murray Skrevet 30. april 2019 #921 Del Skrevet 30. april 2019 3 timer siden, lillemeg90 skrev: Ja, den gikk i uke 35. Ingen baby enda ☹️ 38+5 i dag og ble strippet i går.. Blir du satt igang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 30. april 2019 #922 Del Skrevet 30. april 2019 4 timer siden, lillemeg90 skrev: Ja, den gikk i uke 35. Ingen baby enda ☹️ 38+5 i dag og ble strippet i går.. Hvorfor ble du strippet så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 30. april 2019 #923 Del Skrevet 30. april 2019 4 timer siden, lillemeg90 skrev: Ja, den gikk i uke 35. Ingen baby enda ☹️ 38+5 i dag og ble strippet i går.. Såpass ja. Uff er utålmodig nå siden alt er vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 30. april 2019 #924 Del Skrevet 30. april 2019 Ingen slimpropp, ingen rier, ingenting her. Er 39+3 og merker at jeg har hatt litt underbevisste forventninger om å føde denne uka, (fødte 39+5 sist). Begynner å bli litt utålmodig, samtidig som jeg nyter rolige dager før alt blir snudd på hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. april 2019 #925 Del Skrevet 30. april 2019 Jeg fødte 39+2 sist og føler meg på overtid nå som jeg er 39+5 Ingen tegn til action foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 30. april 2019 #926 Del Skrevet 30. april 2019 Jeg er 34+6. Fødte 41+4 og 40+3 med de andre men har hele tiden hatt en følelse på at det blir før termin denne gangen men jeg håper ikke det blir så mye om å gjøre selv om barnet ligger godt over gjennomsnittet og jeg allerede har prolaps/fremfall i underlivet.... Har mye smerter i magen og iling ned i skambeinet og i lyskene og kjenner som det presser på klitoris området , vondt i bekken og rygg osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. april 2019 Forfatter #927 Del Skrevet 30. april 2019 3 timer siden, murray skrev: Blir du satt igang? Ikke før etter termin. Me har fått overtidskontroll bare noen få dager over termin. 3 timer siden, kvinne35+ skrev: Hvorfor ble du strippet så tidlig? Jeg spurte om de ville sjekke modning og der var det 3-4 cm og modent. Så da spurte han om han skulle strippe og jeg svarte såklart ja 😅 er så lei.. 2 timer siden, Mamma 2 gang skrev: Såpass ja. Uff er utålmodig nå siden alt er vondt! Da er vi to.. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 30. april 2019 #928 Del Skrevet 30. april 2019 4 minutter siden, lillemeg90 skrev: Ikke før etter termin. Me har fått overtidskontroll bare noen få dager over termin. Jeg spurte om de ville sjekke modning og der var det 3-4 cm og modent. Så da spurte han om han skulle strippe og jeg svarte såklart ja 😅 er så lei.. Da er vi to.. ❤️ Da tenker jeg det er like rundt hjørnet for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. april 2019 Forfatter #929 Del Skrevet 30. april 2019 3 minutter siden, kvinne35+ skrev: Da tenker jeg det er like rundt hjørnet for deg jeg Håper virkelig det ❤️ ble strippet forrige svangerskap også uten effekt, men det var et døgn før igangsettelse. Kanskje det hadde hatt effekt om det fikk virke lengre. Og hører jo de sier det ofte har bedre effekt på flergangsfødende. Vi får se. Blir å hoppe i høyet i kveld uansett hvor lite det frister 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 30. april 2019 #930 Del Skrevet 30. april 2019 OBS, klaging* Jeg har regelmessige "rier" hver eneste ettermiddag/kveld. Må puste meg igjennom. Tar tak nedover og i rygg og rundt lunger. Kjennes ut som kroppen skal presse han ut. Har hatt det nå i to uker. Er så sliten og lei. Vondt i bekkenet så jeg knapt klarer å gå. Sov ingenting i natt og har bare vondt over alt. Er uke 34+0, men kjenner jeg ikke hadde blitt lei meg om fødsel hadde skjedd nå. Sikkert egoistisk av meg, men jeg er så sliten at jeg bare gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 1. mai 2019 #931 Del Skrevet 1. mai 2019 4 timer siden, Vaiana skrev: OBS, klaging* Jeg har regelmessige "rier" hver eneste ettermiddag/kveld. Må puste meg igjennom. Tar tak nedover og i rygg og rundt lunger. Kjennes ut som kroppen skal presse han ut. Har hatt det nå i to uker. Er så sliten og lei. Vondt i bekkenet så jeg knapt klarer å gå. Sov ingenting i natt og har bare vondt over alt. Er uke 34+0, men kjenner jeg ikke hadde blitt lei meg om fødsel hadde skjedd nå. Sikkert egoistisk av meg, men jeg er så sliten at jeg bare gråter. Klem!! Synes de siste ukene har vært tøffe selv. Jobber du fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #932 Del Skrevet 1. mai 2019 6 timer siden, Vaiana skrev: OBS, klaging* Jeg har regelmessige "rier" hver eneste ettermiddag/kveld. Må puste meg igjennom. Tar tak nedover og i rygg og rundt lunger. Kjennes ut som kroppen skal presse han ut. Har hatt det nå i to uker. Er så sliten og lei. Vondt i bekkenet så jeg knapt klarer å gå. Sov ingenting i natt og har bare vondt over alt. Er uke 34+0, men kjenner jeg ikke hadde blitt lei meg om fødsel hadde skjedd nå. Sikkert egoistisk av meg, men jeg er så sliten at jeg bare gråter. I feel you! ❤️ Det er lov å være sliten Vaiana ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 1. mai 2019 #933 Del Skrevet 1. mai 2019 (endret) Jeg skjønner at jeg er veldig heldig mtp form. Ligger dog endel etter endel av dere (33+4) så det er mulig/ jeg er forberedt på at det plutselig kan bli (mye) tyngre de siste ukene. Jobber fremdeles fullt, trener enda og føler meg egentlig ganske normal. Selvfølgelig blir jeg litt fortere sliten enn før, men ikke noe utpreget - kun som i går da det ble mye stress og butikker på en gang, etter full arbeidsdag. Det jeg kjenner det mest på er at jeg er litt mer giddalaus enn før mtp ting jeg gjerne skulle gjort hjemme, både av vanlig vårstell i hage m.m. og generell rydding før baby kommer. Vil helst ha en gåtur/liten løpetur/yoga for så å sitte i solen og lese på dagene jeg har fri. Men pleier å få gjort noe fornuftig i tillegg. Planen i dag er bl.a å rake litt. Ellers har jeg full forståelse for at de fleste er slitne og håpe baby kommer snart for dere som er fødeklare. Selv ser jeg nå veldig frem til permisjonen som starter i slutten av mai, håper formen fremdeles er brukbar da slik at jeg kan få en liten «ferie» før jenta vår kommer. Ellers må jeg bare si at jeg er utrolig takknemlig for at formen er så fin - hvertfall så lenge det holder. Så regner jeg også med at det nok hadde vært anderledes dersom det var nr. to eller tre vi ventet. Endret 1. mai 2019 av Butter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 1. mai 2019 #934 Del Skrevet 1. mai 2019 8 timer siden, murray skrev: Klem!! Synes de siste ukene har vært tøffe selv. Jobber du fortsatt? Jobber ikke nei. Har vært sykemeldt på grunn av sterke kynnere og kort livmorhals. Og bekkenløsning. Så dette svangerskapet har igrunnen vært tøft siden starten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 1. mai 2019 #935 Del Skrevet 1. mai 2019 6 timer siden, lillemeg90 skrev: I feel you! ❤️ Det er lov å være sliten Vaiana ❤️ Takk ❤️ Ja nå vil jeg helst bare ligge på soverommet hele dagen. Alt er vondt. Hvordan går det med deg? Noen tegn til fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #936 Del Skrevet 1. mai 2019 16 minutter siden, Vaiana skrev: Takk ❤️ Ja nå vil jeg helst bare ligge på soverommet hele dagen. Alt er vondt. Hvordan går det med deg? Noen tegn til fødsel? Ikke noe mer enn jeg allerede har hatt de siste dagene.. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 1. mai 2019 #937 Del Skrevet 1. mai 2019 Her skjer det kanskje ting! Jeg er lagt inn på føden i dag på grunn av blødning som startet i dag tidlig. Har skjedd lite gjennom dagen, så spent på hvor lang tid det kan gå før ting kommer ordentlig i gang😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #938 Del Skrevet 1. mai 2019 47 minutter siden, Gillie skrev: Her skjer det kanskje ting! Jeg er lagt inn på føden i dag på grunn av blødning som startet i dag tidlig. Har skjedd lite gjennom dagen, så spent på hvor lang tid det kan gå før ting kommer ordentlig i gang😱 Oi spennende! Hvor langt er du på vei nå? Hadde du noe åpning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 1. mai 2019 #939 Del Skrevet 1. mai 2019 På 28.4.2019 den 11.29, kvinne35+ skrev: Jøsses ja han var like lang som og tyngre enn første min som kom til termin Hva var hodeomkretsen da? Hehe, ja han var ikke en typisk prematur baby😂 Han var 34 rundt hodet😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 1. mai 2019 #940 Del Skrevet 1. mai 2019 På 30.4.2019 den 14.11, Mamma 2 gang skrev: Enig er snart i uke 38 så lei! Har slimproppen begynt og gå for noen her enda? Hos meg begynte slimproppen og gå 5 dager før jeg fødte😊 Den gikk gradvis over flere dager da☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå