Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Malika skrev:

Jeg synes ikke Daniel eller noen av dine potensielle "guttevenner" er spesielt sjarmerende heller.

Og selvfølgelig er de som deltar utenfor normalen. Det er casting for å fremme ekstreme holdninger og skape drama.

Jeg har ingen daniel og mine venner deltar ikke på slikt. Uansett, var Daniel ganske utefor dette. Teit at han lo av det, men likevel. Dette gjalt jentene.

 

Potensielle? Mine nærmeste venner har jeg hatt i 15-20 år. Er 26.

Endret av Macro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Malin ser 100 ganger penere ut nå enn da hun var med på Paradis. Hva har skjedd?

Anonymkode: 0cf68...439

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der må jo være skuespill??? Jeg skjønner jo at mange jenter her på kg har problemer med å få et fast forhold hvis det er slik man oppfører seg 😛 

Anonymkode: 645a9...9b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuespill er det definitivt ikke, folka er sånn og blir sånn når det kommer exer inn. Helt loko opplegg! De som bråket mest får mest omtale i media, noe de tydeligvis elsker. Tror de kommer til å bli kjendiser 🙄 

ingen vinner noen premie her. Har sett den svenske versjonen. Mye mindre drama! Og ingen vant noe der heller. Det virker som en 6 ukers fyllefest med mine og dine ekser. Dramaqueens og dramakings. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det der må jo være skuespill??? Jeg skjønner jo at mange jenter her på kg har problemer med å få et fast forhold hvis det er slik man oppfører seg 😛 

Anonymkode: 645a9...9b1

de beviste jo hvor vanlig det er å tro at man er kjempe deilig og attraktiv, men så er man det ikke i det hele tatt. mennene var ikke så mye å sktyte av de heller.

Anonymkode: 645a9...9b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Macro skrev:

Dette er det sykeste jeg har sett på tv noen gang. Har alltid bare hatt guttvenner +en venninne. Please si at dette er langt unna normalen?

Fy flate hun Melina er crazy.

Selvfølgelig ikke. Jeg regner nå med at dine guttevenner heller ikke er som deltakerne der inne? Maken til tapere. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er egentlig opplegget på serien? Må vel snart bli sendt hjem noen før det blir for fullt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke. Jeg regner nå med at dine guttevenner heller ikke er som deltakerne der inne? Maken til tapere. 

Anonymkode: 379c0...14f

Guttene der inne virker jo relativt normale om man sammenligner med jentene😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Malin ser 100 ganger penere ut nå enn da hun var med på Paradis. Hva har skjedd?

Anonymkode: 0cf68...439

Det ser ut som hun har fillers i leppene, eventuelt botox, vippeforlenging og eventuelt litt bedre sminke. Jeg tror også hun har ordnet på tennene sine. Googler henne nå, og ser at det har blitt gjort en del tweaks her og der.

Anonymkode: c7773...7cc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele konseptet er så tullete. Bare fylla og krangling. Ingen vinner en premie en gang. Produksjonen legger nok opp til mye drama og har sikkert bedt de om det og. Men å vise mobbing på tv er bare forkastelig! Mange unge ser nok på dette og tenker slik oppførsel er ok. Melina er crazy bitch og slike som ho får mest omtale i media. Men hun har vel håp om å bli D kjendis. Er vel derfor de melder seg på et sånt trash program

Husker når Big Brother kom ut og hvor sjokkert mange var. Så kom Paradise Hotel og nå dette. Blir bare verre og verre 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, waco skrev:

Det jeg lurer på, - er hvorfor så mange jenter vil ha samme fyr? Hva kommer det av? Denne veldig feminine væremåten? 

Kan ikke noen av dere jenter forklare meg fenomenet?

Han er jo den kjekkeste. Dere gutter går jo og for de samme type jenter. Man kan være en jente med 10 gutter etter seg uansett hvordan man er som person bare man er deilig nok.

Dessverre så foretrekker gutter bitches som Melina, men dere innrømmer det såklart ikke.." gutter er bare snille og jenter har masse krav"😂😂😂

Anonymkode: 0786d...dfb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

det der må jo være skuespill??? Jeg skjønner jo at mange jenter her på kg har problemer med å få et fast forhold hvis det er slik man oppfører seg 😛 

Anonymkode: 645a9...9b1

Det er jo sånne jenter som får forhold, ikke vanlige og rolige jenter.

Anonymkode: 0786d...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo den kjekkeste. Dere gutter går jo og for de samme type jenter. Man kan være en jente med 10 gutter etter seg uansett hvordan man er som person bare man er deilig nok.

Dessverre så foretrekker gutter bitches som Melina, men dere innrømmer det såklart ikke.." gutter er bare snille og jenter har masse krav"😂😂😂

Anonymkode: 0786d...dfb

Ingen av de folka der inne har krav, enten de er gutt eller jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Daniel?

Anonymkode: d21cd...249

Les litt lengre opp, flere som har svart. Kort fortalt; Fin å se på, rævva personlighet. 

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Summ skrev:

Hvordan er egentlig opplegget på serien? Må vel snart bli sendt hjem noen før det blir for fullt?

Av det jeg har sett på den engelske versjonen, så får de et spørsmål fra iPaden f.eks «hvilken gutt må reise hjem NÅ?» også stemmer de der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som hun har fillers i leppene, eventuelt botox, vippeforlenging og eventuelt litt bedre sminke. Jeg tror også hun har ordnet på tennene sine. Googler henne nå, og ser at det har blitt gjort en del tweaks her og der.

Anonymkode: c7773...7cc

Det ble hun et utrolig bra resultat! Så ikke fake ut, bare mye penere!

Anonymkode: 0cf68...439

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Macro skrev:

Guttene der inne virker jo relativt normale om man sammenligner med jentene😋

Det sier vel mest om deg. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sånn at man kun er deilig/attraktiv om man er solbrun (tan), har fillers, generelt et fikset utseende? Virker veldig sånn ut fra den serien. Etter to episoder så er alt jeg har fått med meg er om folk er bleike (normale) eller solbrune? 

Anonymkode: f23f2...ee2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt sånn at dersom jenter med plastikkutseende tiltrekker seg kjekke gutter med hjernen mellom beina, er jo det ganske praktisk  for resten av oss normalutseende.

Er jo ikke akkurat sånn at vi går glipp av så veldig mye når de guttene er opptatt med å leke med bobleplast ;) 

Anonymkode: 110ba...209

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...