MissLucy Skrevet 4. september 2021 #4401 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) ... Endret 4. september 2021 av MissLucy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. september 2021 #4402 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Haugesunds Avis skriver i dag at den siktede disponerte en mørkegrønn bil på den tiden Birgitte ble drept. I dokumentaren som ble vist på TV2 var det et par som sa at de måtte hoppe ut av veien for en bil i stor fart på vei mot Gamle Sundvegen, der Birgitte ble funnet drept morgenen etter. Den ene av de to observerte en mannlig sjåfør og en kvinne som passasjer. Han nevnte i avhør det bilmerket den nå siktede mannen disponerte på den tiden. Vi skal ikke ta noen ting på forskudd her, men det ser ut til at mange løse tråder nå kan nøstes opp. Ryddet for brudd på Kvinneguidens regler for opphavsrett. Perelandra, mod. Endret 4. september 2021 av Perelandra 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 4. september 2021 #4403 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Berentsens skrev (5 timer siden): Selvsagt. Det er politiet som frigir navnet. Noen tenkte sikkert at det var åpenbart da fetteren ble siktet - tenker de det samme i dag? Syns ikke det var så åpenbart da fetteren ble beskyldt. I mange saker oppgjennom tiden har ønsket om å finne en skyldig større enn å faktisk bevise det! I idag har de dna på en av kvinnene. Jeg tenker at det taler sitt. Han var også i begge bunkene på mulige drapsmenn i BEGGE sakene. At dette kommer opp nå å kan undersøkes nærmere er helt fantastisk! Jeg tenker på fetteren. For ett helvette han har levd i. Å siden de ikke kunne ta han for det tent bevis messig -skulle han hvertfall betale for seg med penger. Norsk rettsvesen på sitt værste! Er skummelt å legge ut bilder å beskylde folk for drap om de aldri har drept. Men han her er felt av DNA på Brigitte. Så det at navnet og bilde til den arresterte lekker er uungåelig. Han er tatt, å det kommer man ikke unna. Det er han. Anbefaler å se dokumentarene som finnes der ute om drapene . Så om Tina på Viaplay. For en rotete etterforskning. Moren som aldri har fått svar. Når dette dnaet hans dukker opp på en av de drepte og han har vært inni saken til Tina, da er det jo ganske vanskelig å tro noe annet. politiet frigir ofte ikke navn medengang til de neste arresterte når de har tatt feil person første gangen.. Ryddet for identifiserende opplysninger. Perelandra, mod. Endret 4. september 2021 av Perelandra 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 4. september 2021 #4404 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) SinfulBby skrev (4 timer siden): Syns ikke det var så åpenbart da fetteren ble beskyldt. I mange saker oppgjennom tiden har ønsket om å finne en skyldig større enn å faktisk bevise det! I idag har de dna på begge kvinnene. Jeg tenker at det taler sitt. Han var også i begge bunkene på mulige drapsmenn i BEGGE sakene. At dette kommer opp nå å kan undersøkes nærmere er helt fantastisk! Jeg tenker på fetteren. For ett helvette han har levd i. Å siden de ikke kunne ta han for det tent bevis messig -skulle han hvertfall betale for seg med penger. Norsk rettsvesen på sitt værste! Er skummelt å legge ut bilder å beskylde folk for drap om de aldri har drept. Men han her er felt av DNA på både Tina og Brigitte. Så det at navnet og bilde til den arresterte lekker er uungåelig. Han er tatt, å det kommer man ikke unna. Det er han. Anbefaler å se dokumentarene som finnes der ute om drapene . Så om Tina på Viaplay. For en rotete etterforskning. Moren som aldri har fått svar. Når dette dnaet hans dukker opp på begge de drepte.. da er det jo ganske vanskelig å tro noe annet. politiet frigir ofte ikke navn medengang til de neste arresterte når de har tatt feil person første gangen.. Ryddet for identifiserende opplysninger. Perelandra, mod. Navnet lekkes hele tiden, og KG kommer til å stenge tråder og slette innlegg med navn. Den dagen politiet slipper navnet, vil KG tillate at det skrives. Slik er det også i andre saker. Endret 4. september 2021 av Perelandra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 4. september 2021 #4405 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) SinfulBby skrev (4 timer siden): idag har de dna på begge kvinnene. Jeg tenker at det taler sitt. .. Men han her er felt av DNA på både Tina og Brigitte. Ryddet for identifiserende opplysninger. Perelandra, mod. Det er kun DNA-spor knyttet til Birgitte, ikke Tina. Endret 4. september 2021 av Perelandra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 4. september 2021 #4406 Del Skrevet 4. september 2021 NordicViking skrev (9 minutter siden): Det er kun DNA-spor knyttet til Birgitte, ikke Tina. Har rettet det. Det stod i media men ble fjernet/rettet. jeg refererte til det jeg har lest. Men ser nå at dna kun var på Birgitte. Uansett, ett uoppklart drap kan bli oppklart! Fantastisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. september 2021 #4407 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) SinfulBby skrev (4 timer siden): I idag har de dna på begge kvinnene. Jeg tenker at det taler sitt. Ryddet for identifiserende opplysninger. Perelandra, mod. Dette er feil. De har DNA fra han - fra Tengs klær (korriger meg om det er feil), men de har ikke DNA fra Jørgensen som sporer tilbake til han. Jeg syns egentlig ingenting om å drive med outing av navn i denne tråden. Vår tid med gapestokk er et tilbakelagt kapittel. Ingen burde skrive vedkommendes navn i tråden - før politiet har bekreftet identiteten. Tenk om dere tar feil? Tenk om dette er en helt random mann - som plutselig får stempel som morder. Saken er fortsatt ikke løst.. Endret 4. september 2021 av Perelandra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 4. september 2021 #4408 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Vera skrev (3 minutter siden): Dette er feil. De har DNA fra han - fra Tengs klær (korriger meg om det er feil), men de har ikke DNA fra Jørgensen som sporer tilbake til han. Jeg syns egentlig ingenting om å drive med outing av navn i denne tråden. Vår tid med gapestokk er et tilbakelagt kapittel. Ingen burde skrive vedkommendes navn i tråden - før politiet har bekreftet identiteten. Tenk om dere tar feil? Tenk om dette er en helt random mann - som plutselig får stempel som morder. Saken er fortsatt ikke løst.. Stemmer. Stod i media men ble endret jeg vet ikke hvorfor. Jeg har endret på det jeg skrev . Det er han som er arrestert men om han har drept vet jo bare han Endret 4. september 2021 av SinfulBby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 4. september 2021 #4409 Del Skrevet 4. september 2021 SinfulBby skrev (Akkurat nå): Stemmer. Stod i media men ble endret jeg vet ikke hvorfor. Jeg har endret på det jeg skrev . Det er han som er arrestert men om han er drept vet jo bare han Har politiet bekreftet at det er han som er arrestert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 4. september 2021 #4410 Del Skrevet 4. september 2021 NordicViking skrev (17 minutter siden): Det er kun DNA-spor knyttet til Birgitte, ikke Tina. Hvordan vet du at vi i det hele tatt får vite hvem drapsmannen er? Vi vet det jo, men jeg vet om drapssaker hvor identiteten aldri ble publisert i avisa, selv om drapsmannen fikk 21 år i fengsel. Jeg visste hvem det var pga en relasjon, men det sto aldri i avisen hva navnet var, bildet og navnet var sladdet. Vedkommende sitter i fengsel. Rettssaken ble godt følgt i media. Lurer på hvorfor det er sånt med noen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. september 2021 #4411 Del Skrevet 4. september 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning, identifisering av person, innhold med opphavsrett og svar til dette. Vi minner om følgende regler angående identifisering av siktede person: Sitat Du kan ikke poste innhold med: * Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. * Identifisering av andre privatpersoner enn deg selv, gjennom for eksempel navn, adresse, telefonnummer eller lenking til private profiler på sosiale medier Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 4. september 2021 #4412 Del Skrevet 4. september 2021 Blomsterkaret skrev (6 timer siden): Hvordan vet du at vi i det hele tatt får vite hvem drapsmannen er? Vi vet det jo, men jeg vet om drapssaker hvor identiteten aldri ble publisert i avisa, selv om drapsmannen fikk 21 år i fengsel. Jeg visste hvem det var pga en relasjon, men det sto aldri i avisen hva navnet var, bildet og navnet var sladdet. Vedkommende sitter i fengsel. Rettssaken ble godt følgt i media. Lurer på hvorfor det er sånt med noen. Litt off pic Leietakeren som drepte han som han leide bolig hos og plasserte liket i sin egen bil på en parkeringsplass, han ble avbildet med fullt navn og bilde i media 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem-X Skrevet 4. september 2021 #4413 Del Skrevet 4. september 2021 TV2 bruker nå en sladdet versjon av bildet av tiltalte: https://www.tv2.no/nyheter/14208332/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 4. september 2021 #4414 Del Skrevet 4. september 2021 Grete Strømme hadde altså rett! Hun fortjener en medalje for det hun gjorde. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem-X Skrevet 4. september 2021 #4415 Del Skrevet 4. september 2021 Han skal sjekkes ifb Espås-saken: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Qy5A1A/politiet-vil-sjekke-tengs-siktede-opp-mot-espaas-saken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 4. september 2021 #4416 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Medlem-X skrev (55 minutter siden): Han skal sjekkes ifb Espås-saken: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Qy5A1A/politiet-vil-sjekke-tengs-siktede-opp-mot-espaas-saken Dersom det blir et treff på DNA der blir jeg mildt sagt sjokkert, at denne personen har gått ute blant folk fritt i over 25 år er jo galskap All kred til Jakob og hans sønn som har kjempet med nebb og klør for rettferdighet, jeg tror selv om ikke de hadde gjort det hadde det blitt lagt lokk på saken og den siktede/mistenkte hadde fremdeles gått fritt rundt i samfunnet Endret 4. september 2021 av Gladgutten79 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 4. september 2021 #4417 Del Skrevet 4. september 2021 T-Rex skrev (På 25.8.2018 den 11.03): Fetteren. Han ble dømt til å betale erstatning, men bevisene holdt ikke til domfellelse i straffesaken. Nei, saken interesserer meg ikke som "krimgåte", for det er ingen gåte. Nå da? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem-X Skrevet 4. september 2021 #4418 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Allerede sjekket ut av Espås-saken, satt i varetekt da: https://www.tv2.no/nyheter/14208891/ Endret 4. september 2021 av Medlem-X 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 4. september 2021 #4419 Del Skrevet 4. september 2021 Medlem-X skrev (4 timer siden): TV2 bruker nå en sladdet versjon av bildet av tiltalte: https://www.tv2.no/nyheter/14208332/ Pixeleringen tyder på at det er samme bildet som gikk ut av ham i 2010 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonobilis Skrevet 4. september 2021 #4420 Del Skrevet 4. september 2021 4 hours ago, Gladgutten79 said: Litt off pic Leietakeren som drepte han som han leide bolig hos og plasserte liket i sin egen bil på en parkeringsplass, han ble avbildet med fullt navn og bilde i media Dette stemmer ikke? Evt hvilket media gikk ut med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå