Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på rundt dette med fillers: Bortsett fra Mariel har alle jenter i villaen fillers.

Vet man på forhånd hvordan resultatet blir, avhengig av hvor mye man tar? Hos Malin og Helene ser det ganske fint ut, mens hos Melina og spesielt Rikke er det jo helt krise 😱

For the Record så ser alle fillers usannsynlig stygge ut når man ser dem fra siden fordi de får munnen til å bli spiss som et nebb når man prater. Forfra og for selfies er det så pent atte, men «i bruk» ser det jo bare komisk ut.

 

Anonymkode: 0cc09...bd1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt på rundt dette med fillers: Bortsett fra Mariel har alle jenter i villaen fillers.

Vet man på forhånd hvordan resultatet blir, avhengig av hvor mye man tar? Hos Malin og Helene ser det ganske fint ut, mens hos Melina og spesielt Rikke er det jo helt krise 😱

For the Record så ser alle fillers usannsynlig stygge ut når man ser dem fra siden fordi de får munnen til å bli spiss som et nebb når man prater. Forfra og for selfies er det så pent atte, men «i bruk» ser det jo bare komisk ut.

 

Anonymkode: 0cc09...bd1

Din egen naturlige leppe har nok alt å si for resultatet. Noen lepper "tåler" fillers, andre ikke. Kommer an på leppenes form og fylde i utgangspunktet. 

Anonymkode: a178f...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene nye, Inger, er søsteren til en som var med i det naken-date-showet for noen år siden, Sandra.

Anonymkode: 39b18...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le når de spilte "gje meg handa di ven", herregud de mobber Daniel litt... men det er jo fortjent sånn som han lyver og står i. Håper han lærer noe. Tviler! Neste episode, har "ikke sex-sex liksom" med Inger. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ene nye, Inger, er søsteren til en som var med i det naken-date-showet for noen år siden, Sandra.

Anonymkode: 39b18...8d4

Sandra var med på Første date litt tidligere i år

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Leneol skrev:

Sandra var med på Første date litt tidligere i år

 

Hadde ikke fått med meg at hun hadde vært med der også! Glad i reality-deltakelse i den familien, tydeligvis.

Anonymkode: 39b18...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Leneol skrev:

Sandra var med på Første date litt tidligere i år

 

Og her:

 

Anonymkode: 5f84e...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Leneol skrev:

Hvor mange soverom er det i den villaen egentlig? Begynner det ikke å bli fullt?

Bare vent til denne Ex'en i midten kommer inn! hun er i tillegg mammaen til en av de andre... hahaha.. bare se på Daniel... jeez.

tine-austvoll-jensen-og-ex-on-the-beach.

tusen hjertelig takk for spoileren da!!! Hva med å bruke SPOILER TAGGEN?!

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik prøvde å ymte frempå at utseende ikke er alt. Melina bare «jo, det er det» :rolleyes: Henrik virker som å være den med mest mellom øra. 

Kanskje Jørgen og, har ikke sett så mye av han. Men han virket hvertfall sjokkert av oppførselen til jentene, så kanskje han er tilnærmet normal?

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

tusen hjertelig takk for spoileren da!!! Hva med å bruke SPOILER TAGGEN?!

Anonymkode: 5766e...b31

Personen tullet, damen på bildet er ikke deltaker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg både hater og elsker dette showet. Castingen og klippingen er veldig god og passer sjangeren perfekt! Neste hver linje de lirer av seg er latter/himling/sitat-verdig. Lenge siden jeg har ledd høyt så mange ganger av noe på TV. 

Anonymkode: 7e991...5ff

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Leneol said:

Tror dere Daniel har noen gutte Ex'er? Det hadde jo blitt knall, Lurer på hvordan Bromance gjengen hadde taklet det? Vil de fortsatt tisse i kryss?

Tror heller han Henrik har det^^

Anonymkode: 66d8b...6b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men Henrik er så sjukt feminin... 

Anonymkode: 2347b...42e

Og opptatt av rimming. Håper han har noen gutteekser som kommer inn. Kan bli spennende å se på 😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er ikke sånn i virkeligheten. Han må late som om det er så ekstrem han er, ellers hadde han ikke fått være med i eotb.

Anonymkode: 6719f...269

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Og opptatt av rimming. Håper han har noen gutteekser som kommer inn. Kan bli spennende å se på 😁

Ja! Det tenker jeg også. 

Anonymkode: 2347b...42e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg digger godt hvordan Henrik setter Daniel i litt ukomfortabel situasjon ved å spørre han hva han tenker og sånn når de 2 eksene kommer inn😂

Også når de sitter på teppe på stranden og har date og han bare "Jeg koser meg jeg".

Daniel er maks idiot. Til guttakrutt så sier han at han vil mest sove med Helene, men når hun klikker og Inger ikke er med på hele det dramaet så velger han henne fordi hun er den eneste som er villig for han der og da.

Han er jo også helt #metoo. Sier at Marielle satte seg oppå han og at han stoppet det som om hun nesten har forgrepet seg på han. Og alle de idiotkommentarene om at "det er ikke nok Daniel til alle" "Noen ganger er det vanskelig å være kjekkest" osv...

Anonymkode: 0786d...dfb

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan unngår de at huset blir stappfullt etterhvert, dvs hvordan blir noen sendt ut? (Har ikke sett britisk eller svensk versjon).

Kan det også komme ekser av eksene inn?

Anonymkode: 39b18...8d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik er ikke sånn i virkeligheten. Han må late som om det er så ekstrem han er, ellers hadde han ikke fått være med i eotb.

Anonymkode: 6719f...269

Liker Henrik jeg! Han er morsom og smart. Og jeg liker den dandy-looken han har. Samspillet mellom han og Adrian er helt herlig å se på. 

Jeg er hekta, sist jeg ble hekta på reality var første sesong av Big Brother. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Malin er sykt pen jeg. Både før og etter alt det hun har fikset på. Så lenge hun stopper nå, før hun ødelegger seg selv, så er det bra. Synes også det er litt rart at alle guttene går etter den som er minst penest i huset. 
Marielle minner meg litt om en supermodell. Ikke min type pen men fortsatt modell-pen. 

Anonymkode: 5766e...b31

Syns marielle er pen men hun er så kroket. Veldig dårlig kroppsholdning. Burde rettet seg opp i ryggen. Det hadde gjort mye!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...