Gjest Whitestripes Skrevet 30. juni 2014 #121 Del Skrevet 30. juni 2014 Tone Damli Aaberge har et vesen som passer i rampelyset. Hun liker å være i rampelyset og burde få en karriere innen dette. Hun burde flytte til det store utland for å slå igjennom der. Som hva? Jeg vet ikke ... noe innen modellyrket, sangkarriere, underholder, programleder, kjendis ... Problemet er bare at hun ikke har spesielt talent, verken som underholder, programleder eller sanger, og modell er hun nok snart for gammel for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leo Nardo Skrevet 30. juni 2014 #122 Del Skrevet 30. juni 2014 Er det kun jeg som opplever det som litt spesielt at dere bruker seks sider på å diskutere at dere ikke skjønner hvorfor Tone får så mye oppmerksomhet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. juni 2014 #123 Del Skrevet 30. juni 2014 Er det kun jeg som opplever det som litt spesielt at dere bruker seks sider på å diskutere at dere ikke skjønner hvorfor Tone får så mye oppmerksomhet? Synes det er litt spesielt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #124 Del Skrevet 30. juni 2014 Syns IKKE det er spesielt av vi diskuterer dette over 6 sider - det er fortsatt uforståelig for meg at hun er såpass mektig kjendis i vårt lille land - når man tenker på hvor lite talent hun har og hvor lite hun har prestert. Det er egentlig bare ekstremt irriterende at det ikke kan gå en eneste uke uten at denne dama får spalteplass i media. bare så jævlig synd at media ikke tør å skrive hele sannheten om denne dama - det er bare solskinnsiden som kommer frem. At hun er norges største primadonna (hun kjefter, kommanderer og forventer dronningstatus overalt hvor hun er, og det faktum at hun var utro mot Aksel Hennie minst 3 ganger sier sitt om dama. Mange av oss i "kjendisbransjen" kjenner henne fra den siden media ikke tør å legge frem. Hadde sannheten om denne falske jenta kommet frem i sin helhet hadde hun iallefall ikke hatt noen idoljobb eller blitt sponset i hue og ræva som hun blir idag.. Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 30. juni 2014 #125 Del Skrevet 30. juni 2014 det er fortsatt uforståelig for meg at hun er såpass mektig kjendis i vårt lille land - når man tenker på hvor lite talent hun har og hvor lite hun har prestert. Det er egentlig bare ekstremt irriterende at det ikke kan gå en eneste uke uten at denne dama får spalteplass i media. bare så jævlig synd at media ikke tør å skrive hele sannheten om denne dama - det er bare solskinnsiden som kommer frem.Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7 Er enig i dette også, jeg, hehe. Synes hun får mye oppmerksomhet for.. ehm.. Ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarsan97 Skrevet 30. juni 2014 #126 Del Skrevet 30. juni 2014 Så hvorfor fortsetter denne tråden ? Tone er ikke noe spesielt, enig i det, men hun er en person som deg, og det er ikke vits i å slenge dritt i det uendelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leo Nardo Skrevet 30. juni 2014 #127 Del Skrevet 30. juni 2014 Syns IKKE det er spesielt av vi diskuterer dette over 6 sider - det er fortsatt uforståelig for meg at hun er såpass mektig kjendis i vårt lille land - når man tenker på hvor lite talent hun har og hvor lite hun har prestert. Det er egentlig bare ekstremt irriterende at det ikke kan gå en eneste uke uten at denne dama får spalteplass i media. bare så jævlig synd at media ikke tør å skrive hele sannheten om denne dama - det er bare solskinnsiden som kommer frem. At hun er norges største primadonna (hun kjefter, kommanderer og forventer dronningstatus overalt hvor hun er, og det faktum at hun var utro mot Aksel Hennie minst 3 ganger sier sitt om dama. Mange av oss i "kjendisbransjen" kjenner henne fra den siden media ikke tør å legge frem. Hadde sannheten om denne falske jenta kommet frem i sin helhet hadde hun iallefall ikke hatt noen idoljobb eller blitt sponset i hue og ræva som hun blir idag.. Anonymous poster hash: 9f8c6...bf7 Lol! Hva har prestasjoner og talent med å være kjendis i 2014 å gjøre? Jeg synes det er uforståelig at du ikke forstår det opplagte og om du er en del av 'kjendisverdenen' burde du forstå hvordan denne fungerer nå. Kom deg videre i livet og bruk energien din på noe annet før bitterheten og negativiteten spiser deg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 30. juni 2014 #128 Del Skrevet 30. juni 2014 Hør her, folk flest er ikke noe mer interessert i musikk enn det jeg er i gardiner. På samme måte som gardiner er noe som utelukkende har en nytte-effekt for meg (sperrer for sollyset), så har folk flest det samme forholdet til musikk. For dem er det bare noe å "høre på mens jeg trener", noe å fylle opp stillheten med. Folk flest lytter ikke til musikk. Og det er helt ok. Det er sikkert folk som er veldig interessert i gardiner også, som vil riste på hodet over hva jeg kan finne på å henge opp hjemme. Og det har de nok i så fall helt rett i, jeg bare bryr meg ikke. Derfor har man altså "muzakk-industrien", som er vesentlig mye større enn "musikk-industrien". Tone Damlie er muzakk. Idol er muzakk. Stargate er muzakk. Og det er det folk flest vil ha. Noe enkelt, noe som er lett å fordøye, noe som ikke krever så mye av deg, noe som går kjapt å produsere o.s.v. Sånn sett er det ikke rart at det finnes mer enn nok av rom til folk som Tone Damlie, for muzakk-industrien er helt enormt svær, noe folk flest er opptatt av. Muzakk handler også typisk om alt annet enn selve muzakken. Pupper, rumpe, sosiale medier, Se og Hør og så videre, hvem som er i forhold med hvem. Tone Damlie er helt perfekt for det der, noe for folk å snakke om (ref. denne tråden). Jeg pleide også å irritere meg over det her. Kunne ikke fatte hvorfor folk på død og liv skulle dyrke middelmådigheten hele tiden, når det finnes så mye av kvalitet der ute. Men det var før jeg innså at folk flest ikke er interessert i musikk, selv om de kanskje selv tror de er det. Og sånn er det nok for alle som er opptatt av noe som folk flest ikke er opptatt av. Er man opptatt av biler, kan man sikkert fort irritere seg over hva folk finner på å kjøpe av fremkomstmidler. Er man opptatt av møbel-design, er det sikkert vanskelig å skjønne hvorfor folk velger å kjøpe møbler på IKEA. Det som er litt spesielt akkurat med musikk, er at det er en annen greie som minner veldig mye om musikk, men som ikke er musikk. Og det er "muzakk". Så det er fort gjort å tro at man er interessert i musikk, eller at de fleste mennesker er interessert i musikk, fordi musikken liksom er over alt i samfunnet. Men dette er altså muzakk, ikke musikk. Musikk er faktisk veldig sjelden fremme i lyset. Fordi det er en mye mindre industri som relativt få mennesker er opptatt av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nmtt Skrevet 30. juni 2014 #129 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Herregud, du er små morsom. Satt nettopp på en fest og jentene hadde en diskusjon om Tone. Hu ene presiserte at hun ikke likte Tone og bla bla bla. Spurte så om hun har møtt Tone før " Nei, men jeg kjenner noen som har møtt henne og de sa hu var en slik og slik dame" var svaret. Jeg ble nokså provosert av en barnslig oppførsel og svarte med at hun kanskje burde danne seg en personlig mening om Tone. Hu svarte så med at hun ikke likte henne. Resten av jente gjengen konkluderer med at de ikke syntes Tone var særlig pen og helt normal osv. Jeg sitter der og legger meg helt i sjokk av en jentegjeng på 24år virkelig snakker om andres utseende. Helt bak mål og utenfor min smak. Hva Søren har utseende til Tone noe med noe som helst å gjøre?!? Endret 30. juni 2014 av Nmtt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 1. juli 2014 #130 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg har aldri møtt Tone,men synes hun virker sjarmerende, snill og utadvent. Hun er så pen at hun vekker mye missunnelse. Tror det er derfor noen ikke liker henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #131 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg ser at hun ble tagget på ig av vennene sine. Foran henne ligger det en snus eske. Hun postet ett annet bilde med snusboks, og da fikk hun spørsmål om hun snuser. Overraskende nok, svarte hun ikke på det. Jeg er bare nysgjerrig, siden hun nettopp har fått barn og, dersom hun har klart å holde seg unna nikotin i 9mnd for så begynne med det tullet igjen. Æsj!Anonymous poster hash: 789b8...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2014 #132 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg mener jeg har lest et sted at hun snuser ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. august 2014 #133 Del Skrevet 6. august 2014 Kriiiiise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2014 #134 Del Skrevet 6. august 2014 Kriiiiise Ingen fare. Statsministeren og kongen er varslet. La nå jenta snuse. Det kan t.om hende hun drikker vin av og til! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #135 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg ser at hun ble tagget på ig av vennene sine. Foran henne ligger det en snus eske.Hun postet ett annet bilde med snusboks, og da fikk hun spørsmål om hun snuser. Overraskende nok, svarte hun ikke på det. Jeg er bare nysgjerrig, siden hun nettopp har fått barn og, dersom hun har klart å holde seg unna nikotin i 9mnd for så begynne med det tullet igjen. Æsj!Anonymous poster hash: 789b8...9d5 Hvis du mener det bilde hos neglsalongen så er det søstra på bilde. Kanskje greit å ha kontroll på fakta. Anonymous poster hash: c5b40...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #136 Del Skrevet 8. august 2014 Hvis du mener det bilde hos neglsalongen så er det søstra på bilde. Kanskje greit å ha kontroll på fakta. Anonymous poster hash: c5b40...eff Nei, DU får selv ta bedre kontroll på fakta. Det har kommet flere bilder av henne med snusboks foran seg, postet av venninner.Anonymous poster hash: 789b8...9d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #137 Del Skrevet 8. august 2014 Nei, DU får selv ta bedre kontroll på fakta. Det har kommet flere bilder av henne med snusboks foran seg, postet av venninner.Anonymous poster hash: 789b8...9d5 At du i det hele tatt orker å bry deg. Vet jammen ikke om jeg skal le eller gråte... Anonymous poster hash: 2012d...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #138 Del Skrevet 8. august 2014 At du i det hele tatt orker å bry deg. Vet jammen ikke om jeg skal le eller gråte... Anonymous poster hash: 2012d...422 Du bryr deg tydeligvis like mye, siden du klikket deg inn for å kommentere. Anonymous poster hash: 789b8...9d5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #139 Del Skrevet 8. august 2014 Du bryr deg tydeligvis like mye, siden du klikket deg inn for å kommentere.Anonymous poster hash: 789b8...9d5 Bryr meg ikke om at Tone Damli snuser, men bryr meg om at samfunnet er så overfladisk og tomhodet at folk faktisk diskturer slike tema. Anonymous poster hash: 2012d...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 8. august 2014 #140 Del Skrevet 8. august 2014 Ånei! Ikke Tone?!? Jaja, da er det bare å flagge på halv stang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg