AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #621 Skrevet 20. september 2018 Mensa medlem og ikke vet hvem landets første kvinnelige statsminister er?Det medlemskapet må være kjøpt og betalt for 😱😱😱 Anonymkode: db33c...60f 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #622 Skrevet 20. september 2018 Ooog premien i dag er... Herpes!!! Anonymkode: e49c0...eec 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #623 Skrevet 20. september 2018 Føler både Anne Marte og Martin snakker så tilgjort. "Bla bla bla, da." "Bla bla, da". Anonymkode: 028f3...634 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #624 Skrevet 20. september 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så mange teite konkurranser de blir tvunget med på!😆 tviler litt på at det er alle som synes det er helt uproblematisk å skulle mixe spytt slik med alle der inne Anonymkode: ddd2c...4dc Jeg hadde ikke likt det, mine kyss er for the special one så jeg tror jeg hadde backet ut av konkurransen eller med STORT ubehag latt meg presse med av settingen og forventningene og fått masse skam og ut-ekklingsfølelse dusja og skyldt munnen i flere uker etterpå. Vet ikke hva man skal si om sånne konkurranser, de har jo hatt kyssekonkurranse før også og jeg forstår at det lager TV, men håper de har spurt deltakerne om de har noe i mot kyssing med hvem som helst, under intervju opptaket til serien. Syns ikke produksjonen skal ta for gitt at alle syntes det føles helt fint å gjøre, bare fordi de melder seg på et TV program. Cristian var veldig søt da, men man så jo hvordan guttene ga han og hverandre latterliggjørende blikk med heva øyebryn og jentenes reaksjon gjorde det veldig kleint og flaut for han fordi han ikke ville kysse ordentlig. Men men, sporty deltakere alle sammen, disse så ikke ut til å være så imot det heldigvis så jeg antar produksjonen har spurt de på forhånd! Anonymkode: e49c0...eec
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #625 Skrevet 20. september 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensa medlem og ikke vet hvem landets første kvinnelige statsminister er?Det medlemskapet må være kjøpt og betalt for 😱😱😱 Anonymkode: db33c...60f Husk å ikke spoil tråden når du ser tidligere på viaplay. Dette var ikke krisespoil heldigvis men husk på til en annen gang! Helt enig, så latterlig flaut og teit! Tror han må ha ment det ironisk at han er Mensa medlem, ingen skryter av det på den måten som faktisk er det vel 🎅 Anonymkode: e49c0...eec 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #626 Skrevet 20. september 2018 Hva skjer med alle disse kline-kysse konkurransene? Jeg hadde fått helt noia om jeg måtte deltatt på det 😩 Oooog, kjære Magnhild.. Hun sa hun er flink til å se ting og ta signaler (eller noe i den duren) når hun pratet med Einar - eh, nei. Merkelig at hele situasjonen med Martin gikk henne hus forbi da. I tillegg ber hun Einar om å være ærlig dersom en ny jente kommer inn; hvilket Martin også gjorde for et par dager siden, og i dag hengte hun han ut som drittsekk og har vært hevngjerrig (og barnslig) av en helt egen klasse - og hun er faktisk i slutten av 20-årene. 🙄 Skal hun skremme Einar bort først som sist, eller? Anonymkode: 3b086...4aa 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #627 Skrevet 20. september 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mensa medlem og ikke vet hvem landets første kvinnelige statsminister er?Det medlemskapet må være kjøpt og betalt for 😱😱😱 Anonymkode: db33c...60f Mensatester går vel på iq? Det handler vel om å se sammenhenger og sånn? Ikke huske navn på statsministere. Men er enig. Er dårlig og litt skremmende at flere ikke kunne det. Anonymkode: a2f75...10d 3
Sophia Skrevet 20. september 2018 #628 Skrevet 20. september 2018 De fleste var skremmende dårlige på kunnskapstesten, mensamedlem eller ei Mensa går på hvor godt du gjør det på en intelligenstest. Slike tester har i svært liten grad vekt på almennkunnskap, men heller evnen til å se sammenhenger, tenke logisk, ta til deg læring osv. Synes også det er mye kleine konkurranser der inne. Jeg hadde ikke likt den kyssekonkuransen! Nicklas sa vel for et par episoder siden at han hadde munnsår også, så det er jo digg 😶 3
Anonym2467 Skrevet 20. september 2018 #629 Skrevet 20. september 2018 Har faktisk troa på han nye mørke og Magnhild. Synes de passet sammen. 6
Hulderen Skrevet 20. september 2018 #630 Skrevet 20. september 2018 (endret) Denne episoden gjorde meg glad! Einar er et flott bidrag til øya, og han tar Magnhild på rette måten. Jeg syns at det er flott at han vil holde på Magnhild, og ikke ta Viktoria om han får sjangsen. Jeg liker Magnhild godt, og er glad for at det endelig går hennes vei. Litt skremmende hvor dårlig deltagerne gjorde det på kunnskapstesten. Ikke kjenne til Gro Harlem Bruntland og Albert Einstein? Er det virkelig mulig? Alle spørsmålene var latterlig enkle! Endret 20. september 2018 av Hulderen 7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #631 Skrevet 20. september 2018 Hvor overdrevent er ikke bildet for ukas avstemming av Andrea redigert i appen, ikke til å kjenne igjen! 😮 Ukas avstemming går ut på hvilket par vi tror har minst sjanse for å finne kjærligheten og det paret ryker ut. Jeg stemte faktisk Martin og hun nye, for de er så kjedelige sammen å se på. Holdt på å stemme Victoria og hennes partner men tror det blir bedre TV å se hun vingle videre til en ny en så fort det kommer en enda kjekkere inn hehe (som hun og Magnhild vil sloss om hehe!) Anonymkode: e49c0...eec 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #632 Skrevet 20. september 2018 Gjør ingneting om Morten og Nadrea ryker heller. Ut med de og inn med MMA dama igjen, så det blir litt liv og tak og ikke bare pjusk og puss ☺ Anonymkode: e49c0...eec
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #633 Skrevet 20. september 2018 Skal såklart stå Andrea der på forrige post Anonymkode: e49c0...eec
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #634 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mensatester går vel på iq? Det handler vel om å se sammenhenger og sånn? Ikke huske navn på statsministere. Men er enig. Er dårlig og litt skremmende at flere ikke kunne det. Anonymkode: a2f75...10d Iq-test går på logikk tenking. Ikke på hukommelse/eller om man husker navn på det og det mennesket. Husk at de er noen år yngre enn iallefall meg .... på 31;) Selv personen med den høyest iq' n kan vite alt. Værre med Ellinor og Cristian , di svarte Erna som tidligere kvinnelige statsminister. Anonymkode: 41b8f...81b 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #635 Skrevet 20. september 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor overdrevent er ikke bildet for ukas avstemming av Andrea redigert i appen, ikke til å kjenne igjen! 😮 Ukas avstemming går ut på hvilket par vi tror har minst sjanse for å finne kjærligheten og det paret ryker ut. Jeg stemte faktisk Martin og hun nye, for de er så kjedelige sammen å se på. Holdt på å stemme Victoria og hennes partner men tror det blir bedre TV å se hun vingle videre til en ny en så fort det kommer en enda kjekkere inn hehe (som hun og Magnhild vil sloss om hehe!) Anonymkode: e49c0...eec Kan ikke bare flere stemme martin og hun nye? De er kjedelige sammen, å hun virker så tafatt. Anonymkode: 41b8f...81b 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #636 Skrevet 20. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke bare flere stemme martin og hun nye? De er kjedelige sammen, å hun virker så tafatt. Anonymkode: 41b8f...81b Ikke mer tafatt enn Viktoria. Stemte på henne og han Pål Anonymkode: fda69...fb6 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #637 Skrevet 20. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iq-test går på logikk tenking. Ikke på hukommelse/eller om man husker navn på det og det mennesket. Husk at de er noen år yngre enn iallefall meg .... på 31;) Selv personen med den høyest iq' n kan vite alt. Værre med Ellinor og Cristian , di svarte Erna som tidligere kvinnelige statsminister. Anonymkode: 41b8f...81b Ja, det er det jeg mener. Logikk og sammenheng ikke allmennkunnskap. De er noen år yngre enn meg og. Jeg er 29, men tenker at alle som har gått igjennom grunnskolen burde kunne svare på spørsmål om hvem første kvinnelige statsminister var og relativitetsteorien altså. De imponerte ikke! Anonymkode: a2f75...10d 3
Funkytwist Skrevet 20. september 2018 #638 Skrevet 20. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor overdrevent er ikke bildet for ukas avstemming av Andrea redigert i appen, ikke til å kjenne igjen! 😮 Ukas avstemming går ut på hvilket par vi tror har minst sjanse for å finne kjærligheten og det paret ryker ut. Jeg stemte faktisk Martin og hun nye, for de er så kjedelige sammen å se på. Holdt på å stemme Victoria og hennes partner men tror det blir bedre TV å se hun vingle videre til en ny en så fort det kommer en enda kjekkere inn hehe (som hun og Magnhild vil sloss om hehe!) Anonymkode: e49c0...eec Stemte også på Martin og Anne Marte. Orker ikke den pusesnakken til Martin. Den virker så påtatt og falsk. Jeg hadde løpt om noen ble så tøffel etter noen timer. 3
Skilpadden Skrevet 20. september 2018 #639 Skrevet 20. september 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Husk å ikke spoil tråden når du ser tidligere på viaplay. Dette var ikke krisespoil heldigvis men husk på til en annen gang! Helt enig, så latterlig flaut og teit! Tror han må ha ment det ironisk at han er Mensa medlem, ingen skryter av det på den måten som faktisk er det vel 🎅 Anonymkode: e49c0...eec Han har postet om det på Instagram og sånt. Det er dessverre veldig ekte🤷🏻♀️ 1
Skilpadden Skrevet 20. september 2018 #640 Skrevet 20. september 2018 33 minutter siden, Funkytwist said: Stemte også på Martin og Anne Marte. Orker ikke den pusesnakken til Martin. Den virker så påtatt og falsk. Jeg hadde løpt om noen ble så tøffel etter noen timer. Jeg shipper de, faktisk! Selv om hun røyker og Martin er litt for skrytepave (og litt tilgjort), så kan det gå. Men Victoria og Pål har jeg ikke troen på i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå