Gå til innhold

Bilder av «kjerring»-stil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 hours ago, AnonymBruker said:

Merker at noen har en veldig lav terskel for å kalle noe for kjerringstil. Jeg lurer virkelig på hvordan foreldrene deres går kledd. 

Anonymkode: 19fdd...eeb

Skjønner ikke hvordan foreldrenes klesstil er relevante for tråden. Jeg kan trekke frem ulike stiler jeg anser som kjerring, selv om foreldrene eller besteforeldrene mine kler seg i kjerringstil.

Anonymkode: b630e...ad1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Fjolleri skrev:

Spørsmålet er ikke om hun er overvektig, det er hun åpenbart - og hun vet det selv.

Poenget var om man kan inneha en maktposisjon i samfunnet om man er overvektig.

Og foreløpig har jo Erna Solberg, Grande og Jensen utvist en arbeidskapasitet og evner langt over gjennomsnittet av den norske befolkning. Jeg er normalvektig og trener på Elixia, og kunne aldri lagt inn det antallet arbeidstimer og press som kreves i de posisjonene. 

Så jeg lurer fortsatt på hva en PT med minimal utdanning skal ha å si for deres jobbutførelse? 

Ja altså det har jo ingenting med hennes evner til å være statsminister såklart. Jeg bare nevnte det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at ingen til nå har lagt inn ett eneste bilde av kronprinsessen, med sine evinnelige tilkneppede og blomstrete kjoler. For meg er den stilen kjerring over alle kjerringer, og mye verre enn Erna, Siv og Trine til sammen på det bildet der de er sammen.

Helt ærlig tror jeg at by TiMo (og Pia Tjelta) ikke hadde vært så populære hvis det ikke hadde vært for heftig mye gratisreklame fra it-damer i kjendis- og motebransjen og andre influencere.

 

ta539e2c.jpg

64145276.jpg

64151547.jpg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært litt morsomt å høre hva dere tenker at damer fra 40 år og oppover burde kle seg i

Anonymkode: 1e88a...f0d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært litt morsomt å høre hva dere tenker at damer fra 40 år og oppover burde kle seg i

Anonymkode: 1e88a...f0d

40 er ikke som 40 før. Er for tidlig å kle seg kjerring når man er 40 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjerringstil så tenker jeg på bumsete uformelige klær som ikke gjør noe godt for verken figur eller farger. Flate praktiske sko som ikke er stelt med skokrem eller vask, og de billigste brune nylonstrømpebuksene. Eller ankelsokker i matt brun nylon. Jeg er over 40 og har skrekk for å måtte bli festlig på håret med kort frekk sveis i gøy farge, festlige store smykker og tunge øredobber som får øreflippene til å se ut som ørene på en fuglehund, tunika og tights. Ja og festlig lebestift. Men jeg synes ikke alt det siste er kjerring, bare - ikke meg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mousj skrev:

Kjerringstil så tenker jeg på bumsete uformelige klær som ikke gjør noe godt for verken figur eller farger. Flate praktiske sko som ikke er stelt med skokrem eller vask, og de billigste brune nylonstrømpebuksene. Eller ankelsokker i matt brun nylon. Jeg er over 40 og har skrekk for å måtte bli festlig på håret med kort frekk sveis i gøy farge, festlige store smykker og tunge øredobber som får øreflippene til å se ut som ørene på en fuglehund, tunika og tights. Ja og festlig lebestift. Men jeg synes ikke alt det siste er kjerring, bare - ikke meg.

Du må jo ikke kle deg slik om du ikke vil, så jeg tror ikke du skal ha skrekk for det😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta said:

Du må jo ikke kle deg slik om du ikke vil, så jeg tror ikke du skal ha skrekk for det😂

Du ANER ikke hvilke mareritt man kan våkne opp av om natten når man har bikka 40....:-S

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes langt hår på damer over 60-70 år blir litt krampaktig. Synes langt hår passer bedre på yngre kvinner.

Anonymkode: d7807...97e

Kommer helt ann på hvordan de kler langt hår

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Ullvott skrev:

Jeg er overrasket over at ingen til nå har lagt inn ett eneste bilde av kronprinsessen, med sine evinnelige tilkneppede og blomstrete kjoler. For meg er den stilen kjerring over alle kjerringer, og mye verre enn Erna, Siv og Trine til sammen på det bildet der de er sammen.

Helt ærlig tror jeg at by TiMo (og Pia Tjelta) ikke hadde vært så populære hvis det ikke hadde vært for heftig mye gratisreklame fra it-damer i kjendis- og motebransjen og andre influencere.

 

ta539e2c.jpg

64145276.jpg

64151547.jpg

Den nederste er grei, de to øverste er helt krise. Men det er også noe med den som bærer deg også. Så veldig stilig og classy kan MM aldri bli selv om hun er kongelig. 

Anonymkode: 28512...01d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mousj skrev:

Kjerringstil så tenker jeg på bumsete uformelige klær som ikke gjør noe godt for verken figur eller farger. Flate praktiske sko som ikke er stelt med skokrem eller vask, og de billigste brune nylonstrømpebuksene. Eller ankelsokker i matt brun nylon. Jeg er over 40 og har skrekk for å måtte bli festlig på håret med kort frekk sveis i gøy farge, festlige store smykker og tunge øredobber som får øreflippene til å se ut som ørene på en fuglehund, tunika og tights. Ja og festlig lebestift. Men jeg synes ikke alt det siste er kjerring, bare - ikke meg.

Det er jo det unge går i i dag. Ser helt skrekkelig ut. 

Jeg skulle forøvrig vært en tur hos frisøren, men bor på bygda nå og er livredd for å ende opp med kjerringsveis, så jeg utsetter det og utsetter det. 

Anonymkode: 28512...01d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For flere MM-kriser: sjekk de blomstrete nattkjolene på denne Totland-bloggen: https://blogg.tv2.no/kongebloggen/2015/08/02/forza-italia-for-alle-pengene/ Jeg nekter å tro at han mener det han skriver selv her :fnise: 

Den røde kjolen, som vi dessverre bare ser på avstand, ser mindre ille ut. Og den lyseblå, som var fra et bilde fra 2004, var veldig pen. Hun er blitt verre med årene!!

Endret av Ullvott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ullvott skrev:

For mer MM: sjekk de blomstrete nattkjolene på denne Totland-bloggen: https://blogg.tv2.no/kongebloggen/2015/08/02/forza-italia-for-alle-pengene/ Jeg nekter å tro at han mener det han skriver selv her :fnise: 

Den røde kjolen, som vi dessverre bare ser på avstand, ser mindre ille ut. Og den lyseblå, som var fra et bilde fra 2004, var veldig pen. Hun er blitt verre med årene!!

Herrejesuskristus! 🙈

Anonymkode: 28512...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ullvott skrev:

For flere MM-kriser: sjekk de blomstrete nattkjolene på denne Totland-bloggen: https://blogg.tv2.no/kongebloggen/2015/08/02/forza-italia-for-alle-pengene/ Jeg nekter å tro at han mener det han skriver selv her :fnise: 

Den røde kjolen, som vi dessverre bare ser på avstand, ser mindre ille ut. Og den lyseblå, som var fra et bilde fra 2004, var veldig pen. Hun er blitt verre med årene!!

Synes den nederste var pen jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peonjenta skrev:

Noen ganger syns jeg de som "blir nye" blir mer kjerring enn de var fra før.  Friskere og ofte finere men mer tantete på en måte.  

Huff ja, de blir hvertfall ikke noe bedre. Fortsatt kjerringstil etter make overen 🙈 kanskje på tide å få ny stylist, frisør og makup artist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Synes den nederste var pen jeg

Ja, enig. Det er den jeg mener der jeg skriver «den lyseblå» fra 2004. Mulig fargen ser annerledes ut på min skjerm enn på din, men for meg ser den lys lys blå ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mousj skrev:

Kjerringstil så tenker jeg på bumsete uformelige klær som ikke gjør noe godt for verken figur eller farger. Flate praktiske sko som ikke er stelt med skokrem eller vask, og de billigste brune nylonstrømpebuksene. Eller ankelsokker i matt brun nylon. Jeg er over 40 og har skrekk for å måtte bli festlig på håret med kort frekk sveis i gøy farge, festlige store smykker og tunge øredobber som får øreflippene til å se ut som ørene på en fuglehund, tunika og tights. Ja og festlig lebestift. Men jeg synes ikke alt det siste er kjerring, bare - ikke meg.

Hva er festlig laibis (lebestift)?

Men jo er livredd for å våkne opp en dag og finne ut at det er noe for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, hva er greia med kvinner og skjerf? Ser ekstremt mange godt voksne, men også enkelte yngre kvinner går rundt med dette hele tiden. Selv kan jeg ikke fordra å gå med skjerf, og kommer aldri til å bruke det, uansett hvor gammel jeg skulle bli.

Anonymkode: 7b5e0...a27

Som kontoransatt med dress code, mye skjorter/bluser, v-hals-genser, mye stillesittende, da ble det godt med noe varmt i halsen, når man ble småkald mens man sitter å jobber. Det gikk jo inflasjon i det på kontoret for all del, men greia er for å holde seg varm, så er det viktig med å holde ben og hals/bryst varmt. Så jeg forstår godt hvorfor "alle" løper rundt med skjerf.

Hilsen ei som er meget frysen av seg :) 

Anonymkode: 3fe18...78f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de kjolene til MM er kjerring. Det er noe med mønstrene som ikke gjør de til typisk kjerring, selv om hun kunne vært finere hvis hun hadde jobbet med holdningen sin, ikke var lut i ryggen. Nå synes jeg kjerring stil ofte handler om en helhet, gjerne at noen bruker noe som ikke passer sammen, som er "off" til hele antrekket, evt at alle delene har kjerringfaktor sammen.

Synes mønstrene og fasongen på kjolene til de tre politikerdamene har mer kjerring i seg, enn mønstrene i kjolene til MM. 

Synes heller ikke den leopardkjolen til ei flott dame her tidligere i tråden var kjerring på henne ( selv om sånn type mønster kan være kjerring ), men snittet i kjolen hennes pluss hun som type gjorde at den ikke var kjerring for meg.

Synes heller ikke at de vevde ponsjoene er typisk kjerring stil sett alene sånn som her.

Anonymkode: 52130...083

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...