Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1141 Del Skrevet 6. januar 2020 59 minutter siden, lillemeg90 skrev: Så fantastisk! ❤️😍 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. januar 2020 #1142 Del Skrevet 6. januar 2020 Hurra! 🎉 Herlig med gode nyheter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1143 Del Skrevet 6. januar 2020 20 minutter siden, Neutral90 skrev: Hurra! 🎉 Herlig med gode nyheter! Veldig 💕🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 6. januar 2020 #1144 Del Skrevet 6. januar 2020 4 timer siden, Patriotpaula skrev: 6+1 Ultralyd gjennomført, heldigvis slo hjertet og alt så ut som det skulle (4,7 mm lang og hjertefrekvens på 110) ❤️ Herlighet så bra!! Jeg kom på deg nå og måtte kjøre av på et busstopp og åpne telefonen og dagboken din. Er så glad på dine vegne ❤️❤️❤️ Spire ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1145 Del Skrevet 6. januar 2020 12 minutter siden, Vestalinn skrev: Herlighet så bra!! Jeg kom på deg nå og måtte kjøre av på et busstopp og åpne telefonen og dagboken din. Er så glad på dine vegne ❤️❤️❤️ Spire ❤️❤️❤️ Åh, herlighet 😭😅❤️ Hvor søt er vel ikke du? 💕 Tusen takk for at du la ut dette, dette skal jeg huske i lang tid ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashy Skrevet 6. januar 2020 #1146 Del Skrevet 6. januar 2020 Jeg har fulgt med på dagboken din en liten stund, men aldri kommentert noe... Må bare si at jeg ble så glad på dine vegne at det var et bankende hjerte på UL i dag 😍❤️ HURRA!🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1147 Del Skrevet 6. januar 2020 19 minutter siden, Smashy skrev: Jeg har fulgt med på dagboken din en liten stund, men aldri kommentert noe... Må bare si at jeg ble så glad på dine vegne at det var et bankende hjerte på UL i dag 😍❤️ HURRA!🎉 Så koselig at du legger igjen et spor her 💕 Takk for koselig melding 😊❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 6. januar 2020 #1148 Del Skrevet 6. januar 2020 Åh, så bra! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1149 Del Skrevet 6. januar 2020 6 minutter siden, Perle skrev: Åh, så bra! 😍 ❤️😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 6. januar 2020 #1150 Del Skrevet 6. januar 2020 Ble utrolig lettet og glad nå 😀 Fantastisk med bankende hjerte, og flott med ekstra oppfølging fremover 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1151 Del Skrevet 6. januar 2020 1 time siden, Dovendyr1 skrev: Ble utrolig lettet og glad nå 😀 Fantastisk med bankende hjerte, og flott med ekstra oppfølging fremover 👍 🙏🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Proktor Skrevet 6. januar 2020 #1152 Del Skrevet 6. januar 2020 Hurra fra nok en snik-leser! Utrolig glad på deres vegne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1153 Del Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, Proktor skrev: Hurra fra nok en snik-leser! Utrolig glad på deres vegne Så koselig med noen spor fra «snik-lesere» 🥰😅 Takk! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 6. januar 2020 #1154 Del Skrevet 6. januar 2020 Yeeee 😍 så fint å lese 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1155 Del Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, kaleidoskop skrev: Yeeee 😍 så fint å lese 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 6. januar 2020 #1156 Del Skrevet 6. januar 2020 Kom over dagboken din i forrige uke hvor du skrev at du skulle ha TUL idag så måtte søke den opp. Søkte opp for harde livet og kryssa alt som kan krysses på denne kroppen og HERREMIN så glad jeg er på dine vegne!! ❤😍🥰 Håper virkelig at alt går bra videre!❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 6. januar 2020 #1157 Del Skrevet 6. januar 2020 Så herlig!😍 Sååååååå glad på dine vegne❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1158 Del Skrevet 6. januar 2020 15 minutter siden, Deseo skrev: Kom over dagboken din i forrige uke hvor du skrev at du skulle ha TUL idag så måtte søke den opp. Søkte opp for harde livet og kryssa alt som kan krysses på denne kroppen og HERREMIN så glad jeg er på dine vegne!! ❤😍🥰 Håper virkelig at alt går bra videre!❤ Åh, så koselig melding 🥰❤️ At folk kan bry seg så mye om folk de ikke kjenner eller vet hvem er, det rører hormonella dypt inni hjerterota ❤️ Igjen, takk for koselig melding ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 6. januar 2020 Forfatter #1159 Del Skrevet 6. januar 2020 3 minutter siden, Safira07 skrev: Så herlig!😍 Sååååååå glad på dine vegne❤️ Takk, kjære deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiva Skrevet 6. januar 2020 #1160 Del Skrevet 6. januar 2020 Jeg har vært så spent på denne dagen! Herregud for noen fantastiske nyheter 😭❤️❤️ Jeg er så glad på deres vegne! Og så bra at du får tett oppfølging fremover nå ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå