Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker Rikke og Lloyd. De virker mest normale. 

Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk av Malin i PH, men jeg synes hun har tatt seg opp i denne serien. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Rikke og Lloyd. De virker mest normale. 

Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk av Malin i PH, men jeg synes hun har tatt seg opp i denne serien. 

Anonymkode: 379c0...14f

Hvor gammel er Rikke egentlig? Eksen hennes er jo nesten 40. Tror ikke hun liker de 20 åringene der inne så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir helt forskrekket av Melina. Det blir rett og slett for mye. Hun er så overkjørende og direkte ekkel i oppførselen. Jeg dro på sommerutveksling med slike typer da jeg var 16 år. Jeg var akkurat like ukomfortabel som Marielle virker i denne videoen. Fint å se at Marielle håndterer det så voksent da. Tenker at det ikke har noe for seg å sette slike mennesker på plass. Om de i det hele tatt kan kalles mennesker. 

Anonymkode: 379c0...14f

Nei, slike mennesker er det ikke noe poeng i å sette på plass. Blir bare mer drama og frekkheter ut av det. Noen ganger er det best å bare holde seg rolig og ikke fyre opp mennesker som Melina, som åpenbart elsker drama. Melina fremstår ekkel og veldig umoden for alderen. Glad jeg ikke har mennesker som henne i min omgangskrets.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2018 den 14.29, Pupperulla skrev:

Oh my word!!! 

Det er det villeste! Herregud for en gjeng 😂😂😂 

Melina.... tenk på de stakkars foreldrene og familie som lider under det der😱 

 

Søsteren hennes er medlem i en jentegruppe på Facebook. Denne serien ble diskutert der, og det var mange som naturlig nok påpekte at de synes Melina var fæl. Søsteren gikk skikkelig til motangrep og ble sur på alle som sa noe, og mente det var så dårlig gjort. Man burde tenke på at disse menneskene har familie og venner som kan lese dette osv. 

De eneste som burde tenke over dette er deltagerene selv. Det er de som gjør skam på familiene sine. Melder man seg på noe sånt, og spesielt når man oppfører seg som Melina, kan man ikke annet enn å forvente at det blir snakket om negativt!

Og hva er greia med den jenta egentlig? Kaller andre stygge og feite. Eier hun et speil? Og snakke ordentlig kan hun jo ikke..

Anonymkode: 36200...8c7

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren hennes er medlem i en jentegruppe på Facebook. Denne serien ble diskutert der, og det var mange som naturlig nok påpekte at de synes Melina var fæl. Søsteren gikk skikkelig til motangrep og ble sur på alle som sa noe, og mente det var så dårlig gjort. Man burde tenke på at disse menneskene har familie og venner som kan lese dette osv. 

De eneste som burde tenke over dette er deltagerene selv. Det er de som gjør skam på familiene sine. Melder man seg på noe sånt, og spesielt når man oppfører seg som Melina, kan man ikke annet enn å forvente at det blir snakket om negativt!

Og hva er greia med den jenta egentlig? Kaller andre stygge og feite. Eier hun et speil? Og snakke ordentlig kan hun jo ikke..

Anonymkode: 36200...8c7

Jeg er faktisk enig i at man burde holde seg god til å bedrive personangrep på nett. Da faller man jo faktisk ned på disse deltagernes nivå. Det er sikkert ikke veldig kult for familiene deres akkurat nå. Det eneste vi (de fleste av oss iallefall) vet om disse menneskene er faktisk slik de blir fremstilt på TV og i media. Og jeg er fullstendig enig på alle måter at oppførselen er over enhver kritikk, misforstå meg riktig :P Men det er likevel noe med å holde seg for god til å kommentere enkeltpersoner. Syntes jeg da 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Melina er et kapittel for seg selv, men bare for å forsvare henne litt i hele situasjonen, så var det ikke hun som gikk til fysisk angrep. Har ingenting til overs for slik oppførsel, men her var det ikke bare Melina som oppførte seg dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ut som den fæle oppførselen har endret seg og er annerledes i ettertid av programmet. 

 

Anonymkode: f9eea...d69

Fyyy faen så jævlig bitch hun er mot hun bergenseren! Hva hun får seg til å si er drøyt!

-Vi henger ikke på fritiden (jeg og bergenseren) fordi jeg har visse standarder, ikke sant

-Men jeg henger mye med hun her da (henviser til den andre enn bergenseren).

Så, for å gjøre det hele komplett, så prøver hun å kysse bergenseren på munnen..

Altså... hvem oppdro denne heksa?

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De må vel ha meldt seg på sammen. Hvordan kan produksjonen vite hvem som er ekser? :klo:

Anonymkode: d5953...089

Det har jeg også lurt på😅 samtidig er det tydelig at produksjonen ikke skiller exer og folk de bare har hooket med. Hvis det å ha sex med noen automatisk gjør deg til en ex, har jeg mange flere exer. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, loveli said:

Fyyy faen så jævlig bitch hun er mot hun bergenseren! Hva hun får seg til å si er drøyt!

-Vi henger ikke på fritiden (jeg og bergenseren) fordi jeg har visse standarder, ikke sant

-Men jeg henger mye med hun her da (henviser til den andre enn bergenseren).

Så, for å gjøre det hele komplett, så prøver hun å kysse bergenseren på munnen..

Altså... hvem oppdro denne heksa?

Hun har et ekstremt behov for å rakke ned på Mariell hele tiden, hu tror sikkert det er subtilt siden hu sier det mens hu ler og fniser, men det gjør det enda verre spør du meg :spy: så kan man spørre seg om hvorfor hu har det behovet. 

Anonymkode: d7503...662

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Melina rett og slett ikke tåler at andre er penere enn henne, spesielt ikke de som er naturlig pene...

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et mye mer passende navn på dette programmet hadde vært "the ex and the bitch". 

Jeg får ikke sånn kjempemasse mer tro på deltagere av å lese intervju med dem... https://www.vg.no/rampelys/i/rLbe3R/ex-on-the-beach-slik-er-de-norske-deltagerne

Men én ting lurer jeg på? Hvordan blir dette liksom videre? Kåres det en vinner? Reiser folk hjem? Eller blir huset bare fullere og fullere? 

Anonymkode: 110ba...209

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når sånne program blir bannlyst. Ser ikke underholdningsverdien i det. Folk som driter seg ut på TV. Så pinlig!

Anonymkode: 3507f...fc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud han Lloyd er jo overalt! Desperat etter å bli kjendis, og forferdelig dialekt. For de som ikke vet det, han har vært i Paradise hotel og farmen (ikke kjendis farmen). Er det slik at folk blir kastet ut? For om han skal være der til slutt så orker jeg ikke å se på. 

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke ut som den fæle oppførselen har endret seg og er annerledes i ettertid av programmet. 

 

Anonymkode: f9eea...d69

Uff for en barnslig og fæl oppførsel. Mariell ser jo helt oppgitt ut, og det med god grunn. Uansett om man syns noen er dobbeltmoralske, så hakker man ikke ned på andre på en så ekkel måte som Melina gjør her. Ler hånlig og høyt, avbryter Mariell flere ganger og presterer å si "har litt standar" som at hun mener at Mariell ikke er i hennes liga. grøss.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud han Lloyd er jo overalt! Desperat etter å bli kjendis, og forferdelig dialekt. For de som ikke vet det, han har vært i Paradise hotel og farmen (ikke kjendis farmen). Er det slik at folk blir kastet ut? For om han skal være der til slutt så orker jeg ikke å se på. 

Anonymkode: 5766e...b31

Hvilken sesong? Kan ikke huske å ha sett han før. 

Har aldri sett Ex on the beach før, men forstod det sånn at folk sendes hjem etterhvert. Kan bli meget overfylt i "villaen" om ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Melina virker skikkelig egosentrisk. Jeg føler at jeg stadig ser at hun skriver hvilken god person hun egentlig er, eller hvor omsorgsfull og snill hun EGENTLIG er... Samtidig viser hun jo en side som er stikk motsatt?

Det er akkurat som at hun bare må unnskylde oppførselen sin med at hun egentlig er en fantastisk person. Hadde fått så mye mer repsekt for henne om hun hadde vist en angrende side og faktisk vist litt mer av den gode siden hennes som hun snakker om. Jeg tviler ikke på at hun har en god og morsom side, og at hun har venner/familie som er glad i henne, men den bitchy holdningen hun har overdøver jo alt annet.

Hun er ikke guds gave til verden. Men det virker som at hun tror det.

Og måten hun svarer på denne konstruktive kommentaren, viser bare at hun tydeligvis ikke klarer å komme over krangelen med Mariell fra første episode. Syns det var en barnslig kommentar fra henne. 

Skjermbilde 2018-08-17 kl. 18.24.29.png

Endret av Suppetuppe
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det meningen at de skal sladde underliv spesielt penis? 
For under festen så ble det ikke sladdet... dagen derpå ble det sladdet... er dette en feil eller?...

Anonymkode: 5766e...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det meningen at de skal sladde underliv spesielt penis? 
For under festen så ble det ikke sladdet... dagen derpå ble det sladdet... er dette en feil eller?...

Anonymkode: 5766e...b31

Noen nevnte, tidliggere i tråden, at penis kan vises på tv så lenge den er slapp. Var ingen sladding på Nakendating heller, om jeg ikke tar helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loveli skrev:

Fyyy faen så jævlig bitch hun er mot hun bergenseren! Hva hun får seg til å si er drøyt!

-Vi henger ikke på fritiden (jeg og bergenseren) fordi jeg har visse standarder, ikke sant

-Men jeg henger mye med hun her da (henviser til den andre enn bergenseren).

Så, for å gjøre det hele komplett, så prøver hun å kysse bergenseren på munnen..

Altså... hvem oppdro denne heksa?

Melina er det man kalle mean girl. Ufyselig og oppfører seg som en i 8 klasse. Hun minner meg litt om en jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen. Hun kom alltid med frekke kommentarer til vi som ikke var med i hennes kuie gjeng. Sto i gangen hvor hun visket til de andre, lo og pekte. Rakket ned på oss som ikke hadde like kule klær og sko som henne.  Nei, hun var fæl

Som har blitt påpekt her, så har hun nok dårlig selvtillit og må hevde seg for å føle seg bedre. Jeg tror faktisk jeg ikke har sett noe verre enn henne på norsk reality! Satt egentlig med hakeslepp da jeg så henne. Flott at Mariell klarte å holde seg så rolig og behersket på klippet da Malina oppfører seg barnslig. Så prøver hun å kysde henne. HVA FAEN??😳

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gretagarbo skrev:

Hvilken sesong? Kan ikke huske å ha sett han før. 

Har aldri sett Ex on the beach før, men forstod det sånn at folk sendes hjem etterhvert. Kan bli meget overfylt i "villaen" om ikke.

Ikke jeg heller. Verken på PH eller Farmen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...