Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, litt av noen rynker.

Ikke skyld på meg for at skjønnhetsidealet i dag er glatt hud.

Personlig mener jeg at litt linjer ikke nødvendigvis trekker ned, men Tones hud er unektelig ikke rynkefri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

De er ikke rynker. Mener å huske at hun pleier å løfte opp øyebrynene en del når hun snakker/synger, og når en gjentar en bevegelse i ansiktet over tid kan det bli fine linjer.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som synes at Tone Damli faktisk er temmelig rynkete til å bare være 27, aldri har røyka, alltid har trent, drikker sånne "magiske" grønnsaksdrikker osv. osv?

http://gfx.dagbladet.no/labrador/388/388252/38825299/jpg/active/978x.jpg

Hun er jo pen med rynkene sine så hva er problemet? Bedre at folk er naturlig enn at de tar botox. Hurra for de som er naturlig! Hun kommer nok til å ta botox med tiden hun også. Jeg tror hun er såpass forfengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Merkelig at så mange ikke vet at bilder i spesielt lys kombinert med sminke kan gi mer merkbare linjer i ansiktet på folk. 

 

Jeg så gjennom masse bilder av Tone og ser ærlig talt ikke noe til rynker og stygg hud som en her påstår hun har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt at så mange som er eldre enn Tone føler for å fortelle her inne at de har færre rynker/linjer henne ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er da helt normal og er en av de vakreste damene i "kjendis-Norge.".

 

Noen har mer rynker, andre har større nese, andre har unormalt små ører. Folk er først og fremst forskjellige.

 

Og dersom hun skulle ha mye rynker - hva skal hun liksom gjøre med det? Sprøyte seg full av botox eller sminke seg til det ugjennkjennelige? Er det en god løsning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Tone er råflott, men tror kanskje jeg har rett når jeg sier at hun tok litt vel mye solarium i starten av karrieren...? Kan og være tung foundation eller pudder som setter seg i mimikkrynkene, som Tone har mye av i pannen. Har man mye sminke på huden ser det ganske fort uheldig ut i dagslys, tar man frem kameraet og knipser et bilde i høy oppløsning fanger man opp ujevnheter man ellers ikke hadde lagt merke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en idotisk tråd! Snakk om lavmål! Hva skal dama gjøre? Operere seg da eller? Nei, hun er da råflott, ale får vi linjer/rynker i ansiktet med årene, sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt at så mange som er eldre enn Tone føler for å fortelle her inne at de har færre rynker/linjer henne ;)

Vet. Rart de ikke skjønner selv hvor utrolig patetisk det er:p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tones "problem" er at hun er en av landets vakreste damer og dermed får alt hun foretar seg gjennomgått med lupe for å finne feil.

Denne gangen er det "rynker" i pannen på et bilde. Oi, guri land - dette må det opprettes en tråd på Kvinneguiden om :fnise:

Enig med deg om denne tråden, men at Tone er en av Norges vakreste, er jeg uenig i 😊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Enig med deg om denne tråden, men at Tone er en av Norges vakreste, er jeg uenig i

Du kan være så uenig du vil. Det er ikke jeg som har kåret henne som en av landets vakreste, men det ville vært rart om hun ikke er det når hun og Alexandra Joner begge finnes på en liste over verdens vakreste kvinner. Da som de eneste norske nevnt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være så uenig du vil. Det er ikke jeg som har kåret henne som en av landets vakreste, men det ville vært rart om hun ikke er det når hun og Alexandra Joner begge finnes på en liste over verdens vakreste kvinner. Da som de eneste norske nevnt.

Ja, men slike kåringer finnes ikke seriøse. Man kan tenke seg til hvorfor 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SykkelJenny

Ja, men slike kåringer finnes ikke seriøse. Man kan tenke seg til hvorfor

Nei, det vet jeg ikke - kan ikke du fortelle hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er råflott, men tror kanskje jeg har rett når jeg sier at hun tok litt vel mye solarium i starten av karrieren...? Kan og være tung foundation eller pudder som setter seg i mimikkrynkene, som Tone har mye av i pannen. Har man mye sminke på huden ser det ganske fort uheldig ut i dagslys, tar man frem kameraet og knipser et bilde i høy oppløsning fanger man opp ujevnheter man ellers ikke hadde lagt merke til. 

 

Det er det, hun har eldre hud enn hva hennes kronologiske alder tilsier. Den er grovere enn min som er 13 år eldre, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet jeg ikke - kan ikke du fortelle hvorfor?

Ikke meg du spør, men jeg kan si én grunn. Og det er at jeg kan sikkert si 10 personer jeg kjenner/vet om som jeg synes er penere enn både Tone og Alexandra, og da kan sikkert de fleste andre her i landet det også...? Så de er jo bare "Norges peneste" fordi "alle" vet hvem dem er... Hadde et par av mine venninner vært kjendiser hadde de kommet over på lista er jeg ganske sikker på :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SykkelJenny

Ikke meg du spør, men jeg kan si én grunn. Og det er at jeg kan sikkert si 10 personer jeg kjenner/vet om som jeg synes er penere enn både Tone og Alexandra, og da kan sikkert de fleste andre her i landet det også...? Så de er jo bare "Norges peneste" fordi "alle" vet hvem dem er... Hadde et par av mine venninner vært kjendiser hadde de kommet over på lista er jeg ganske sikker på :)

Men nå er det enda sånn at slike kåringer gjelder kjente mennesker. Men hvis det føles bedre så kan vi jo si at de to kom med på en liste over de 50 vakreste kjente kvinner i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Det er det, hun har eldre hud enn hva hennes kronologiske alder tilsier. Den er grovere enn min som er 13 år eldre, f.eks.

Da må jeg bare si "Velkommen i klubben". Det er jo flere her som forteller det samme. En hadde til og med en mor på over 50 som hadde langt mindre rynker enn Tone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg du spør, men jeg kan si én grunn. Og det er at jeg kan sikkert si 10 personer jeg kjenner/vet om som jeg synes er penere enn både Tone og Alexandra, og da kan sikkert de fleste andre her i landet det også...? Så de er jo bare "Norges peneste" fordi "alle" vet hvem dem er... Hadde et par av mine venninner vært kjendiser hadde de kommet over på lista er jeg ganske sikker på :)

Du sier her hva jeg mener😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare si "Velkommen i klubben". Det er jo flere her som forteller det samme. En hadde til og med en mor på over 50 som hadde langt mindre rynker enn Tone. 

 

Ja, og jeg forstår ingenting ut av at folk blir sure når en påpeker dette.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...