Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett første episode?
Har allerede begynt å mislike Melina.  Når en person begynner å angripe utseendet til en annen person, så blir jeg forbannet. 

Anonymkode: ff03f...264

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun der Melina var noe for seg selv. Lurer på hvilken planet hun kommer fra

Anonymkode: 0ab84...c33

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr

Hver gang noen av de åpner munnen blir de mindre og mindre attraktive. Stakkars de når de blir eldre og ikke kan belage seg på utseende lenger. Man kan ikke kjøpe seg personlighet desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette var drøy underholdning. Ble litt satt ut jeg. Har aldri opplevd noen klikke så mentalt på andre, på slike grunner. Det skulle ikke mye til du gitt. Daniel lager stemning! Skal bli spennnede å følge videre.

Anonymkode: 029f0...5da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte å se at han ene gutten gikk i mellom for å stoppe Melina sitt utbrudd.

Anonymkode: 90a00...57c

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har Malin fra paradise blitt litt mer voksen 😂

Anonymkode: 66f73...829

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne program burde jo egentlig være forbudt av hensyn til disse menneskene som åpenbart ikke klarer å ta gode valg for seg selv.... Men nå er det god underholdning på tv da. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så har Malin fra paradise blitt litt mer voksen 😂

Anonymkode: 66f73...829

Såpass voksen at hun bretter ut skinkene med fritt innsyn i bassenget, rett etter at hun sier det er greit å ikke vise alt? Sånn voksen du mener? 😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest ufyselige mennesket jeg har sett noen gang. 

Anonymkode: de5c5...9e1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så har Malin fra paradise blitt litt mer voksen 😂

Anonymkode: 66f73...829

Jeg visste det var noe kjent med henne! 

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så har Malin fra paradise blitt litt mer voksen 😂

Anonymkode: 66f73...829

Å, er det der jeg har henne fra? Hun så utrolig kjent ut. 

Så noe på sesongen av den svenske som ligger på dplay, de kranglet HELE TIDEN. Greit nok at produksjonen legger opp til det, men det virker jo nesten som de er skuespillere iblant faktisk. Eller så caster de basert på at folk har aggresjonsproblemer eller sier til dem at den største dramaqueenen vinner (vinner de noe forresten?). 

Jeg elsker casten da, lo godt av han der Beavis-lookaliken hvis favoritthobbyer var god litteratur og analsex, og at alle så ut til å måle utseende på hverandre ut etter hvor bra tan de hadde :ler: 

Anonymkode: c005e...238

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker casten da, lo godt av han der Beavis-lookaliken hvis favoritthobbyer var god litteratur og analsex, og at alle så ut til å måle utseende på hverandre ut etter hvor bra tan de hadde :ler: 

Anonymkode: c005e...238

Han der ja, han hadde litt av en latter!!😂 Det var jo helt umulig å ikke trekke på smilebåndet når han lo. Så jo ut som at han skulle kaste opp hele lattermuskelen sin 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Såpass voksen at hun bretter ut skinkene med fritt innsyn i bassenget, rett etter at hun sier det er greit å ikke vise alt? Sånn voksen du mener? 😂

Ja. Og så i tillegg sier hun at hun ikke er så lett å få på kroken 😂

Anonymkode: 66f73...829

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt... Husker vi ble sjokka big Brother første sesong... Verden er gått av skaftet! 😄 Blir helt fascinert over at det finnes slike mennesker! 😄 Likte han med skjegget da! :) virket mest sympatisk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg koker innvendig av hun Melina :sinna: Er det mulig?!  Og så kjenner jeg at jeg får fysisk vondt av å se på så dumme mennesker. De burde skjermes for seg selv! De burde så absolutt ikke vært på tv! Hvis man syns Paradise Hotel var drøyt, så tok man feil :ler:  (Jeg har bare syntes PH har vært artig, da dem spiller mest på humor). Dette her virker bare tragisk, dessverre. 

Anonymkode: 2363a...21e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun der Melina var noe for seg selv. Lurer på hvilken planet hun kommer fra

Anonymkode: 0ab84...c33

Prøve å se ut som en oppblåsbar puledukke-planeten? Det er noe av det verste jeg har sett, skjønner ikke hvorfor ikke hennes nærmeste stopper henne fra å ødelegge seg selv slik? Trist å se. 

Anonymkode: 77413...582

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...