Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reagerer veldig på hvor narsissistisk daniel er! Det kom til å bli mye drama var han redd for, ikke fordi han hadde følelser for jentene eller noe. Fordi han var redd de ble såret om han ikke ga de oppmerksomhet! 

Narsissistisk, egoistisk, løgner, lett sint. Han kunne ikke blitt mer uattraktiv! 

Anonymkode: f23f2...ee2

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.8.2018 den 18.17, Jegskulleønskeat skrev:

Uff stakkars😰 Men hvorfor vil hun da ha sex evt på TV? Blir ikke dette veldig vanskelig og privat mtp på traumet?

For noen, men for andre blir de mer utagerende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er sant, men da får man ikke garantien om noe er galt i ettertid. Eller jo, men da må man jo fly bort dit igjen å betale for hotell osv. Men om man har pengene så er det jo bare å kjøre på 👯‍♀️

Anonymkode: 0a96f...cc6

Det avhenger, noen av klinikkene har Avd i Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
22 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

For noen, men for andre blir de mer utagerende

Blir ofte litt enten eller, ja. Enten lukker man seg fullstendig og klarer ikke sex, legeundersøkelser og nakenhet, eller så blir man utsvevende og løs. Selvfølgelig har ikke alle misbrukte det slik, men grovt sett kan det deles inn i disse ytterpunktene. De fleste befinner seg nok kanskje i midten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Blir ofte litt enten eller, ja. Enten lukker man seg fullstendig og klarer ikke sex, legeundersøkelser og nakenhet, eller så blir man utsvevende og løs. Selvfølgelig har ikke alle misbrukte det slik, men grovt sett kan det deles inn i disse ytterpunktene. De fleste befinner seg nok kanskje i midten. 

Jupp

Men samfundet har ofte en formening om at en burde bli/være prippen slik at de som er utagerende ofte får en ekstra belastning der

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så spennende dette er! Kjenner jeg gleder meg til neste episode hver gang 😁

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste med en gang Daniel la seg med Marielle at her kommer han til å hate henne etterpå. Og i går satt han foran gruppa «fy faen som eg hater hon!», nesten som victim blaming. Han sitter der som kongen og sier han hater Marielle og ber henne holde kjeft. Hun forteller rolig sannheten og han later som om han er et offer. Samtidig high fiver han med gutta på badet når de spør om han lå med henne. Lager gutteklubben ugrei der og teamer up «eg driter i ka Marielle sier, det er gutta her som betyr nåke». 

Dere hadde sex, face it. Idiot. Han hadde aldri hatt en sjanse her i gården, og jeg har møtt mange av hans type ute på byen. Lett gjennomskubare. 

Anonymkode: 66d8b...6b2

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa jeg aldri skulle se på Ex on the beach, men jeg klarte ikke å dy meg - så begynte å se idag.

Liker Marielle og Malin veldig godt, men Melina har jeg aldri likt. Da hun åpnet kjeften sin og oppførte seg slik hun gjorde, mistet jeg ord. Er så glad for at jeg ikke har slike mennesker i min omgangskrets.

Anonymkode: 2af65...67f

Samme her 🙈 Så en episode fordi det var så mye snakk om den. Nå klarer jeg ikke slutte å se 😂

Det Daniel-dramaet irriterer meg også. Altså, man SER jo helt tydelig på klippene at de har sex! Skjønner ikke hva han skal få ut av å lyve om det? Skjønner han ikke at han fremstår mye bedre dersom han sier: JA! Vi hadde sex, ferdig snakka. Og så kan de alle gå videre med livet sitt...

 

Hva tenker dere om de to nye? Helene og Ingrid, var det ikke det? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel er så usjarmerende at jeg ikke har otd 😳 Typisk player og fuckboy. Er han virkelig 28 år?! Hadde tenkt han var 18 jeg. Spiller ingen rolle hvor kjekk han måtte være, men gutter som kun tenker med pikken og oppfører seg som en tulling er så sykt turn off!!! Skal bare tøffe seg foran de andre gutta 💪

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snuppah00 said:

Daniel er så usjarmerende at jeg ikke har otd 😳 Typisk player og fuckboy. Er han virkelig 28 år?! Hadde tenkt han var 18 jeg. Spiller ingen rolle hvor kjekk han måtte være, men gutter som kun tenker med pikken og oppfører seg som en tulling er så sykt turn off!!! Skal bare tøffe seg foran de andre gutta 💪

Lo sånn når noen sa: hva gjør han her egentlig? Han er 28 og burde holdt seg hjemme 😂

Anonymkode: 66d8b...6b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Lo sånn når noen sa: hva gjør han her egentlig? Han er 28 og burde holdt seg hjemme 😂

Anonymkode: 66d8b...6b2

Ja, det var litt lættis. Samtidig bør ikke en på 23-24 snakke om at 27-åringer burde være hjemme og poppe ut kids (hu sa det om Inger på 27 og), da har hu ikke så god tid selv 😄

Anonymkode: d7503...662

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Daniel har noen gutte Ex'er? Det hadde jo blitt knall, Lurer på hvordan Bromance gjengen hadde taklet det? Vil de fortsatt tisse i kryss?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sirah skrev:

 

Samme her 🙈 Så en episode fordi det var så mye snakk om den. Nå klarer jeg ikke slutte å se 😂

Det Daniel-dramaet irriterer meg også. Altså, man SER jo helt tydelig på klippene at de har sex! Skjønner ikke hva han skal få ut av å lyve om det? Skjønner han ikke at han fremstår mye bedre dersom han sier: JA! Vi hadde sex, ferdig snakka. Og så kan de alle gå videre med livet sitt...

 

Hva tenker dere om de to nye? Helene og Ingrid, var det ikke det? 

Helene og Inger (?) er søte de, men Helene virker som hun har et stort temperament, så hun og Melina fyrer jo hverandre voldsomt opp 😂 Helene virker ikke like rappkjefta og slem som Melina da. Inger var ganske rolig, hun virket mye mer moden enn de andre jentene synes jeg. Men ganske dumsnill som godtar dette tullet fra Daniel 🙄 

Måten han snakker til/om Mariell på er helt bak mål, han er skikkelig stygg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rosewood skrev:

Helene og Inger (?) er søte de, men Helene virker som hun har et stort temperament, så hun og Melina fyrer jo hverandre voldsomt opp 😂 Helene virker ikke like rappkjefta og slem som Melina da. Inger var ganske rolig, hun virket mye mer moden enn de andre jentene synes jeg. Men ganske dumsnill som godtar dette tullet fra Daniel 🙄 

Måten han snakker til/om Mariell på er helt bak mål, han er skikkelig stygg. 

Leste et intervju med Helene og ex'ene begynner å ligge med hverandre etterhvert da blir det mye drama visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Leneol skrev:

Leste et intervju med Helene og ex'ene begynner å ligge med hverandre etterhvert da blir det mye drama visstnok.

Oooooh:popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange soverom er det i den villaen egentlig? Begynner det ikke å bli fullt?

Bare vent til denne Ex'en i midten kommer inn! hun er i tillegg mammaen til en av de andre... hahaha.. bare se på Daniel... jeez.

tine-austvoll-jensen-og-ex-on-the-beach.

Endret av Leneol
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Leneol skrev:

Hvor mange soverom er det i den villaen egentlig? Begynner det ikke å bli fullt?

Bare vent til denne Ex'en i midten kommer inn! hun er i tillegg mammaen til en av de andre... hahaha.. bare se på Daniel... jeez.

tine-austvoll-jensen-og-ex-on-the-beach.

Ser en smule ubekvem ut ja 😂😂 

WHAT 😳 Tenk om hun er mammaen til Daniel og exen til Adrian da eller noe sånt?? 😂 Haha da blir Daniel stuck med disse 4 hønsa rundt ham i TILLEGG til mammaen sin 😳 Blir bare bedre og bedre dette. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig vet jeg ikke hva som hadde vært mest moro: mammaen til Daniel og eksen til en annen der inne; eller hans eks og en annen sin mamma 😳 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Leneol skrev:

Hvor mange soverom er det i den villaen egentlig? Begynner det ikke å bli fullt?

Bare vent til denne Ex'en i midten kommer inn! hun er i tillegg mammaen til en av de andre... hahaha.. bare se på Daniel... jeez.

tine-austvoll-jensen-og-ex-on-the-beach.

 

2 minutter siden, Reputation skrev:

Pliiiis det må jo være programansvarlig. Hun ser jo ut som hun hvertfall har runda 40. 

Skulle ønske det du forespeilet var sant. Haha hadde vært tidenes drama. Men hun i midten er dessverre sjef for Discovery :(

Anonymkode: f9eea...d69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...