Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gå inn på fb hennes og bla tilbake til gamle bilder. hun var kjempesøt. 

Anonymkode: d6ab1...94b

Jaja, hver sin smak. Tungt sminket så langt man kan bla tilbake. 

Anonymkode: 5f84e...2e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde med en gang hun var skuespiller og kunne umulig være så ille i virkeligheten. Men hun er visst så ille i virkeligheten 😮

Kanskje blitt sagt i tråden (orker ikke å lese alle sidene) men er det noen som kjenner henne i virkeligheten eller gått på skole med ho? Altså Melina 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2018 den 11.30, Summ skrev:

De fleste arbeidsgivere er ca 40-50 år? 😂😂😂😂😂😂 dagens!

Ja, de er jo alt for gamle til å klare å Google. 😂

Anonymkode: 049ec...f7f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er jo alt for gamle til å klare å Google. 😂

Anonymkode: 049ec...f7f

Men Bik Bok, Urban, Carlings, og Vero Moda blir nok fornøyde! Der ser det ut som om man må være FIT og ligne på slike jenter for å få jobb mange steder 😂😂 og ofte ei dame på ca 40-50 som har masse nøkkelkort osv rundt halsen for å vise alfa-hunn status 😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg likte at en av guttene avbrøt kaoset og spurte om hva fillers var for noe.😂😂

Daniel. Mens en oppegående fyr ville brutt inn for å si "nei, nå holder det. Slutt!", presterer han altså å spørre om hva fillers er... 

MY LORD. Underholdende timing, men understreker jo bare nok en gang at disse folka faktisk skylder IQ...

Anonymkode: a178f...64f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen hadde litt håp for Daniel. Når han sier til kamera og til marielle at slik oppførsel (melina) er sykt turn Off. Jeg ble så glad at han da kanskje ville droppe henne. Men det blir fort glemt!

Oppførselen til melina er syk, og det er sykt at hun faktisk får gutter. Hun har silikonpupper, tjats it. Hun er ikke den peneste der inne. Hun har lepper som er så store at fortennene vises kontinuerlig fordi de står sånn ut, så mye sminke at det er umulig å se hvordan hun egentlig ser ut. Hun er ikke mer enn average, men dumme gutter som Daniel ser henne som penest pga alt styret. Skremmende.

 

Mister troen på menneskeheten når gutter igjen og igjen velger slike damer som er onde+ fake fake fake. 

Anonymkode: 66d8b...6b2

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen hadde litt håp for Daniel. Når han sier til kamera og til marielle at slik oppførsel (melina) er sykt turn Off. Jeg ble så glad at han da kanskje ville droppe henne. Men det blir fort glemt!

Oppførselen til melina er syk, og det er sykt at hun faktisk får gutter. Hun har silikonpupper, tjats it. Hun er ikke den peneste der inne. Hun har lepper som er så store at fortennene vises kontinuerlig fordi de står sånn ut, så mye sminke at det er umulig å se hvordan hun egentlig ser ut. Hun er ikke mer enn average, men dumme gutter som Daniel ser henne som penest pga alt styret. Skremmende.

 

Mister troen på menneskeheten når gutter igjen og igjen velger slike damer som er onde+ fake fake fake. 

Anonymkode: 66d8b...6b2

Noen gutter bryr seg ikke om personlighet, men bare om kropp og utseende. Smågutter synes det er stas å være med en som har silikonpupper og tenker at jo større lepper en dame har, jo bedre til å suge 🙈 endrer nok mening når de blir eldre og mer voksen.

Anonymkode: da609...f3d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daniel. Mens en oppegående fyr ville brutt inn for å si "nei, nå holder det. Slutt!", presterer han altså å spørre om hva fillers er... 

MY LORD. Underholdende timing, men understreker jo bare nok en gang at disse folka faktisk skylder IQ...

Anonymkode: a178f...64f

Han klarte hvertfall å forandre litt på stemningen. Alle stoppet opp et sekund før de brøt ut i latter. Da var mye av kranglingen over. Syntes det var ganske genialt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen hadde litt håp for Daniel. Når han sier til kamera og til marielle at slik oppførsel (melina) er sykt turn Off. Jeg ble så glad at han da kanskje ville droppe henne. Men det blir fort glemt!

Oppførselen til melina er syk, og det er sykt at hun faktisk får gutter. Hun har silikonpupper, tjats it. Hun er ikke den peneste der inne. Hun har lepper som er så store at fortennene vises kontinuerlig fordi de står sånn ut, så mye sminke at det er umulig å se hvordan hun egentlig ser ut. Hun er ikke mer enn average, men dumme gutter som Daniel ser henne som penest pga alt styret. Skremmende.

 

Mister troen på menneskeheten når gutter igjen og igjen velger slike damer som er onde+ fake fake fake. 

Anonymkode: 66d8b...6b2

Melina er er ikke ond, men synes absolutt ikke noe om oppførselen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva Daniel ser i henne.. hun er jo den minst pene der inne. :sjenert:

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt hva Daniel ser i henne.. hun er jo den minst pene der inne. :sjenert:

Anonymkode: 5766e...b31

Når en gutt velger jente så ser han også på hvor villig hun er til å pule.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, waco skrev:

Når en gutt velger jente så ser han også på hvor villig hun er til å pule.

Da burde han ha gått for Rikke da, for hun virker jo helt desperat. 

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daniel er en fuckboy av verste sort. Han later som om han er så snill og jovial, men bryr seg kun om tits & ass, uansett hvilken motbydelig oppførsel vedkommende har. Så lenge han får seg et ligg. Så har han en annen jente som han liksom liker personligheten til og som virker litt mer oppegående. Som crazybitch hater. Tja hun er fin og han går med på det hvis hun vil liksom, men hun gjør seg litt vanskelig da 🙄 dermed gir han ikke helt slipp på crazy bitch fordi han vet hun er med på et ligg. Så når crazy bitch finner ut at han har rota med hun andre, så klart klikker hun. Så sitter han i midten helt tafatt: «det skjer alltid så mye drama rundt meg, eg skjønnar ikkje ka det e for noe» altsååååå :fart2: :klaske: 

Han er en tosk. Totalt turn off. Han sier til kamera at han ikke liker oppførselen hennes, han SER at Marielle blir behandlet dårlig av de to andre jentene og de går til angrep på henne, men å gjøre noe for å få stoppe det, gripe inn? Nei, for da får han jo seg ikke noe hos Melina :rolleyes:

Anonymkode: 76943...3d8

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Daniel er en fuckboy av verste sort. Han later som om han er så snill og jovial, men bryr seg kun om tits & ass, uansett hvilken motbydelig oppførsel vedkommende har. Så lenge han får seg et ligg. Så har han en annen jente som han liksom liker personligheten til og som virker litt mer oppegående. Som crazybitch hater. Tja hun er fin og han går med på det hvis hun vil liksom, men hun gjør seg litt vanskelig da 🙄 dermed gir han ikke helt slipp på crazy bitch fordi han vet hun er med på et ligg. Så når crazy bitch finner ut at han har rota med hun andre, så klart klikker hun. Så sitter han i midten helt tafatt: «det skjer alltid så mye drama rundt meg, eg skjønnar ikkje ka det e for noe» altsååååå :fart2: :klaske: 

Han er en tosk. Totalt turn off. Han sier til kamera at han ikke liker oppførselen hennes, han SER at Marielle blir behandlet dårlig av de to andre jentene og de går til angrep på henne, men å gjøre noe for å få stoppe det, gripe inn? Nei, for da får han jo seg ikke noe hos Melina :rolleyes:

Anonymkode: 76943...3d8

Det jeg lurer på, - er hvorfor så mange jenter vil ha samme fyr? Hva kommer det av? Denne veldig feminine væremåten? 

Kan ikke noen av dere jenter forklare meg fenomenet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen hadde litt håp for Daniel. Når han sier til kamera og til marielle at slik oppførsel (melina) er sykt turn Off. Jeg ble så glad at han da kanskje ville droppe henne. Men det blir fort glemt!

Oppførselen til melina er syk, og det er sykt at hun faktisk får gutter.  

Anonymkode: 66d8b...6b2

Jeg tror kanskje at Melina vinner like mye på å være bølle som på utseendet. Bare se på hvordan f.eks. Malin forholder seg til henne. Melina er jo superbitchy mot henne også, men det virker ikke som om Malin klarer å si i fra på en skikkelig måte fordi Melina er så dominerende i gruppa. Det virker som om det er grunnen til at Daniel også snudde litt i forhold til henne. Gruppementalitet når du setter en gjeng umodne unge voksne sammen er ganske skremmende. Det er jo mange ganger på PH relativt uskyldige folk har fått hele gruppa imot seg fordi de har terget på seg en eller annen dominator. 

Apropos så lurer jeg litt på hva konseptet egentlig går ut på? Det kommer en ny eks hver dag, men går noen ut og er det et spill det er om å gjøre å vinne? Ser for meg at hele greia kan ende opp med å bli ganske tamt etter hvert hvis ikke... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er det sykeste jeg har sett på tv noen gang. Har alltid bare hatt guttvenner +en venninne. Please si at dette er langt unna normalen?

Fy flate hun Melina er crazy.

Endret av Macro
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daniel. Mens en oppegående fyr ville brutt inn for å si "nei, nå holder det. Slutt!", presterer han altså å spørre om hva fillers er... 

MY LORD. Underholdende timing, men understreker jo bare nok en gang at disse folka faktisk skylder IQ...

Anonymkode: a178f...64f

Haha det var kjempegøy 😂 Alle trodde han skulle avbryte kranglingen også skulle han bare spørre om hva fillers var

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Macro skrev:

Dette er det sykeste jeg har sett på tv noen gang. Har alltid bare hatt guttvenner +en venninne. Please si at dette er langt unna normalen?

Fy flate hun Melina er crazy.

Jeg synes ikke Daniel eller noen av dine potensielle "guttevenner" er spesielt sjarmerende heller.

Og selvfølgelig er de som deltar utenfor normalen. Det er casting for å fremme ekstreme holdninger og skape drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...