Gå til innhold

Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er eldre enn henne og har ingen rynker. Jeg har ikke levd et bekymringsløst liv, og kommer med min bagasje. Dette har ingenting med opplevelser å gjøre, dette er gener.

 

Ja, og hva så? Hvorfor ikke bare la henne få ha sine rynker? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hva så? Hvorfor ikke bare la henne få ha sine rynker? 

Ganske sikker på at poenget til hun du siterte var nettopp det. Rynker eller ikke rynker er avhengig av gener og det er tåpelig av TS å starte en slik tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en tråd på temaet "finn en feil hos en smellvakker kvinne". 

Synes det må være lov å kommentere utseende til en som faktisk har det som sitt levebrød.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Enda en tråd på temaet "finn en feil hos en smellvakker kvinne". 

Ja, ikke sant. 

 

Og når så mange nevner gener så synes jeg hennes foreldre holder seg godt i en alder av rundt 60 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det må være lov å kommentere utseende til en som faktisk har det som sitt levebrød.

 

Så lenge dere er klar over at alle sånne innlegg skriker "hun ER ikke penere enn meg? Ikke sånn egentlig? Please, vær enig?"

 

Og forresten, vel vitende om hva jeg har i vente: Tone Damli lever vel i utgangspunktet av musikk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant.

Og når så mange nevner gener så synes jeg hennes foreldre holder seg godt i en alder av rundt 60 år.

Moren er 58, synes ikke hun ser yngre ut enn alderen (hud/rynker). Flott dame, da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tydelige linjer og porer man har på bilder, bestemmes av bildeskarpehet, oppløsning og lys. Den som tror at man har en lytefri hud, evt færre linjer enn TD, kan tenkes å tro noe annet etter å ha sett nærbilder av seg selv, tatt av en proff fotograf, gjerne i et ikke helt flatterende lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Moren er 58, synes ikke hun ser yngre ut enn alderen (hud/rynker). Flott dame, da!

Faren er over 60 - derfor skrev jeg rundt 60. Nei, moren ser ikke yngre ut enn sin alder - men ei heller eldre så at Tone har dårlige gener stemmer ikke.

 

Her er et annet bilde av dem. Flotte mennesker begge to så det er lett å se hvor Tone har arvet utseendet sitt fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren er over 60 - derfor skrev jeg rundt 60. Nei, moren ser ikke yngre ut enn sin alder - men ei heller eldre så at Tone har dårlige gener stemmer ikke.  

 

Her er et annet bilde av dem. Flotte mennesker begge to så det er lett å se hvor Tone har arvet utseendet sitt fra. 

Ingen har sagt hun har dårlige gener. Noen får bare rynker tidligere enn andre, og moren til Tone kan ha fått rynker tidlig i livet hun også selv om hun holder seg godt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Ingen har sagt hun har dårlige gener. Noen får bare rynker tidligere enn andre, og moren til Tone kan ha fått rynker tidlig i livet hun også selv om hun holder seg godt. 

Gener er nevnt flere ganger i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gener er nevnt flere ganger i denne tråden. 

Ja, jeg vet det. Men ingen har sagt det er 'dårlige' gener. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SykkelJenny

Ja, jeg vet det. Men ingen har sagt det er 'dårlige' gener. 

Det ble brukt som en forklaring på hvordan alle disse "rynkene" kan oppstå i en alder av 27. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hva så? Hvorfor ikke bare la henne få ha sine rynker?

  

Ganske sikker på at poenget til hun du siterte var nettopp det. Rynker eller ikke rynker er avhengig av gener og det er tåpelig av TS å starte en slik tråd.

Ja, det er det jeg prøvde å få fram, Florence. Herregud, det er samme for meg om dama har rynker, jeg hadde ingen planer om å svare på denne tråden en gang. Men når det skrives at folk uten rynker ikke har levd, da blir det så dumt at det var en kommentar verdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lagt merke til det før. Så det tydelig på dette bildet. Men sånn er det jo, noen får rynker tidlig mens andre får det senere eller får ikke noe særlig. Mamma er 50 og har ikke så "mange" rynker som Tone har på det bildet :o

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SykkelJenny

Har aldri lagt merke til det før. Så det tydelig på dette bildet. Men sånn er det jo, noen får rynker tidlig mens andre får det senere eller får ikke noe særlig. Mamma er 50 og har ikke så "mange" rynker som Tone har på det bildet :o

Hadde de tatt bilde på samme måte av din 50 år gamle mamma så skal jeg vedde på at du hadde sett ganske mye rynker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Jeg er enig med TS, Tone har dårlig hud til å være under 30 år. 

Og det bedømmer du utifra bildet i hovedinnlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lyset på bildet, men har jobbet med å selge hudpleie og det er uhyre store individuelle forskjeller, kan ha 25 åringer som ser eldre ut enn 45 åringer, ingen automatisk logikk i alder alltid.

Endret av Winter Rose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...