Gå til innhold

Bilder av «kjerring»-stil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Skilpadden skrev:

Det der er noe jeg selv kunne gått med! Eneste som gjør det «kjerring» er skjerfbruket. Vet ikke hvorfor, men mange damer oppi alderen er begeistret for skjerf🤷🏻‍♀️

Ja, hva er greia med kvinner og skjerf? Ser ekstremt mange godt voksne, men også enkelte yngre kvinner går rundt med dette hele tiden. Selv kan jeg ikke fordra å gå med skjerf, og kommer aldri til å bruke det, uansett hvor gammel jeg skulle bli.

Anonymkode: 7b5e0...a27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hottrio skrev:

Ok, jeg ser det nå. Litt justeringer så... Kunne tenkt meg det antrekket selv jeg.

Hun kunne tatt en kontrast farge (gjerne kjolens farge) som  toppstrømpe på støvlettene så hadde det mikset litt bedre 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bertioga-Tunika-erbs%C3%BCnde2-1.jpg

Anonymkode: af81a...d44

Hvordan ikke kle seg?

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, s0la skrev:

Når jeg tenker "kjerringstil" er det ikke negativt ladet altså, men da tenker jeg bare på hva jeg ser for meg en eldre dame bruke av klær. F.eks:

https://www.ashild.no/Images/273425/medium/273425_a_b_002.jpg

https://charliesbararuba.com/wp-content/uploads/2018/07/wardrobe-for-50-year-old-woman-picking-up-the-clubs-after-20-years-is-not-oldi-3d.jpg

http://outfithub.net/wp-content/uploads/2016/10/casual-fashion-for-50-year-old-woman-casual-outfits-for-50-year-old-woman-fashion-guide.jpg

Og generelt tunika og kort tights. Tenker på moren min da, siden hun har brukt en del av det før. 

#1 Takk, men nei takk

#2 Skjorten var bra

#3 Buksen, skoene og toppen var ok, men hadde sendt resten til Fretex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hottrio skrev:

Enig! Men de tre kortklipte politikerdamene der.... de er jo selve prototypen på "kjerringer", hvis det er lov å bruke det ordet. 

Ja, disse tre har nailet det helt. Toppet med den allsidige og spreke "offentlig sektor-frisyreren" er stilen komplett! Kudos! 🙌

https://www.google.no/search?q=offentlig+sektor+frisyre&client=safari&hl=nb-no&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwicpKCP7u_cAhVGa1AKHVa8BZoQ_AUIESgB&biw=414&bih=696&dpr=3

Endret av Perle
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke enig i at Solberg og Skei Grande kler seg så ille heller jeg da. Med tanke på størrelse, alder og stilling så synes jeg de er ganske stilige. Hvordan burde de kle seg egentlig?

Ellers veldig enig i tights og lang tunika! 😖

Anonymkode: 72dbe...5f9

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perle skrev:

Ja, disse tre har nailet det helt. Toppet med den allsidige og spreke "offentlig sektor-frisyreren" er stolen komplett! Kudos! 🙌

https://www.google.no/search?q=offentlig+sektor+frisyre&client=safari&hl=nb-no&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwicpKCP7u_cAhVGa1AKHVa8BZoQ_AUIESgB&biw=414&bih=696&dpr=3

Jepp! Så fort de passerer 40 så er de kortklipte. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Hvordan ikke kle seg?

 

He he…..  så sant så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både smykker, armbånd, armbåndsur og øredobber sammen. 

Anonymkode: 8307f...d25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Både smykker, armbånd, armbåndsur og øredobber sammen. 

Anonymkode: 8307f...d25

Og ringer.

Anonymkode: 8307f...d25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hottrio skrev:

Jepp! Så fort de passerer 40 så er de kortklipte. 

Ok, med kort hår. Se på Charlize T, Michelle W, Pink, Charlen av Monaco osv, osv. Det er bare atdet er noe med akkurat denne klippen som som får kjerring-alarmen til å gå. Hvis en sveis kunne være aseksuell, så måtte det være denne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke enig i at Solberg og Skei Grande kler seg så ille heller jeg da. Med tanke på størrelse, alder og stilling så synes jeg de er ganske stilige. Hvordan burde de kle seg egentlig?

Ellers veldig enig i tights og lang tunika! 😖

Anonymkode: 72dbe...5f9

Jeg synes faktisk Siv Jensen har en verre klesstil enn Solberg og Skei Grande stort sett. Men den kjolen til Solberg på det bildet var støgg!!

Anonymkode: fecd6...e08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Perle skrev:

Ok, med kort hår. Se på Charlize T, Michelle W, Pink, Charlen av Monaco osv, osv. Det er bare atdet er noe med akkurat denne klippen som som får kjerring-alarmen til å gå. Hvis en sveis kunne være aseksuell, så måtte det være denne. 

Jeg er enig. Og kombinert med den klesstilen i tillegg så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjolleri
1 time siden, Perle skrev:

.....

89AB842D-7B7E-4E5B-9653-16A2A14FAF09.jpeg

Er Knut Arild Hareide kjerring nå? :nigo: 

Erna har jo hatt en voldsom endring i klesvalg og får profesjonell bistand til det, så kjerring vil jeg ikke si noen av dem kler seg som.

De kler seg for alder og posisjon. Kjerring har jeg aldri tenkt, selv om stilen selvsagt er voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk Siv Jensen har en verre klesstil enn Solberg og Skei Grande stort sett. Men den kjolen til Solberg på det bildet var støgg!!

Anonymkode: fecd6...e08

Jeg mistenker at Siv som barn var glad i forstørrelsesglass. Nå som voksen forstørrer hun bilder - som lebestift etc - og får laget kjoler hun ønsker. :lol:

Endret av gjestvest
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hva er greia med kvinner og skjerf? Ser ekstremt mange godt voksne, men også enkelte yngre kvinner går rundt med dette hele tiden. Selv kan jeg ikke fordra å gå med skjerf, og kommer aldri til å bruke det, uansett hvor gammel jeg skulle bli.

Anonymkode: 7b5e0...a27

Jammen.... Det blir jo så godt og varmt i nakken! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hottrio skrev:

Jepp! Så fort de passerer 40 så er de kortklipte. 

Pokker, må vist gi beskjed til frisøren min hun må ha gjort en kjempetabbe 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Hvordan ikke kle seg?

 

Gikk ikke med like glorete topper da tights og tunika var in men jeg må si at jeg noen ganger savner å bare slenge på meg en lang genser eller en t-skjorte og dra på butikken liksom.  Var utrolig behagelig mote.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Gikk ikke med like glorete topper da tights og tunika var in men jeg må si at jeg noen ganger savner å bare slenge på meg en lang genser eller en t-skjorte og dra på butikken liksom.  Var utrolig behagelig mote.

Er det man har daffe/kose kjoler til 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...