Bootybuilder Skrevet 22. september 2015 #281 Del Skrevet 22. september 2015 Tone tar vippe extensions månedlig. Det har hun innrømmet på bloggen sin flere ganger Leser ikke den bloggen, jeg bare poengterer at det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morgenful Skrevet 27. september 2015 #282 Del Skrevet 27. september 2015 Gud, så flaut. Hun er så prippen samtidig som jeg ser på henne som løs privat. Det blir så flaut å se på. Både sms greien der hun svettet før hun fikk vite hva som skulle sendes. Og hun presterer å si "har du dusja?" når hun skulle synge i skrittet på hun ene. Drittprogram. Flaut flaut flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 27. september 2015 #283 Del Skrevet 27. september 2015 Syns det er et artig program. Men jeg ble så flau da Tone skulle synge, at jeg ikke klarte å se på 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 27. september 2015 #284 Del Skrevet 27. september 2015 Gud, så flaut. Hun er så prippen samtidig som jeg ser på henne som løs privat. Det blir så flaut å se på. Både sms greien der hun svettet før hun fikk vite hva som skulle sendes. Og hun presterer å si "har du dusja?" når hun skulle synge i skrittet på hun ene. Drittprogram. Flaut flaut flaut. Så skru over da. Syntes det var kjempe morsomt jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 28. september 2015 #285 Del Skrevet 28. september 2015 Gud, så flaut. Hun er så prippen samtidig som jeg ser på henne som løs privat. Det blir så flaut å se på. Både sms greien der hun svettet før hun fikk vite hva som skulle sendes. Og hun presterer å si "har du dusja?" når hun skulle synge i skrittet på hun ene. Drittprogram. Flaut flaut flaut.er du klar over at det finnes en av og på knapp på TV?? Eller en knapp hvor du kan bytte kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 28. september 2015 #286 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg syns faktisk programmet var dritmorsom og jeg har egentlig ikke sansen for Tusvik og Tønne eller Tone heller. Jeg syns tone var sporty som ble med på dette. jeg kan tipse deg om at du kan skru av tv'n eller bytte kanal hvis peogrammet ble for flaut for deg;) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #287 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg syns faktisk programmet var dritmorsom og jeg har egentlig ikke sansen for Tusvik og Tønne eller Tone heller. Jeg syns tone var sporty som ble med på dette. jeg kan tipse deg om at du kan skru av tv'n eller bytte kanal hvis peogrammet ble for flaut for deg;) Jeg syntes også Tone var sporty Og hun ble jo ganske varm i trøya etterhvert Syntes ikke hun var prippen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 28. september 2015 #288 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg synes det var morsomt Men jeg er en av dem som liker Tone Damli da, synes hun er virker som en flott person. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 28. september 2015 #289 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg synes det var morsomt Men jeg er en av dem som liker Tone Damli da, synes hun er virker som en flott person. Det er jo trendy å ikke like Tone Damli må du skjønne. Det har det vært helt siden hun var med på Idol. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 28. september 2015 #290 Del Skrevet 28. september 2015 Prøvde meg på det, men synest alt var så stivt. Tror ikke jeg er så fan av noen av de, jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 29. september 2015 #291 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg syns det var teit. Måtte se hva det var, men kan nå konkludere med at det ikke var noe for meg. Og før noen ber meg skifte kanal: hvordan skal man få gjort seg opp en mening etter knappe fem minutter? Hvis argumentet "skift kanal" skal kunne brukes, kan det likså godt brukes ovenfor alt: liker ikke bloggen, nei så ikke de på den da. Liker ikke de nye buksene som alle går med, nei, så ikke se på de da. Likte ikke den siste boka, nei så bytt til en annen bok da. Blir litt stutt med argumenter om vi alltid skal svare på det viset. Men kanskje jeg må bytte tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 29. september 2015 #292 Del Skrevet 29. september 2015 Og før noen ber meg skifte kanal: hvordan skal man få gjort seg opp en mening etter knappe fem minutter? Signerer. Er så lei de som roper ut "så skift kanal da" når noen har noe negativt å si om et tv program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 29. september 2015 #293 Del Skrevet 29. september 2015 Signerer. Er så lei de som roper ut "så skift kanal da" når noen har noe negativt å si om et tv program. Å skifte kanal pleier å funke for meg og tenkte at det kanskje vil funke for andre og. Da slipper man å kaste bort tiden og bruke energien man hadde tenkt å bruke på å irritere seg til noe annen man heller vil gjøre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 29. september 2015 #294 Del Skrevet 29. september 2015 Å skifte kanal pleier å funke for meg og tenkte at det kanskje vil funke for andre og. Da slipper man å kaste bort tiden og bruke energien man hadde tenkt å bruke på å irritere seg til noe annen man heller vil gjøre Jeg skrifter kanal jeg også, om jeg vet det er noe jeg ikke liker. Men når man ser et program for første gang, så er det det jo greit å se hele og si ok, det var ikke noe for meg, i stede for å skifte etter fem minutter og egentlig ikke finne ut om det var noe eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 29. september 2015 #295 Del Skrevet 29. september 2015 Hun der tusvik... Nei, hun klarer jeg meg uten... Hun vil liksom LITT for hardt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 29. september 2015 #296 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Endret 29. september 2015 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 29. september 2015 #297 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg må jo se på det for at jeg skal få vite om det er gøy/spennende da. Jeg kan se 1 episode eller en halv før jeg gjør opp min mening. Liker jeg det ikke, så ser jeg ikke noe mer på programmet. Liker jeg det, så fortsetter jeg å se på det. Synes uansett kommentaren "så skift kanal da" blir for dum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. september 2015 #298 Del Skrevet 29. september 2015 Synes ikke det var morsomt, var klein og flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 29. september 2015 #299 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg må jo se på det for at jeg skal få vite om det er gøy/spennende da. Jeg kan se 1 episode eller en halv før jeg gjør opp min mening. Liker jeg det ikke, så ser jeg ikke noe mer på programmet. Liker jeg det, så fortsetter jeg å se på det. Synes uansett kommentaren "så skift kanal da" blir for dum. Like dumt som å tvinge seg selv til å se på ett program man ikke likte i begynnelsen og fortsette å se på den for så klage over det på ett forum. Helt enig med deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 29. september 2015 #300 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg synes også det var veldig uheldig. Man så tydelig at Tone virket utilpass. Irritabel også, når hun spiste chilli og tønne nektet henne drikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg