Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Du har like mye rett som alle andre til å synes det er tungt å komme gjennom denne tiden! Det ER tungt helt uavhengig av hvor vanskelig det har vært å bli gravid. Man skal ikke kimse av kombinasjonen av å være i elendig form uke etter uke og veldig forsterkede følelser. 

Jeg har hatt mange negative følelser så langt og prøver hvertfall så langt det går å tenke at alle følelser er naturlige og skal være lov I svangerskapet, selv om det ikke er så lett å tenker hver eneste dag.

Du gjør rett i å ta en dag av gangen, et langtsiktig perspektiv kan kjennes veldig uoppnåelig når du er i så dårlig form som du er nå! 

Du er vel 10 uker på vei nå? I så fall, gratulerer med tosifret tall, det syntes jeg var ganske stas hvertfall😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Førstegansgsgravid skrev:

Du har like mye rett som alle andre til å synes det er tungt å komme gjennom denne tiden! Det ER tungt helt uavhengig av hvor vanskelig det har vært å bli gravid. Man skal ikke kimse av kombinasjonen av å være i elendig form uke etter uke og veldig forsterkede følelser. 

Jeg har hatt mange negative følelser så langt og prøver hvertfall så langt det går å tenke at alle følelser er naturlige og skal være lov I svangerskapet, selv om det ikke er så lett å tenker hver eneste dag.

Du gjør rett i å ta en dag av gangen, et langtsiktig perspektiv kan kjennes veldig uoppnåelig når du er i så dårlig form som du er nå! 

Du er vel 10 uker på vei nå? I så fall, gratulerer med tosifret tall, det syntes jeg var ganske stas hvertfall😊

Takk for at du har lagt igjen noen ord her ❤️ Takk for at du skjønner min synsvinkel på «saken». Her er det både følelser på øverste positive hylle og følelser helt i andre enden av skalaen - og det må jeg kanskje bare la kroppen «få lov til». At det svinger både opp og ned. For jeg synes virkelig ikke at det bare er fryd og gammen å være gravid. 
Du har god kontroll - uke 10+0 i dag 🥳 Takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mye på deg, håper du har det fint 🤗 Gratulerer med tosifret tall 🥳 Kun to uker igjen til 12 uker! 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hotfudge skrev:

Tenker mye på deg, håper du har det fint 🤗 Gratulerer med tosifret tall 🥳 Kun to uker igjen til 12 uker! 😁

Takk, kjære deg ❤️🌟 Har en indre nedtelling frem til 12+0. Tror uka som kommer kommer til å gå raskt, så da håper jeg tiden flyr avgårde uka deretter også 👍🏼 

Hurra for at du har vært mamma en måned-ish nå 🙏❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Takk, kjære deg ❤️🌟 Har en indre nedtelling frem til 12+0. Tror uka som kommer kommer til å gå raskt, så da håper jeg tiden flyr avgårde uka deretter også 👍🏼 

Hurra for at du har vært mamma en måned-ish nå 🙏❤️

Skjønner jeg godt, tenk så bra det blir da! 😁❤️ Krysser fingrene for at ukene går fort 🤞🏻
 

Ja, tenk det! Det har gått fort 🤭❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+2

Lille har nå blitt litt over 4 cm. Pulsen lå i dag på 177. Alt så veldig fint ut ❤️🌟 Vi fikk også se at den beveget på kroppen, armer og bein 🌟 

E8835AEF-D69C-4D04-89BA-1FE0FB2D6B42.jpeg

Endret av Patriotpaula
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

10+2

Lille har nå blitt litt over 4 cm. Pulsen lå i dag på 177. Alt så veldig fint ut ❤️🌟 Vi fikk også se at den beveget på kroppen, armer og bein 🌟 

E8835AEF-D69C-4D04-89BA-1FE0FB2D6B42.jpeg

Så fin liten baby 🥰 Fine bilder til at det er så tidlig 😁 Min lille krabat var så aktiv på ul i uke 13 at bildene ble så som så.. 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, N85 skrev:

Se der ja😊 det er så hyggelig å lese i dagboka di for tiden❤️

Så koselig at du synes det 🥰

4 timer siden, J1994 skrev:

Så fin liten baby 🥰 Fine bilder til at det er så tidlig 😁 Min lille krabat var så aktiv på ul i uke 13 at bildene ble så som så.. 😛

Klinikken har et veldig godt UL-apparat. Sa det faktisk til gyn i dag at apparatet deres er veldig bra sammenlignet med andre UL-bilder jeg har sett. Hun sa at de bytter ut apparatet annethvert år 🙊 Men det er jo kanskje ikke så rart i grunn at apparatet de har må være bra, de jobber jo på cellenivå 🤭 Gyn ble ikke helt fornøyd med bildene i dag heller, for lille lå ikke helt optimalt for gode UL-bilder syntes gyn 😅

Får håpe at dere får noen gode bilder ved OUL da 🥰 Men bra at din lille krabat var veldig aktiv da 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Patriotpaula said:

10+2

Lille har nå blitt litt over 4 cm. Pulsen lå i dag på 177. Alt så veldig fint ut ❤️🌟 Vi fikk også se at den beveget på kroppen, armer og bein 🌟 

E8835AEF-D69C-4D04-89BA-1FE0FB2D6B42.jpeg

😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 13.51, Patriotpaula skrev:

10+2

Lille har nå blitt litt over 4 cm. Pulsen lå i dag på 177. Alt så veldig fint ut ❤️🌟 Vi fikk også se at den beveget på kroppen, armer og bein 🌟 

E8835AEF-D69C-4D04-89BA-1FE0FB2D6B42.jpeg

Så fin liten baby 😍 Så fantastisk, morro og koselig! Gleder meg til å følge deg videre i graviditeten ❤️ Ønsker deg alt godt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, hotfudge skrev:

Så fin liten baby 😍 Så fantastisk, morro og koselig! Gleder meg til å følge deg videre i graviditeten ❤️ Ønsker deg alt godt!

Takk for fine ord 🥰 Du er god 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Carjo4 skrev:

Så bra at alt så bra ut på UL, fantastisk fint bilde 😍

Skal absolutt ikke kimse av kvaliteten på disse bilden 🤩 og heller ikke motivet selvsagt 🙊

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Hvordan går det her da? :)

Jo, takk som spør. Nå har jeg kommet meg til 11+6 🙏 Det går vel greit, men formen er fortsatt ikke noe å skryte av. Fortsatt rimelig sliten, får i meg for lite mat og har en del kvalme (ekstra kvalm og oppkast hvis jeg blir ekstra sliten). Har også forferdelig vondt  på sidene når jeg tisser, litt sånn på skrå utover og oppover, nesten samme følelse som da jeg var overstimulert. Sykt ubehagelig! Skal spørre jordmor hva det kan være. Legger med bilde, kjenner ubehaget akkurat som ligamentene ligger plassert på bildet 🤷‍♀️

168F9FAB-BE8E-4595-A2D8-8C476F643F2F.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du nærmer deg 12-ukers "grensa" nå ☺️ Synd å høre at formen er såpass dårlig da, håper formen blir bedre når du kommer deg over til 2.trimester 🤞 Det er vel noe som heter ligamentsmerter, så det er det du har da tenker jeg? 🙈 Livmoren som vokser med mini-Patriotpaula inni og strekker i ligamentbåndene😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Du nærmer deg 12-ukers "grensa" nå ☺️ Synd å høre at formen er såpass dårlig da, håper formen blir bedre når du kommer deg over til 2.trimester 🤞 Det er vel noe som heter ligamentsmerter, så det er det du har da tenker jeg? 🙈 Livmoren som vokser med mini-Patriotpaula inni og strekker i ligamentbåndene😊

Ja, nå er virkelig de tre skumle månedene snart forbi 🙏 Håper virkelig at formen kommer seg ti takk om få uker 🤞🏻 Kan være ligamentene kanskje ja? At det blir et slags drag på de når jeg tømmer urinblæren? 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...