Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2005 #161 Del Skrevet 1. april 2005 Nå ringte ei vennine' date=' hun ville ha hjelp med logoen jeg har laget til drillgruppa hun er instruktør for. Måtte stresse litt, men gikk greitt Sendte den over til trykkeriet nå. Gøy at de skal bruke det jeg har laget på T-skjorte og medaljer.. [/quote'] Åh? Stilig Men det tror jeg virkelig på for menyen og invitasjonene du hadde laget var skikkelig flotte!! Hørtes koselig ut med 6 pack, å prat å forelsket å Love Har du ikke hørt om jobb i dag? Er fortsatt muligheter, de ringer vel å sier i fra om du ikke får den også? Håper du har en Kjempe Kooselig kveld. Masse hilsen fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. april 2005 #162 Del Skrevet 1. april 2005 Det må være moro å se eget produkt på T-skjorter etc. Ønsker deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #163 Del Skrevet 2. april 2005 Chrizzy, Rolig kveld går. Hva med deg? Jeg ringer jobben på mandag, siden jeg ikke har hørt noe. Er litt rart de ikke ringte, men vet det ofte tar tid når de skal bestemme seg.... Ah, føler på meg at jeg ikke får den... Igår så vi Idol, Senkveld og to filmer før vi la oss. Jeg har akkuratt våkna. Typen er ute en tur. Jeg skal lage litt kaffe av det lille som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #164 Del Skrevet 2. april 2005 Ja, Bettie, det er kjempegøy å se sin egenproduserte logo på T-skjorter & medaljer Har du en fin helg? Kos deg videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #165 Del Skrevet 2. april 2005 Goood helg GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #166 Del Skrevet 2. april 2005 Drømmekjolen min... http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2005..._millicent.html Har funnet den allerede.. Håper bare jeg kan leie den. For 9.200,- var litt dyrt.. Mmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabiate Skrevet 2. april 2005 #167 Del Skrevet 2. april 2005 Drømmekjolen min... http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2005..._millicent.html Har funnet den allerede.. Håper bare jeg kan leie den. For 9.200,- var litt dyrt.. Mmm.. Nydeli kjole!!! :-) Stiv pris da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #168 Del Skrevet 2. april 2005 Nydeli kjole!!! :-) Stiv pris da... Litt dyrt. Men snakka me de på bryllupsforumet, at jeg kan nok ta meg råd til den. Blir sponsa 60.000,-.. Hvordan går det.. Har dere snakka mer om det at du vil gifte deg?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. april 2005 #169 Del Skrevet 2. april 2005 Nydeli kjole!!! :-) Stiv pris da... Ja, kjempenydelig kjole. Men prisen var da ikke så stiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #170 Del Skrevet 2. april 2005 Ja, kjempenydelig kjole. Men prisen var da ikke så stiv? Madame Felle sa jeg kan gjerne bruke det på kjolen, heldigvis Så det ordner seg vel. Men hvem vet, det er et år til bryllupet, så jeg finner kanskje en enda finere kjole senere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #171 Del Skrevet 2. april 2005 Nå har jeg vert nede på Prix å kjøpt kaffe & milkshake med jordbærsmak... mmm.... Fysøren for et deilig vær!! Godt å se, for da blir det nok varmt & fint år vi skal gifte oss i april Kjeder meg litt. Men da er det godt å ha KG! ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #172 Del Skrevet 2. april 2005 Ååå, kommer ikke på noe å gjøre... Får dårlig samvittighet når det er så fint vær ute, og alle venninnene mine er opptatt eller på reise.. Og typen er vekke på besøk. Tralala... Jaja, kanskje tar jeg et bad.. eller går en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #173 Del Skrevet 2. april 2005 Åh, nå har jeg vert nede å jogga, okei... mest gått kjapt. :oops: er så bad form. Dro ned kl 16, herli ver, skjønn plass & masse folk. Kom hjem nå & lagte meg noen skiver, før jeg skal hoppe i dusjen! Så sliten i kroppen kjenner jeg nå.. heeerli sliten.. Nå er det leeenge siden jeg har trent ja! lat.. nei det var godt å komme seg ut. får allltid klaus av å sitte inne når sola skinner der ute.... ikveld blir det pils og Tv-kos me min forlovede.. Kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. april 2005 #174 Del Skrevet 2. april 2005 Chrizzy, Rolig kveld går. Hva med deg? Jeg ringer jobben på mandag, siden jeg ikke har hørt noe. Er litt rart de ikke ringte, men vet det ofte tar tid når de skal bestemme seg.... Ah, føler på meg at jeg ikke får den... Igår så vi Idol, Senkveld og to filmer før vi la oss. Jeg har akkuratt våkna. Typen er ute en tur. Jeg skal lage litt kaffe av det lille som er igjen. Bare rolig og fint her også. Lillegutt har syklet for første gang i år. Det aller første han gjorde var å fly av syklen, ned ei grøft, med hodet mot garasje veggen og syklen oppå seg. Det gikk nu bra da, men var nesten redd at han ikke ville sykle mer, men det var ikke noe problem Jeg så også idol, er litt glad i Idol jeg. Ble litt overrasket når Malin gikk ut da :o Å den brudekjolen var nydelig, virkelig fin. Men jeg skjønner at du synes det er dyrt Hvor gammel er sambo din da? Håper du koser deg masse i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. april 2005 #175 Del Skrevet 2. april 2005 Det var en nydelig kjole. Et veldig godt snitt. Men som du sier - e har fortsatt mulighet til å bestemme og ombestemme deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #176 Del Skrevet 3. april 2005 Bare rolig og fint her også. Lillegutt har syklet for første gang i år. Det aller første han gjorde var å fly av syklen, ned ei grøft, med hodet mot garasje veggen og syklen oppå seg. Det gikk nu bra da, men var nesten redd at han ikke ville sykle mer, men det var ikke noe problem SVAR: Stakkars liten... Godt det gikk bra da. Han var nok litt for ivrig.. Jeg så også idol, er litt glad i Idol jeg. Ble litt overrasket når Malin gikk ut da :o SVAR: Ja,helt tragisk! Men det er måten man stemmer på, at vi skulle heller stemt på de man vil ha ut, enn dem man vil ha.. Blir feil.. Å den brudekjolen var nydelig, virkelig fin. Men jeg skjønner at du synes det er dyrt SVAR: Ja, det ble love at first sight.. Tror jeg må ta meg råd til den. Men jeg har ikke prøvd den på, så jeg vet ikke hvordan det blir å se den i virkeligheten.. Hvor gammel er sambo din da? SVAR: Sambo er 28, som meg Håper du koser deg masse i kveld SVAR: Koste meg masse med pizza, øl & forloveden.. Du da? Var du hjemme du også, en rolig kveld? Ha en kjempefin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #177 Del Skrevet 3. april 2005 Det var en nydelig kjole. Et veldig godt snitt. Men som du sier - e har fortsatt mulighet til å bestemme og ombestemme deg. Ja. Har bare sett den på bilde. Men om jeg blir like fornøyd når jeg har prøvd den på, mååå jeg nok bare ha den.. Har sett på mange kjoler på nettet, men kun DENNE falt jeg totalt for Hadde du en kos kveld igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #178 Del Skrevet 3. april 2005 Vi koste oss med Big Brother, øl, pizza & musikk igår kveld. Det var kjempekoselig. Snakket masse, om fremtiden & forholdet. Vi sovna ikke før kl 06! ... Tror jeg skal legge meg igjen snart, har våknet litt av og til etter jeg sovnet. I'm so inlove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. april 2005 #179 Del Skrevet 3. april 2005 ER Big Brother spennende i år? Jeg har ikke sett på det Er så flott å lese om deg og "loverman", etter tre år, det er ikke verst Håper du koser deg, og at telefonen ringer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #180 Del Skrevet 3. april 2005 ER Big Brother spennende i år? Jeg har ikke sett på det Er så flott å lese om deg og "loverman", etter tre år, det er ikke verst Håper du koser deg, og at telefonen ringer i morra Hei! Big Brother er mye bedre denne gangen.. Masse intriger & looove.. Blir helt avhengig! Ja, det er som vi er blitt skikkelig nyforelsket på nytt etter han fridde.. helt rart! Han pleier ikke snakke så mye om fremtiden, men igår sa han masse skjønne ting.. Og alt ble så trygt og mer ordntlig nå når vi planlegger bryllup. At jeg vet 100% at han vil være sammen med meg på en måte.. Takk, håper også telefonen ringer.. Orker ikke mer avslag.., snufs! Hadde vert så herlig å fått kjøpt hus som vi drømmer om, og en liten hund - dvergpinscher tenker vi på.. Hva skal du gjøre idag da? Jeg skal surfe nettet en stund, er hekta... Noe du er hekta på? Her er min liste: røyk kaffe leppepomade big brother idol KG!! konserter .... sikkert mer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg