hun hadde og få en låtskriver som ikke er helt fjern.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke "hørt den", eneste jeg fant var et svært dårlig videoklipp fra Vixen (?), men det lille jeg hørte var et tynt grunnlag å komme med en kritikk på. Vel, vel... 3 forskjellige akkorder er vel ikke akkurat interessant musikk, men det er jo det folk liker, da! Kygo f.eks synes jeg ikke er bedre. I det hele tatt. Men han er populær? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aamu skrev:

Har ikke "hørt den", eneste jeg fant var et svært dårlig videoklipp fra Vixen (?), men det lille jeg hørte var et tynt grunnlag å komme med en kritikk på. Vel, vel... 3 forskjellige akkorder er vel ikke akkurat interessant musikk, men det er jo det folk liker, da! Kygo f.eks synes jeg ikke er bedre. I det hele tatt. Men han er populær? 

Den ligger på itunes :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, naivsuper skrev:

Den ligger på itunes :)

 

Bruker ikke iTunes. Sletta nettopp en haug med programmer jeg ikke bruker :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...