Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
8 minutter siden, kvikksand9 skrev:

den første episoden var virkelig "trashy bra". Det var virkelig ren underholdning det programet!

Underholdning ja, men et søppelprogram. Det er nok dette som tiltrekker så mange mennesker; det som sjokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Hos meg hadde hun fått sparken før hun hadde begynt

Ja uff sånne type jenter er jeg så lei av. De er høylytte,frekke og bitchy. Sånne må man bare være like bitch tilbake mot og vise at du prøver deg ikke på noe kødd med meg🙂

Sånne folk fungerer ikke i arbeidslivet heller. De lager drama der og.

Har dessverre vært borti enkelt ghetto wannabe bitches flere ganger, men merkelig nok blir de ganske ydmyke når du tar dem hardt og gjerne med en klype i trynet😅😅

Anonymkode: 0786d...dfb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, loveli skrev:

Jeg tror dessverre ikke at TVNORGE utnytter noen. Det har blitt slik at jo mer drama du lager på TV, jo rikere blir du på å melke media i etterkant av en slik deltagelse. Så det går begge veier.

Det er lett å tenke at deltagerne burde skjermes for seg selv, problemet er at man i dag kan leve fett på å bare være kjent. Så hvorfor skjermes? De passer ikke inn i A4-livet uansett. Og like barn leker best, så de har nok av venner...

Men den vanlige mannen i gata hadde ødelagt livet sitt ved å være med på dette, helt klart. Deltagerne i denne serien tror jeg har mye å vinne. De slår meg som enkle folk uten så store ambisjoner. -akademiske ambisjoner altså...

Han ene klikker helt når journalisten spør hvordan det blir å være kjendis. Altså... Han får det som han vil han. Og om et par år er alt glemt uansett og han får en helt vanlig jobb som alle andre.

Det blir jo ikke bare glemt. Hvor mange er det som har glemt Lene og Nanna fra Paradise? Det er snart 10 år siden. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første episode var vond å se på, regna med at det ville bli kleint, utleverende og dramatisk, men mobbing og personangrep er virkelig ikke underholdende. Satt igjen med en klump i magen og fikk faktisk vondt i sjela. På toppen av det hele så avsløres det at jentene går til fysisk angrep på hverandre, noe som vil bli vist på TV. Hvordan er dette greit? I følge en i produksjonen er vold forbudt, og skal føre til utkastelse; men de skal kun ha fått en advarsel. Hadde de kun fått en advarsel dersom det var en mann som angrep?

Kommer altså ikke til å se noe mer på programmet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det så mange gærninger at jeg tror ikke jeg kommer til å klare å la være å se, mens jeg takker høyere makter for at ikke noen av de er i min familie 😂

Blir likevel litt bekymra over hva som blir slet frem i vårt lille land.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Honey Dew skrev:

Hos meg hadde hun fått sparken før hun hadde begynt

Hos meg hadde hun ikke komme til intervju en gang

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo ikke bare glemt. Hvor mange er det som har glemt Lene og Nanna fra Paradise? Det er snart 10 år siden. 

Anonymkode: 379c0...14f

🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo ikke bare glemt. Hvor mange er det som har glemt Lene og Nanna fra Paradise? Det er snart 10 år siden. 

Anonymkode: 379c0...14f

Det er 10 år siden. Jeg så Paradise da og tenkte at de to var søplefolk. Men det er ikke noe jeg går rundt å husker på nei.

Og de fleste arbeidsgivere er vel rundt 40-50år, altså for gamle til å ha sett programmet.

Så med mindre arbeidsgiveren Googler navnet til søkeren, så er det ikke så lett å vite at det er selveste Paradise-Lene og Nanna som søker. Pluss, det er bare å bytte (etter-)navn, så er det ikke mulig å søke opp og koble til deltakelsen. Mange har skiftet navn.

Og når det er 10 år siden så kan man skylde på at man har forandret seg og blablabla.

Jeg er nok naiv, men jeg har til gode å lese en artikkel om en reality-deltager som har havna på kjøret fordi h*n har ødelagt livet sitt. Derfor tror jeg ikke at en slik deltakelse er ødeleggende for disse menneskene. De lever helt andre liv enn deg og meg. Det er dette de kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, loveli skrev:

Det er 10 år siden. Jeg så Paradise da og tenkte at de to var søplefolk. Men det er ikke noe jeg går rundt å husker på nei.

Og de fleste arbeidsgivere er vel rundt 40-50år, altså for gamle til å ha sett programmet.

Så med mindre arbeidsgiveren Googler navnet til søkeren, så er det ikke så lett å vite at det er selveste Paradise-Lene og Nanna som søker. Pluss, det er bare å bytte (etter-)navn, så er det ikke mulig å søke opp og koble til deltakelsen. Mange har skiftet navn.

Og når det er 10 år siden så kan man skylde på at man har forandret seg og blablabla.

Jeg er nok naiv, men jeg har til gode å lese en artikkel om en reality-deltager som har havna på kjøret fordi h*n har ødelagt livet sitt. Derfor tror jeg ikke at en slik deltakelse er ødeleggende for disse menneskene. De lever helt andre liv enn deg og meg. Det er dette de kan. 

Antar at du er ganske ung, men det er nå flust av arbeidsgivere som er yngre enn dette. Så er det også slik at alle arbeidsgivere søker opp søkere som kan være aktuelle. Dette er en av de PH-øyeblikkene som aldri blir glemt, og det blir konsekvent dratt opp som eksempel i aviser. Lene Sortevik studerte for øvrig psykologi, så det er jo klart at hun var på utkikk etter en helt vanlig jobb som alle oss andre. De aller fleste realitydeltakere har eller søker seg til helt vanlige jobber. 

Nanna gikk vel ut i etterkant om at hun hadde problemer med å få seg jobb på grunn av PH-deltakelsen. En av årets deltakere har også gått ut i mediene og sagt at hun ikke var ønsket lenger på jobben hun hadde. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, loveli skrev:

Det er 10 år siden. Jeg så Paradise da og tenkte at de to var søplefolk. Men det er ikke noe jeg går rundt å husker på nei.

Og de fleste arbeidsgivere er vel rundt 40-50år, altså for gamle til å ha sett programmet.

Så med mindre arbeidsgiveren Googler navnet til søkeren, så er det ikke så lett å vite at det er selveste Paradise-Lene og Nanna som søker. Pluss, det er bare å bytte (etter-)navn, så er det ikke mulig å søke opp og koble til deltakelsen. Mange har skiftet navn.

Og når det er 10 år siden så kan man skylde på at man har forandret seg og blablabla.

Jeg er nok naiv, men jeg har til gode å lese en artikkel om en reality-deltager som har havna på kjøret fordi h*n har ødelagt livet sitt. Derfor tror jeg ikke at en slik deltakelse er ødeleggende for disse menneskene. De lever helt andre liv enn deg og meg. Det er dette de kan. 

De fleste arbeidsgivere er ca 40-50 år? 😂😂😂😂😂😂 dagens!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Det er 10 år siden. Jeg så Paradise da og tenkte at de to var søplefolk. Men det er ikke noe jeg går rundt å husker på nei.

Og de fleste arbeidsgivere er vel rundt 40-50år, altså for gamle til å ha sett programmet.

Så med mindre arbeidsgiveren Googler navnet til søkeren, så er det ikke så lett å vite at det er selveste Paradise-Lene og Nanna som søker. Pluss, det er bare å bytte (etter-)navn, så er det ikke mulig å søke opp og koble til deltakelsen. Mange har skiftet navn.

Og når det er 10 år siden så kan man skylde på at man har forandret seg og blablabla.

Jeg er nok naiv, men jeg har til gode å lese en artikkel om en reality-deltager som har havna på kjøret fordi h*n har ødelagt livet sitt. Derfor tror jeg ikke at en slik deltakelse er ødeleggende for disse menneskene. De lever helt andre liv enn deg og meg. Det er dette de kan. 

Arbeidsgiveren min er 28. Var da 19 da den sesongen med Lene ig Nanna var med i

Anonymkode: 21830...e80

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Summ skrev:

De fleste arbeidsgivere er ca 40-50 år? 😂😂😂😂😂😂 dagens!

Flere arbeidsgivere i den alderen enn som er nærmere 20. Men jeg skjønner hva du mener. 😛

Men det virker bare ikke som om Paradise folka har problemer med å få seg jobb. Kanskje de ikke får drømmejobben, men jobb får de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får de betalt for å oppføre seg slik? Håper ikke barn og tenåringer ser dette. Jeg får spyvondt. Og så sååå overasket da liksom, når eksene kommer. Hallo! 

DERE MELDTE DERE PÅ X ON THE BEACH. Makan!!

Anonymkode: 49e9a...ada

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, loveli skrev:

Flere arbeidsgivere i den alderen enn som er nærmere 20. Men jeg skjønner hva du mener. 😛

Men det virker bare ikke som om Paradise folka har problemer med å få seg jobb. Kanskje de ikke får drømmejobben, men jobb får de. :)

Og jeg er 35 og ser på PH og ex on the beach. Om 10 år er jeg 45 og kommer nok til å huske både Nanna og Lene OG Melina! Guuri for et menneske. Men jeg tror ikke Melina noen gang kommer til å søke jobb i min bransje. Hun virker ikke til å være typen til det :fnise:

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er 35 og ser på PH og ex on the beach. Om 10 år er jeg 45 og kommer nok til å huske både Nanna og Lene OG Melina! Guuri for et menneske. Men jeg tror ikke Melina noen gang kommer til å søke jobb i min bransje. Hun virker ikke til å være typen til det :fnise:

Anonymkode: b74d9...e15

Ikke hos meg heller. Synes jeg ser at hun står og skriker til konfirmanten eller brudeparet mens hun holder blitsen eller reflektoren :sjokkert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ikke hos meg heller. Synes jeg ser at hun står og skriker til konfirmanten eller brudeparet mens hun holder blitsen eller reflektoren :sjokkert:

Du er stygg, du er feit, du er bleik!!! 😂

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Paradise Hotel var ille, men dette var white trash reality på sitt beste. Eller verste.

De melder seg på Ex On The Beach, så blir de overasket når eksen dukker opp 🤣 Må ha fått beskjed om å lare som de blir overasket. 

Anonymkode: d5953...089

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde Paradise Hotel var ille, men dette var white trash reality på sitt beste. Eller verste.

De melder seg på Ex On The Beach, så blir de overasket når eksen dukker opp 🤣 Må ha fått beskjed om å lare som de blir overasket. 

Anonymkode: d5953...089

Nå virker det jo mer som om de blir sjokkert over hvilken ex som dukker opp, enn akkurat det faktum at en ex dukker opp. Men akkurat det stusser jeg også litt på. Er det liksom vanlig å ha haugevis av exer når man såvidt har bikka 20? 

Anonymkode: 110ba...209

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...