Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Melina skrev jo at hun ble med for "karrieren" sin, som er å være kjendis på sosiale medier (hun nevnte vel blogg og youtube feks). Er jo mange som lever av sosiale medier som fikk følgere ved å være med i div. reality så er jo ikke så rart.

 

Virker ikke som ex on the beach har noe mål foresten, for dere som spurte om det. Er bare om å gjøre å få være der lengst, at den "ferien" der er premien, og om du er kjedelig så blir du sendt hjem.

Dumt den norske ikke har sånn ettershow som den svenske har, "exen berettar" der de snakker om hva som skjedde og får se klipp (+ nye klipp som viser at de lyver). Hadde vært fint å se Daniel si han ikke hadde sex og så vist klippene av det og se hva de mener da. Bare at de måtte klart å holde det spoilerfree (ikke avsløre hvordan relasjonene er idag, de svenske var ganske flinke på det syntes jeg)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.8.2018 den 12.10, Leneol skrev:

De viste noe helt på slutten av Ep 1, men det fortsetter i EP2, har lurt litt på den "sexen" jeg også. Daniel nekter for at de hadde sex, mens hu dama sier at "Når Tissen din har vært inni tissen min så er det sex" eller noe i den duren, veldig barnslig språk. Hvem sier tissen? Spesielt om en jente sin? humm.

Det var vistnok svært kort sex, der han stikker den inn og hun blir veldig overrasket,  men videoen de viser så rir hun han, veldig pussig. Lurer på om de har klippet inn noe annet siden det er under dynen.

Det er helt normalt å si tissen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart Melina har blitt som hun har blitt 🤦‍♀️ Sitat Melina hentet fra artikkel på tv2.no om reaksjonen fra moren da hun fant ut at hun hadde meldt seg på: 

– Mamma syns det var gøy at jeg meldte meg på. Hun mente konseptet passet meg bedre enn Paradise Hotel.

https://www.tv2.no/underholdning/10034083/

Som en på Instagram sa: «Nå vet jeg hvem hun ligner på. Erlend Elias!»

Anonymkode: 36200...8c7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart Melina har blitt som hun har blitt 🤦‍♀️ Sitat Melina hentet fra artikkel på tv2.no om reaksjonen fra moren da hun fant ut at hun hadde meldt seg på: 

– Mamma syns det var gøy at jeg meldte meg på. Hun mente konseptet passet meg bedre enn Paradise Hotel.

https://www.tv2.no/underholdning/10034083/

Som en på Instagram sa: «Nå vet jeg hvem hun ligner på. Erlend Elias!»

Anonymkode: 36200...8c7

Jeg skjønte ikke hva du mente med noe som helst av dette.

Anonymkode: 5f84e...2e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hvilke negative/vanskelige forutsetninger har hun hatt? Hadde hun en normal barndom?

Hun skrev på instagrammen sin (for mange år siden) og sa at hun hadde blitt misbrukt. Var veldig tynn er periode også. Dette var bare ett bilde hun la ut helt selv, men det er borte nå. Veldig tragisk hvis dette er sant. De fleste som oppleves slik som melina har jo faktisk som regel gått igjennom noe vanskelig ...

Anonymkode: afcb7...b97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev på instagrammen sin (for mange år siden) og sa at hun hadde blitt misbrukt. Var veldig tynn er periode også. Dette var bare ett bilde hun la ut helt selv, men det er borte nå. Veldig tragisk hvis dette er sant. De fleste som oppleves slik som melina har jo faktisk som regel gått igjennom noe vanskelig ...

Anonymkode: afcb7...b97

Uff stakkars😰 Men hvorfor vil hun da ha sex evt på TV? Blir ikke dette veldig vanskelig og privat mtp på traumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønte ikke hva du mente med noe som helst av dette.

Anonymkode: 5f84e...2e1

Melina er sprø. I artikkelen jeg linket til spurte de hva foreldrene til er par deltagere sa da de fikk vite at ungen var meldt på. Melina sin mor syntes det var gøy. Det sier litt om moren at hun syntes det er gøy at datteren melder seg på noe slikt. Derfor sier jeg det ikke er rart Melina har blitt som hun har blitt, moren må være noget spesiell og kan ikke ha videreført veldig gode verdier til datteren når hun mener det. Dette vises jo tydelig i oppførselen til Melina også. 

Get it? 🤦‍♀️

 

Anonymkode: 36200...8c7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik må jo være gay eller bi? Han er så opphengt i anslsex, rimming osv! Da han ble introdusert var min første tanke at det var kult at de hadde med homofile også. 

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik må jo være gay eller bi? Han er så opphengt i anslsex, rimming osv! Da han ble introdusert var min første tanke at det var kult at de hadde med homofile også. 

Anonymkode: b74d9...e15

Nei, man må så absolutt ikke ha en annen legning bare fordi man liker analsex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Reputation skrev:

Nei, man må så absolutt ikke ha en annen legning bare fordi man liker analsex. 

Neida vet det. Men han virker opphengt i det. 

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Henrik må jo være gay eller bi? Han er så opphengt i anslsex, rimming osv! Da han ble introdusert var min første tanke at det var kult at de hadde med homofile også. 

Anonymkode: b74d9...e15

Så fordi han er opphengt i analsex med en jente, så må han være homofil eller bi? Hva er logikken i det?? ALLE har et rumpehull. Hadde skjønt det hvis han var opphengt i å suge pikk, men man er ikke homofil fordi man liker analsex og rimming 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida vet det. Men han virker opphengt i det. 

Anonymkode: b74d9...e15

Ja og? Ingenting feil med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Bitch, det er en grunn til at du er fattig og ikke klarer å opere deg eller ta fillers»

Anonymkode: 66125...55a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Så fordi han er opphengt i analsex med en jente, så må han være homofil eller bi? Hva er logikken i det?? ALLE har et rumpehull. Hadde skjønt det hvis han var opphengt i å suge pikk, men man er ikke homofil fordi man liker analsex og rimming 🙈

Det var væremåten hans som gaydaren plukket opp også legge til opphenget hans i tillegg. 

56 minutter siden, Reputation skrev:

Ja og? Ingenting feil med det. 

Ingen som har sagt at det er noe feil med det. 

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2018 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Sesong 9 av Farmen. Lurer på om han var utfordrer. Tror ikke han har vært med på PH, men har vel gitt ut noe musikk med en PH-deltaker eller noe. (Har googlet litt, husker fyren vagt fra et eller annet, men ante ikke hva). 

Anonymkode: 89dd4...419

Han var med i sesong 9 av farmen og var første som røk. Han har gitt ut en låt som heter "keep on trying" med paradise aurora og paradise maria.. grusom låt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, kindagirl skrev:

Han var med i sesong 9 av farmen og var første som røk. Han har gitt ut en låt som heter "keep on trying" med paradise aurora og paradise maria.. grusom låt.

Huff, den låta var vond😳Men det må jo være bare en artig «gig» (heter det det?) Så musikkvideoen til sangen, og det er jo bare tull😜

Endret av Ellam
La til to setninger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Christy89 skrev:

Malin har tydeligvis bleiket tennene, men virker som hun har tatt fillers og

Og heldigvis har hun lov å gjøre akkurat som hun vil 😄 
Syns malin er en veldig pen dame:)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fillers,vipper og skallfasetter, veldig fint da, selv om det er juks.

Anonymkode: 8b9a2...8d2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...