Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Reputation

Å fikse tenna er helt greit. Har ikke de fleste av oss hatt regulering på et eller annet tidspunkt? Hennes smil var jo utrolig sjamerende med litt ujevnheter, men hun kan ha hatt overbitt for alt jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Reputation skrev:

Å fikse tenna er helt greit. Har ikke de fleste av oss hatt regulering på et eller annet tidspunkt? Hennes smil var jo utrolig sjamerende med litt ujevnheter, men hun kan ha hatt overbitt for alt jeg vet. 

Enig. Mange på KG kom med stygge kommentarer angående tennene til Malin da hun var med på Paradise. Ikke rart om det gikk inn på henne. I tillegg kan det jo hende hun vurderte det før den tid.

Anonymkode: 81aa2...0cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, kindagirl skrev:

Og heldigvis har hun lov å gjøre akkurat som hun vil 😄 
Syns malin er en veldig pen dame:)

Ja, har ikke sagt noe annet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva å rette opp i tenner gjør med utseende til en person. Jeg er ikke helt begeistret for silikon, fillers og vippeextensions, selv om folk selvfølgelig skal gjøre hva de vil, men tenner har jeg ikke helt gjort meg opp en mening enda. Jeg kjenner til en som har gjort det samme som Malin, og jeg kan vel si at jeg i større grad forstår hvorfor noen velger å gjøre dette. Hun hadde mye dårligere tenner enn Malin da og smilte aldri med tennene. Nå smiler hun alltid med tenner. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke regulering. Må være skallfasetter. Ingen tenner retter seg opp så mye på 6 måneder 😅 I tillegg hadde dem en ny fasong oppe ved tannkjøttet. 

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke regulering. Må være skallfasetter. Ingen tenner retter seg opp så mye på 6 måneder 😅 I tillegg hadde dem en ny fasong oppe ved tannkjøttet. 

Anonymkode: 0a96f...cc6

Er enig at det ser ut som skallfasetter. 

I dag kan man til og med ha regulering bak tennene og bruke skinmer som man bytter ut. Jeg fikk rettet opp store skjevheter på bare 1.5 år, og at hun kan ha gjennomført mye etter paradise ser jeg ikke på som en umulighet. Av alt på kroppen min, så er det tennene jeg kunne brukt mye penger på hvis jeg bare kunne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Giselle skrev:


Oiii 😦 Her har man gjort litt ja!

Men hva er galt med det? Hun har bare fikset tennene liksom..Jeg synes ikke det er noe ille. I såfall så er det jo ille å bruke falske vipper og negler?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SunnivaOslo skrev:

Men hva er galt med det? Hun har bare fikset tennene liksom..Jeg synes ikke det er noe ille. I såfall så er det jo ille å bruke falske vipper og negler?

Er ikke noe galt i det, men det var bare så tydelig. Som en annen tidligere nevnte: Fillers i leppene, vipper og skalfasetter, av det vi kan se i vært fall. 

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge bloggen til Melina så klikker det for henne i kveld også og skjeller ut en jente. Lurer på hvem det er, visstnok en hun har kontakt med i dag? Blir spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort varighet..?😮 Trodde de varte i mange mange år jeg. Burde jo det med tanke på prisen 

Anonymkode: 73c05...b07

De varer kun et par år og så koster det mellom 5000 - 8000 kr PER tann 😳

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De varer kun et par år og så koster det mellom 5000 - 8000 kr PER tann 😳

Anonymkode: 0a96f...cc6

Kan sikkert gjøres mye billigere i øst europa. Ofte 3-4 ganger billigere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Leneol skrev:

Kan sikkert gjøres mye billigere i øst europa. Ofte 3-4 ganger billigere der.

Ja det er sant, men da får man ikke garantien om noe er galt i ettertid. Eller jo, men da må man jo fly bort dit igjen å betale for hotell osv. Men om man har pengene så er det jo bare å kjøre på 👯‍♀️

Anonymkode: 0a96f...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Malin er sykt pen jeg. Både før og etter alt det hun har fikset på. Så lenge hun stopper nå, før hun ødelegger seg selv, så er det bra. Synes også det er litt rart at alle guttene går etter den som er minst penest i huset. 
Marielle minner meg litt om en supermodell. Ikke min type pen men fortsatt modell-pen. 

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes Malin er sykt pen jeg. Både før og etter alt det hun har fikset på. Så lenge hun stopper nå, før hun ødelegger seg selv, så er det bra. Synes også det er litt rart at alle guttene går etter den som er minst penest i huset. 
Marielle minner meg litt om en supermodell. Ikke min type pen men fortsatt modell-pen. 

Anonymkode: 5766e...b31

Det som er så trist, syns alt for mange menn (spesielt de som selv legger innsats i eget utseende) finner skjønnhet i en dame så lenge hun har store nok silikonpupper og helst enda mer fikset på. Sånn at et pent ansikt, utstråling, personlighet og alt det der kommer i siste rekke. 

Anonymkode: d7503...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melina går ofte i bar overkropp når hun drikker... litt spesielt synes jeg. 

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen for at menn er etter Melina er jo fordi hun uttrykker så sterkt at hun er billig og villig. I tillegg har hun det der "pule-dukke" utseendet som består av gigastore lepper og bryster, i tillegg til tung sminke. 

Se vedlagt naken dukke: 
 

Spoiler

fuckdolls018.jpg.cd46806682daeb6e7c80dcf7fecd3eb3.jpg

 

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melina har sinneproblemer og burde få profesjonell hjelp. Synes ikke hun er så pen, men der er nok fordi hun fremstår ufyselig og barnselig. Hadde nok vært penere uten restylane lepper og mer naturlig brunfarge. Synes hun er alt for brun. Tror jeg hadde dratt frivillig hjem om jeg måtte være i samme hus som ho :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Malin er sykt pen jeg. Både før og etter alt det hun har fikset på. Så lenge hun stopper nå, før hun ødelegger seg selv, så er det bra. Synes også det er litt rart at alle guttene går etter den som er minst penest i huset. 
Marielle minner meg litt om en supermodell. Ikke min type pen men fortsatt modell-pen. 

Anonymkode: 5766e...b31

Liker dagens utgave av Malin, men hun er bare så ekstremt forandret siden Paradise Hotel at jeg blir satt ut. Vet ikke helt hva hun har gjort egentlig. Hun fikk silikon pupper før PH. Så hun er ikke naturlig hun heller sånn sett uten at det gjør noe.

mailn_sitt_valg-803615-11-1459859509117.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Leneol skrev:

Liker dagens utgave av Malin, men hun er bare så ekstremt forandret siden Paradise Hotel at jeg blir satt ut. Vet ikke helt hva hun har gjort egentlig. Hun fikk silikon pupper før PH. Så hun er ikke naturlig hun heller sånn sett uten at det gjør noe.

mailn_sitt_valg-803615-11-1459859509117.

Hvis du ser på side 13 så ser du hva hun har gjort med ansiktet siden sist. 

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste grunnen for at menn er etter Melina er jo fordi hun uttrykker så sterkt at hun er billig og villig. I tillegg har hun det der "pule-dukke" utseendet som består av gigastore lepper og bryster, i tillegg til tung sminke. 

Se vedlagt naken dukke: 
 

  Reveal hidden contents

fuckdolls018.jpg.cd46806682daeb6e7c80dcf7fecd3eb3.jpg

 

Anonymkode: 0a96f...cc6

Jeg kjenner personlig til tilfeller der menn har valgt en slik dame som kjæreste rent basert på utseende, og 

 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste grunnen for at menn er etter Melina er jo fordi hun uttrykker så sterkt at hun er billig og villig. I tillegg har hun det der "pule-dukke" utseendet som består av gigastore lepper og bryster, i tillegg til tung sminke. 

Se vedlagt naken dukke: 
 

  Reveal hidden contents

fuckdolls018.jpg.cd46806682daeb6e7c80dcf7fecd3eb3.jpg

 

Anonymkode: 0a96f...cc6

Jeg kjenner til nok av menn som hadde valgt hu der som kjæreste ovenfor en «Charlize Theron». 

Anonymkode: d7503...662

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...