Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SykkelJenny

Ja, og jeg forstår ingenting ut av at folk blir sure når en påpeker dette.  :fnise:

Og jeg forstår ingenting av de som føler behov for å opprette en egen tråd på Kvinneguiden for å diskutere huden til en kvinne utifra hva de har sett på et bilde. 

 

.. forstår om mulig enda mine av voksne kvinner som for all del må fortelle at de har så mye finere hud selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg forstår ingenting av de som føler behov for å opprette en egen tråd på Kvinneguiden for å diskutere huden til en kvinne utifra hva de har sett på et bilde. 

 

.. forstår om mulig enda mine av voksne kvinner som for all del må fortelle at de har så mye finere hud selv..

Enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg forstår ingenting av de som føler behov for å opprette en egen tråd på Kvinneguiden for å diskutere huden til en kvinne utifra hva de har sett på et bilde. 

 

.. forstår om mulig enda mine av voksne kvinner som for all del må fortelle at de har så mye finere hud selv..

 

Fordi vi er på Rampelys og her hyller vi kjendiser eller lar dem gjennomgå, alt ettersom.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Er jeg den eneste som synes at Tone Damli faktisk er temmelig rynkete til å bare være 27, aldri har røyka, alltid har trent, drikker sånne "magiske" grønnsaksdrikker osv. osv?

 

http://gfx.dagbladet.no/labrador/388/388252/38825299/jpg/active/978x.jpg

Ingen 27-åringer jeg kjenner har sånne rynker, men ok :)

Herregud for noe fjas, er du virkelig seriøs nå? Tone har så absolutt ikke rynker! Hun ser like ung ut som en 20 åring, jøsses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cocoloco

Ingen 27-åringer jeg kjenner har sånne rynker, men ok :)

Hvorfor er det så viktig å henge seg oppi hennes rynker? Hva får du ut av å poengtere det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo veldig sminket når man er på fjernsyn, derfor syns heller ikke rynkene til Tone så godt på dette intervjuet.

herreguud gi deg. sminke skjuler ikke alt! har da venninner som bruker masse sminke, men urenheter og rynker forsvinner ikke helt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herreguud gi deg. sminke skjuler ikke alt! har da venninner som bruker masse sminke, men urenheter og rynker forsvinner ikke helt.

 

Jeg er klar over at sminke ikke skjuler alt. Tone har jo ikke mye rynker, så det var sannsynligvis en enkel jobb for sminkøsen å skjule disse før dette interverjuet.

 

Understreker igjen at jeg synes Tone er en flott jente, rynker er jo bare et tegn på at man er blitt voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocoloco

Sminke har lett for å legge seg i fine linjer og rynker. Med andre ord kan sminke forverre situasjonen som pågår i ansiktet. Det er sannsynligvis det som har skjedd med Tone på bildet i hovedinnlegget. 

 

Finner det merkelig at dette bildet har greid å blåse opp en hel tråd. Hun ser flott ut. Synd alle de usikre kvinnene skal henge seg opp i det de mener er store feil, for å få seg selv til å føle seg bedre. Jobb med dere selv i stedet for å rakke ned på andre. Og ikke bruk unnskyldningen at hun er en offentlig person. Her har ikke det noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg bruker ikke botox etc, har ingen rynker, er 28, og føler ikke at jeg er unormalt rynkefri. Svært få jeg kjenner under 30 har rynker, er det virkelig uvanlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre.. Folk er forskjellig.. Sånne rynker i panna har jeg hatt siden jeg var 15.. Selv med faktor 30 i ansiktet i solen og null solarium.. Rynker rundt munnen dukket opp i tyveårene.. Alt man skal rakke ned på andre for. Det er normalt for noen og for andre ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Det bildet av henne var ikke pent. Synes ikke hun er noe spes pen til vanlig, men hun så sliten og grå ut på det. Og da er det klart man legger bedre merker til rynker også. Tydelig at hun har brukt MYE sminke i løpet av karrieren...mulig det trengs.. La spesielt merke til rundt munnen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har mer rynker enn den gjennomsnittlige 27-åringen som jeg kjenner. Men så gjør det henne ikke noe mindre vakker. Så lenge det er mer smilerynker enn sinnarynker, er det jo bare sjarmerende synes jeg. Vil heller se sånn her ut: 
original.jpg

Enn som som dette: 

donatella%20versace%2018jun12%2004.jpg

Når jeg eldes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Hun har alltid væt solbrun fra hun ble kjent, dvs. brukt mye tid i solen. Sol = rynker i tidlig alder. Kjenner det ingen på venninnene mine også. De som alltid var opptatt av å steke seg som ung, har flere rynker nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun med fordel kunne droppet minst 1 kilo av de kunstige øyevippene.

Ikke sikkert de er kunstige, jeg har ekstremt lange vipper naturlig, får daglige spørsmål om det er mine vipper da de er så lange. Når jeg har vært hos ulike hudpleiere har de prøvd å dra dem av ettersom de har trodd at de ikke er ekte. Så det er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert de er kunstige, jeg har ekstremt lange vipper naturlig, får daglige spørsmål om det er mine vipper da de er så lange. Når jeg har vært hos ulike hudpleiere har de prøvd å dra dem av ettersom de har trodd at de ikke er ekte. Så det er fullt mulig.

Tone tar vippe extensions månedlig. Det har hun innrømmet på bloggen sin flere ganger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...