Gå til innhold

Bilder av «kjerring»-stil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

image.thumb.jpeg.3e91153dc06347fbfd205439b5bde057.jpg.fadae068d10f4638ef7d8bb8f5921690.jpg

Anonymkode: 8c1c2...862

Slik gikk jeg kledd på begynnelsen av 2000 tallet. Miss sixty jeans var skikkelig inn. Forferdelig stil, men ikke kjerringstil 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Olaug Olsen skrev:

image.thumb.png.8a10fc9cf2006797873637b6c690a65f.png??image.png.a0d68582fd0e60862d8b6a137329d582.png??

Hvor er kjerringen? En eller To?

Dette tar helt av...Patti Smith er så langt fra kjerring som hun kan komme! Hallo, hun er en av de største rocke/poesi ikonene idag! 

Anonymkode: 52130...083

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, helt enig! Vet akkurat hva du mener, feks: image.png.7a5aad4524d1e4930b19f1218501c4b6.png

Anonymkode: ed1f7...547

Oi

Ja hun trengte kanskje å bli ny, men ... beklager har ikke ord... 

fail

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mousj skrev:

Jepp. Lebestift i en skikkelig knæsj farge. (Glemte å nevne matchende neglelakk) Som jeg sa, så er vel ikke dette kjerring, men et veldig vanlig uttrykk når man har kommet dit at en ikke kler seg som en utfordrende tenåring lengre fordi en innser at at på ingen måte kler DET mer, men det er så vanlig at en da går hen og blir festlig. Og jeg har hatt frisører som har prøvd seg når de skal stripe min grå ettervekst. Jeg elsker mine festlige kollegaer i 50 årene med kort hår til alle kanter og alt det som jeg beskrev, jeg mener virkelig ikke dette nedlatende, men det er et statement som jeg rett og slett ikke ser meg selv i. Men som jeg av og til har mareritt om at jeg også  kommer til å falle for en vakker dag...

Har knallrød lebestift men klar neglelakk så slipper vel unna, enda en liten stund.

Frisøren min nekter å klippe meg kort, men hun vil gjerne helfarge håret mitt i alle de merkeligste farger

Men så har jeg et hår som tåler å helfarges flere ganger i mnd uten å ta skade 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ullvott skrev:

Jeg er så enig med deg, og jeg er overbevist om at noe så enkelt som en annen halsutringing kunne gjort mye. Når brystene begynner å bli litt ..hmm.. omfangsrike, er ikke tett tilkneppet halsringing det aller kledeligste. 

En omslags overdel med en singlet inni ville nok gått bedre på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peonjenta skrev:

Alle kvinner i alle aldre kler langt hår så lenge det er velstelt og ikke alt for tynt og slitt.  Har ikke sett en eneste kvinne med fint langt hår som jeg tenkte ville vært finere med kort.

Med fint langt hår, nei. Men alle er ikke velsignet med fint hår. 

Men selv de som har fint langt hår kan bli lei av det lange håret sitt. Mye jobb med å vaske og tørke det. Mye floker og knuter som lugger når man skal børste det ut. 

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Marit har helt klart kjerringtendenser: 

Relatert bildeBilderesultat for METTE MARIT KLÃRBilderesultat for METTE MARIT KLÃR

Anonymkode: 7b5e0...a27

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mette Marit har helt klart kjerringtendenser: 

Relatert bilde

Anonymkode: 7b5e0...a27

I rak motsetning til kronprinsesse Victoria! Nydelig kjole, og helheten! 

Anonymkode: 28512...01d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i kjerringalder og vel så det.

Hadde før kuttet av meg hele hodet før jeg hadde valgt en "kort og gøyal frisyre med gøyale briller til". Min mann har fått beskjed om at dersom jeg kommer på sånne tanker, får han lov til å forlate heimen for godt. Og ta med seg alle verdisakene. 

Anonymkode: c3867...36f

"Kort og gøyal frisyre med gøyale briller til" er jo ikke noen heldig stil. Men mange trenger briller for å kunne fungere i hverdagen. Ikke alle kan bruke linser. Og alle korte frisyrer er ikke "kjerring". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med helhetsinntrykket også som avgjør om noe er kjerring eller ikke. 

Anonymkode: 28512...01d

"Alt kler den smukke", heter det jo. Dessverre er det ikke alle som er så heldige å være "smukke"... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse damene burde fått seg ny stylist, kulere frisyre og personlig trener. Flaut at de skal representere Norge. Se så nøytral og stilig Hareide er i forhold.

Anonymkode: 8307f...d25

Du burde lære deg forskjellen på missekonferanse og møte i FN. Og reflektere nøye over hvilke egenskaper som kreves i hvilken setting. Hint. Misser representerer Norge (Og sier dumme ting  badedrakt). Disse representerer norske interesser (Og sier smarte ting dom kommunikasjonsrådgivere har skrevet) 

Anonymkode: ce7df...c8e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likefullt ble de omtalt som kjerringer, og de hadde altså den stilen. Live with it.

Anonymkode: 8c1c2...862

Du er klar over at på østlandet, ihvertfall i på indre østlandet nær grensen, blir alle hunkjønn over tolv kalt for "kjerringer"? De kan til å med finne på og spørre om katta di er ei kjerring. Altså, om det er en "hunkatt".

Jeg var 16 år i 2000, og disse "Miss Sixty" hoftebuksene som du viser til, samt "tramp-stamp" tribal-tattooen var et vanlig skue. 

 

"Live with that!"  :arwen:

Endret av Perle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun til vanlig ikke er så slank som hun var her, etter seks uker borte fra sine den gang små barn for en makeover på helsefarm og spa i Østerrike

Anonymkode: 385e1...d1b

Man kan fint gå i slike kjoler selv om man veier noen kilo mer.   Et slikt snitt er flatterende på mange kroppstyper.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette tar helt av...Patti Smith er så langt fra kjerring som hun kan komme! Hallo, hun er en av de største rocke/poesi ikonene idag! 

Anonymkode: 52130...083

Ja, dette her ble jo bare rart. :blink:

Altså, hun øverste har jo pyntet seg, men det har ingenting med stil og mote å gjøre. Hun kunne vært på forsiden av Norsk Ukeblad eller Allers. At Pattie Smith skulle være "kjerring" er jo bare absurd. 😅 Atte, HÆ??!?

Endret av Perle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånne her ser jeg på ellers pene unge jenter. Kan ikke tenke meg mye som er mindre stilig!

For meg er det instant tantete! Har man sånn her så ser man motsatt av billig ut, men FOR mye! I tillegg har de gjerne en bluse som er kneppet trangt i halsen og et formløst skjørt med en lengde som ikke er flatterende for beina. Akkurat sånn gamle tanter så ut da jeg var barn. Mye av moten nå gjør at pene jenter ser frigide ut, hvis jeg kan si det såpass slarvete. 😄

IMG_2054.PNG

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Mye av moten nå gjør at pene jenter ser frigide ut, hvis jeg kan si det såpass slarvete. 😄

Ja! Gi oss litt mer hoftebukser, stringtruser og magetopp! 😅

Anonymkode: 28512...01d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjestvest skrev:

images.jpg

Og kjerringskjerfa er selvfølgelig på plass! 😁

Anonymkode: 7b5e0...a27

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Gi oss litt mer hoftebukser, stringtruser og magetopp! 😅

Anonymkode: 28512...01d

Eh, nei, helst ikke det heller 😄

Riktignok bruker jeg stringtruser på trening hvis jeg ikke har rene boxere, men den er alltid under buksekanten 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...