Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.8.2018 den 13.00, AnonymBruker skrev:

Jeg blir helt forskrekket av Melina. Det blir rett og slett for mye. Hun er så overkjørende og direkte ekkel i oppførselen. Jeg dro på sommerutveksling med slike typer da jeg var 16 år. Jeg var akkurat like ukomfortabel som Marielle virker i denne videoen. Fint å se at Marielle håndterer det så voksent da. Tenker at det ikke har noe for seg å sette slike mennesker på plass. Om de i det hele tatt kan kalles mennesker. 

Anonymkode: 379c0...14f

Enig. Havnet i klasse med ei slik på videregående, ok, ikke SÅ ekstrem og oppmerksomhetssyk på DEN måten, men alltid slik at man må komme med noe humoristisk som Melina må. Kjedelige folk å henge med.

Anonymkode: 645a9...9b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke bare meg som måtte le litt når Melina kalte en av de tynneste jentene for "feit"? 🤣

Anonymkode: 368e1...4cb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at Mariell føler som hun gjør og oppfører seg deretter. Første kvelden i suiten snakker Daniel negativt om Melina. Selvsagt får hun inntrykket av at hun har en sjanse. Ikke bedre at han prøver å fremstå som en uskyldig part i ettertid og kaller det «litt penetrering« for å sette seg selv i bedre lys. Kvelden etter sier han klart og tydelig foran alle at det er Melina han har mest lyst til å ha sex med. Ydmykende og respektløst ovenfor Mariell. Avvisning gjør vondt.

Fikk inntrykk av at han prøvde å godsnakke med henne, men skaden var vel alt skjedd. Men hun er jo ikke helt uskyldig i det her. Er tåpelig å forvente at man skal finne kjærligheten med en gang når man har takket ja til å bli med på det programmet. 

Konkluderer med at Daniel er en kødd, til tross for godsnakking-forsøkene. Men litt kudos skal han ha for å være ærlig(til slutt). Håper Melina står for det hun sier, at toget der har gått når det kommer til han.

Sjelden jeg pleier å engasjerer meg så mye i reality, men klarte ikke holde meg unna det her.

Dysfunksjonell sosial-dynamikk er overraskende underholdene! 

Anonymkode: 6a062...638

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager meg at Daniel får skryt av gjengen for å være ærlig om natta med Mariell, når det egentlig var Mariell som sleit med å holde det hemmelig. Det var jo Daniels forslag å holde tett om det i utgangspunktet 😅 

Mariell hadde nok ikke forventninger om å finne kjærligheten med en gang som AB over sier, men jeg hadde også blitt fornærmet hvis en jeg hadde sex med kaller det litt penetrering og forteller hele gjengen at han egentlig ikke hadde lyst. Kan han bare ikke stå for det han gjorde og behandle henne med respekt? For en douchebag.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppa skrev:

Det plager meg at Daniel får skryt av gjengen for å være ærlig om natta med Mariell, når det egentlig var Mariell som sleit med å holde det hemmelig. Det var jo Daniels forslag å holde tett om det i utgangspunktet 😅 

Mariell hadde nok ikke forventninger om å finne kjærligheten med en gang som AB over sier, men jeg hadde også blitt fornærmet hvis en jeg hadde sex med kaller det litt penetrering og forteller hele gjengen at han egentlig ikke hadde lyst. Kan han bare ikke stå for det han gjorde og behandle henne med respekt? For en douchebag.

Marielle ville ha sex første dagen hun var der, også sier hun igår; «jeg driver ikke å har sex med folk jeg er venn med», neivel kjære deg, men du hadde sex og satt i badekaret med noen du ikke kjenner bare timer etter dere møttes. 

Så ble hun sjalu og sa stygge ting han hadde sagt om Melina, til Melina dagen etter. Men så ville ingen andre ha Daniel, så nå liker hun Melina bedre enn Daniel.. 

og for å sette på toppen; du sier at du håper det kommer inn en til deg så du har noen å kose med også? 

Altså slapp av frøken! Helt siden dagen du kom inn har du hatt guttedrama, de andre kom inn EN dag før deg, de har jo ikke veldig sterke relasjoner til hverandre, majoriteten Av de liksom. 

Men Lloyd og Jørgen vil ingen andre ha, så hun har ikke gått dit, men Henrik har hun begynt å like litt, og Adrian er ex som kommer til unnsetning. 

Virker jo LITT som om hun er ute etter kjærlighet, med hvem som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere må forlate huset først da? Håper Lloyd eller Cecilie, de gjør jo ingenting der inne. Men antar egentlig at de som må ut er de som går tom for ex'er? Og de har jo ikke hatt ex'er ennå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.8.2018 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Melina er like ille i virkeligheten, om ikke verre. Forøvrig er hun fra Råde, men velger å si Moss/Fredrikstad fordi det er flaut å være fra Råde visst...

Anonymkode: 5b705...6d0

Hun er født og oppvokst i Fredrikstad. Bodde deretter noen år i Moss. Enig i at det er feil å si Moss, men hun er faktisk fra Fredrikstad. Hun har ingenting med råde å gjøre. 

Veldig irriterende at hun sier og skriver Moss gjennomgående. Kjipt at hun skal assosieres med Moss. 

Anonymkode: a2631...653

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 22.33, Minnie23 skrev:

Jeg trodde med en gang hun var skuespiller og kunne umulig være så ille i virkeligheten. Men hun er visst så ille i virkeligheten 😮

Kanskje blitt sagt i tråden (orker ikke å lese alle sidene) men er det noen som kjenner henne i virkeligheten eller gått på skole med ho? Altså Melina 

Jeg var venninne med henne for noen år siden. Hun er akkurat like selvsentrert og dramatisk i virkeligheten. Hun flyttet fra Fredrikstad til Moss fordi hun ikke klarer å oppføre seg. 

Nå skal det sies at hun ikke akkurat har hatt de beste forutsetningene, og at det ikke er så rart at hun har blitt sånn hun har blitt... Hun burde beskyttes mot seg selv 

Anonymkode: a2631...653

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med flere her hisser jeg meg opp av Daniel. Makan til drittsekk som ikke selv ser han er drittsekk. Snakker drit om Melina, ligger med Marielle for så å påstå dagen etterpå at det var ikke sex og han hadde egentlig ikke lyst. Som om han kan bestemme hva som er sex og ikke. Helt tragisk å se når han prøver forklare hvordan p*kken inni f*tta IKKE er sex. Skikkelig nedverdigende for Marielle, spesielt når han tar det opp i plenum. Fikk vondt av henne. Og Melina er skikkelig passiv aggressiv når hun overhoooodet ikke bryr seg om ligget, men flørter påtatt mye med Daniel foran Marielle. Som om hun vil gni det inn at "han valgte MEG, selv om han pulte deg". Hun godter seg skikkelig over at Daniel liker best henne. Håper virkelig hun står på at toget er gått, men jeg har mine tvil. Straks Daniel får øynene opp for ei annen slås nok kampinstinktet på og hun forvandles til en bitch igjen. 

Og at han ikke skjønner hvorfor han blir midtpunktet i dramaet!? Er han stokk dum, eller spiller han bare "godhjertet og ærlig"? Undrer meg over om han tror på det selv. Han greier jo ikke se sin egen rolle overhodet, det er utrolig fascinerende og provoserende. Ærlig er det siste han er, han sa det jo kun fordi han var redd det kom ut på andre måter. Marielle ville jo si det like etter, men han fikk henne til å holde kjeft.

Fysj, for en parodi på en god gammaldags player. 

Anonymkode: f7b36...547

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I likhet med flere her hisser jeg meg opp av Daniel. Makan til drittsekk som ikke selv ser han er drittsekk. Snakker drit om Melina, ligger med Marielle for så å påstå dagen etterpå at det var ikke sex og han hadde egentlig ikke lyst. Som om han kan bestemme hva som er sex og ikke. Helt tragisk å se når han prøver forklare hvordan p*kken inni f*tta IKKE er sex. Skikkelig nedverdigende for Marielle, spesielt når han tar det opp i plenum. Fikk vondt av henne. Og Melina er skikkelig passiv aggressiv når hun overhoooodet ikke bryr seg om ligget, men flørter påtatt mye med Daniel foran Marielle. Som om hun vil gni det inn at "han valgte MEG, selv om han pulte deg". Hun godter seg skikkelig over at Daniel liker best henne. Håper virkelig hun står på at toget er gått, men jeg har mine tvil. Straks Daniel får øynene opp for ei annen slås nok kampinstinktet på og hun forvandles til en bitch igjen. 

Og at han ikke skjønner hvorfor han blir midtpunktet i dramaet!? Er han stokk dum, eller spiller han bare "godhjertet og ærlig"? Undrer meg over om han tror på det selv. Han greier jo ikke se sin egen rolle overhodet, det er utrolig fascinerende og provoserende. Ærlig er det siste han er, han sa det jo kun fordi han var redd det kom ut på andre måter. Marielle ville jo si det like etter, men han fikk henne til å holde kjeft.

Fysj, for en parodi på en god gammaldags player. 

Anonymkode: f7b36...547

Marielle la ut en video på Instastory av Daniel i bar overkropp, så ser ut som det kanskje ordner seg mellom dem. Selv om jeg synes han behandlet henne dårlig. 

Anonymkode: 81aa2...0cb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet har Melina opprettet blogg. Er vel sikkert derfor hun meldte seg på, for å bli toppblogger. Bildene er skikkelig Photoshoppet. Men lurer på om hun klarer å holde seg på topp når serien er ferdig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god morgen norge i dag. 2 av disse hylende deltakerene var med. Forbildene er the Kardashian sier jo bare litt. Og dette var skuespill visst. De var kjekkere i virkligheten....og hun meldte seg på fordi hun elsker drama, gutter, fester og leve livet. Måtte tenke over hvor gamle de var. 14 åringer? Skremmende om slike egosentriske folk vokser opp.

Anonymkode: 49e9a...ada

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var venninne med henne for noen år siden. Hun er akkurat like selvsentrert og dramatisk i virkeligheten. Hun flyttet fra Fredrikstad til Moss fordi hun ikke klarer å oppføre seg. 

Nå skal det sies at hun ikke akkurat har hatt de beste forutsetningene, og at det ikke er så rart at hun har blitt sånn hun har blitt... Hun burde beskyttes mot seg selv 

Anonymkode: a2631...653

Hvilke negative/vanskelige forutsetninger har hun hatt? Hadde hun en normal barndom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Christy89 skrev:

Som forventet har Melina opprettet blogg. Er vel sikkert derfor hun meldte seg på, for å bli toppblogger. Bildene er skikkelig Photoshoppet. Men lurer på om hun klarer å holde seg på topp når serien er ferdig

Melina har blogget siden tidlig 2017. Hun var ganske kjent på instagram og hadde nesten 40 tusen følgere. Og så vidt jeg vet levde hun av instagram følgerene uten at jeg vet nøyaktig hvor mye man kan tjene på det. Men sikkert en månedslønn i allefall. 

 

Jeg også lurer på hvor mange som kan leve av sosiale medier, Melina skriver jo om helt svada ting, som hva hun spiser på cafe osv. Veldig lite interessant over tid.

Endret av Leneol
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så god morgen norge i dag. 2 av disse hylende deltakerene var med. Forbildene er the Kardashian sier jo bare litt. Og dette var skuespill visst. De var kjekkere i virkligheten....og hun meldte seg på fordi hun elsker drama, gutter, fester og leve livet. Måtte tenke over hvor gamle de var. 14 åringer? Skremmende om slike egosentriske folk vokser opp.

Anonymkode: 49e9a...ada

Sier litt når de har The Kardashians som forbilde ja 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Leneol skrev:

Melina har blogget siden tidlig 2017. Hun var ganske kjent på instagram og hadde nesten 40 tusen følgere. Og så vidt jeg vet levde hun av instagram følgerene uten at jeg vet nøyaktig hvor mye man kan tjene på det. Men sikkert en månedslønn i allefall. 

Ok,  men hun er på topplisten nå. Men få se hvor lenge det varer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Leneol skrev:

Melina har blogget siden tidlig 2017. Hun var ganske kjent på instagram og hadde nesten 40 tusen følgere. Og så vidt jeg vet levde hun av instagram følgerene uten at jeg vet nøyaktig hvor mye man kan tjene på det. Men sikkert en månedslønn i allefall. 

 

Jeg også lurer på hvor mange som kan leve av sosiale medier, Melina skriver jo om helt svada ting, som hva hun spiser på cafe osv. Veldig lite interessant over tid.

Men vi må jo få vite om hun spiser ciabatta med spekeskinke, avokado toast eller tebrød? 😰 

Anonymkode: 76943...3d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I likhet med flere her hisser jeg meg opp av Daniel. Makan til drittsekk som ikke selv ser han er drittsekk. Snakker drit om Melina, ligger med Marielle for så å påstå dagen etterpå at det var ikke sex og han hadde egentlig ikke lyst. Som om han kan bestemme hva som er sex og ikke. Helt tragisk å se når han prøver forklare hvordan p*kken inni f*tta IKKE er sex. Skikkelig nedverdigende for Marielle, spesielt når han tar det opp i plenum. Fikk vondt av henne. Og Melina er skikkelig passiv aggressiv når hun overhoooodet ikke bryr seg om ligget, men flørter påtatt mye med Daniel foran Marielle. Som om hun vil gni det inn at "han valgte MEG, selv om han pulte deg". Hun godter seg skikkelig over at Daniel liker best henne. Håper virkelig hun står på at toget er gått, men jeg har mine tvil. Straks Daniel får øynene opp for ei annen slås nok kampinstinktet på og hun forvandles til en bitch igjen. 

Og at han ikke skjønner hvorfor han blir midtpunktet i dramaet!? Er han stokk dum, eller spiller han bare "godhjertet og ærlig"? Undrer meg over om han tror på det selv. Han greier jo ikke se sin egen rolle overhodet, det er utrolig fascinerende og provoserende. Ærlig er det siste han er, han sa det jo kun fordi han var redd det kom ut på andre måter. Marielle ville jo si det like etter, men han fikk henne til å holde kjeft.

Fysj, for en parodi på en god gammaldags player. 

Anonymkode: f7b36...547

Han er jo blitt den pysegutten nå 😂

Anonymkode: b2266...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lerke987 skrev:

Marielle sa jo i første episoden at hun brukte å bli forelsket alt for fort

Kjempedumt av henne da å hoppe til køys med noen første kvelden, og det med tidenes douchebag. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...