Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️

Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hurra! 🎉 Herlig med gode nyheter! 

Veldig 💕🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

6+1

Ultralyd gjennomført, heldigvis slo hjertet og alt så ut som det skulle (4,7 mm lang og hjertefrekvens på 110) ❤️

Herlighet så bra!! Jeg kom på deg nå og måtte kjøre av på et busstopp og åpne telefonen og dagboken din. Er så glad på dine vegne ❤️❤️❤️ Spire ❤️❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vestalinn skrev:

Herlighet så bra!! Jeg kom på deg nå og måtte kjøre av på et busstopp og åpne telefonen og dagboken din. Er så glad på dine vegne ❤️❤️❤️ Spire ❤️❤️❤️

Åh, herlighet 😭😅❤️ Hvor søt er vel ikke du? 💕 Tusen takk for at du la ut dette, dette skal jeg huske i lang tid ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med på dagboken din en liten stund, men aldri kommentert noe... Må bare si at jeg ble så glad på dine vegne at det var et bankende hjerte på UL i dag 😍❤️ HURRA!🎉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Smashy skrev:

Jeg har fulgt med på dagboken din en liten stund, men aldri kommentert noe... Må bare si at jeg ble så glad på dine vegne at det var et bankende hjerte på UL i dag 😍❤️ HURRA!🎉

Så koselig at du legger igjen et spor her 💕 Takk for koselig melding 😊❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble utrolig lettet og glad nå 😀 Fantastisk med bankende hjerte, og flott med ekstra oppfølging fremover 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dovendyr1 skrev:

Ble utrolig lettet og glad nå 😀 Fantastisk med bankende hjerte, og flott med ekstra oppfølging fremover 👍

🙏🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Proktor skrev:

Hurra fra nok en snik-leser! Utrolig glad på deres vegne :)

Så koselig med noen spor fra «snik-lesere» 🥰😅 Takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over dagboken din i forrige uke hvor du skrev at du skulle ha TUL idag så måtte søke den opp. 

Søkte opp for harde livet og kryssa alt som kan krysses på denne kroppen og HERREMIN så glad jeg er på dine vegne!! ❤😍🥰 

Håper virkelig at alt går bra videre!❤ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, Deseo skrev:

Kom over dagboken din i forrige uke hvor du skrev at du skulle ha TUL idag så måtte søke den opp. 

Søkte opp for harde livet og kryssa alt som kan krysses på denne kroppen og HERREMIN så glad jeg er på dine vegne!! ❤😍🥰 

Håper virkelig at alt går bra videre!❤ 

Åh, så koselig melding 🥰❤️ At folk kan bry seg så mye om folk de ikke kjenner eller vet hvem er, det rører hormonella dypt inni hjerterota ❤️ Igjen, takk for koselig melding ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Safira07 skrev:

Så herlig!😍 Sååååååå glad på dine vegne❤️ 

Takk, kjære deg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så spent på denne dagen! Herregud for noen fantastiske nyheter 😭❤️❤️ Jeg er så glad på deres vegne! Og så bra at du får tett oppfølging fremover nå ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...