Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1101 Del Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, prøverpåny skrev: Så trist å høre at det skulle ende sånn, @Patriotpaula 😢 Blir ikke noe lettere å miste selv om man ikke klarer helt å tro på det i utgangspunktet, håpet er jo der likevel ❤️ Sender deg mange gode klemmer! Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 3. januar 2020 #1102 Del Skrevet 3. januar 2020 Åå nei så utrolig trist 💔 sender deg en stor klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1103 Del Skrevet 3. januar 2020 Når smertene kom i går ettermiddag tenkte jeg at det ikke var «gode» smerter og at det kom til å skje noe dårlig hvis de ikke ga seg raskt. Like etter begynte jeg å blø. Smertene gikk over etter 30-60 min, blødningen var aldri mer enn mild-moderat og varte i ca fire timer. Siden i går har det bare vært litt brun utflod. I mitt hode er SA som kraftige menssmerter og som en/kraftigere enn en mensblødning. Utifra hva jeg kunne se var det bare blod og to bittesmå koagler, ingen tegn til hinnerester eller noen form for svangerskapsprodukter (ja, jeg vet det er veldig smått). Jeg pleier normalt ikke å ha hinnerester under mensen, til og med etter den kjemiske var det noe der som ikke var blod. Og etter den medisinske aborten var det en stor håndfull av diverse. Derfor er jeg nå usikker på om jeg i det hele tatt har abortert 🤷♀️ Jeg har snakket med sykepleier på klinikken og hun er heller ikke helt overbevist om at det har vært en abort. Det blir UL på mandag, da er jeg 6+1 🤞🏻🤞🏻🤞🏻Skulle blødningen ta seg opp igjen ila helgen så skal jeg fortsatt på UL på mandag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1104 Del Skrevet 3. januar 2020 24 minutter siden, lillemeg90 skrev: Åå nei så utrolig trist 💔 sender deg en stor klem ❤️ ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 3. januar 2020 #1105 Del Skrevet 3. januar 2020 15 minutter siden, Patriotpaula skrev: Når smertene kom i går ettermiddag tenkte jeg at det ikke var «gode» smerter og at det kom til å skje noe dårlig hvis de ikke ga seg raskt. Like etter begynte jeg å blø. Smertene gikk over etter 30-60 min, blødningen var aldri mer enn mild-moderat og varte i ca fire timer. Siden i går har det bare vært litt brun utflod. I mitt hode er SA som kraftige menssmerter og som en/kraftigere enn en mensblødning. Utifra hva jeg kunne se var det bare blod og to bittesmå koagler, ingen tegn til hinnerester eller noen form for svangerskapsprodukter (ja, jeg vet det er veldig smått). Jeg pleier normalt ikke å ha hinnerester under mensen, til og med etter den kjemiske var det noe der som ikke var blod. Og etter den medisinske aborten var det en stor håndfull av diverse. Derfor er jeg nå usikker på om jeg i det hele tatt har abortert 🤷♀️ Jeg har snakket med sykepleier på klinikken og hun er heller ikke helt overbevist om at det har vært en abort. Det blir UL på mandag, da er jeg 6+1 🤞🏻🤞🏻🤞🏻Skulle blødningen ta seg opp igjen ila helgen så skal jeg fortsatt på UL på mandag. Så godt å høre at både smertene og blødningen avtok og at det kanskje ikke er en sa likevel! 🙏 Jeg krysser fingrene for dere igjennom helga og håper på et bankende hjerte på ul på mandag 💖 Ønsker dere ei fin helg - ta vare på hverandre 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1106 Del Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, J1994 skrev: Så godt å høre at både smertene og blødningen avtok og at det kanskje ikke er en sa likevel! 🙏 Jeg krysser fingrene for dere igjennom helga og håper på et bankende hjerte på ul på mandag 💖 Ønsker dere ei fin helg - ta vare på hverandre 🥰 Ville vært en veldig merkelig SA 🤷♀️ Og en særdeles kortvarig en. Takk for kryssede fingre, det trengs 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 3. januar 2020 #1107 Del Skrevet 3. januar 2020 Håper på gode nyheter på mandag ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1108 Del Skrevet 3. januar 2020 6 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Håper på gode nyheter på mandag ❤️ For en berg og dalbane av følelser 🙃 Opp, ned, så litt halvveis opp igjen. Så enten rett i kjelleren eller veldig opp igjen på mandag 🤷♀️ Håper på gode gode nyheter ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 3. januar 2020 #1109 Del Skrevet 3. januar 2020 18 timer siden, Patriotpaula skrev: 5+4 - og med det var svangerskapet over. Først kom magesmertene, så kom frisk blødning. Magesmerter og blødning er intet godt tegn, så regner 100% med at jeg spontanaborterer nå.... 😢 Uff.. Så utrolig trist og meningsløst at du må gå gjennom dette. Sender de varmeste klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1110 Del Skrevet 3. januar 2020 Akkurat nå, Vestalinn skrev: Uff.. Så utrolig trist og meningsløst at du må gå gjennom dette. Sender de varmeste klemmer ❤️ ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 3. januar 2020 #1111 Del Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, Patriotpaula skrev: Når smertene kom i går ettermiddag tenkte jeg at det ikke var «gode» smerter og at det kom til å skje noe dårlig hvis de ikke ga seg raskt. Like etter begynte jeg å blø. Smertene gikk over etter 30-60 min, blødningen var aldri mer enn mild-moderat og varte i ca fire timer. Siden i går har det bare vært litt brun utflod. I mitt hode er SA som kraftige menssmerter og som en/kraftigere enn en mensblødning. Utifra hva jeg kunne se var det bare blod og to bittesmå koagler, ingen tegn til hinnerester eller noen form for svangerskapsprodukter (ja, jeg vet det er veldig smått). Jeg pleier normalt ikke å ha hinnerester under mensen, til og med etter den kjemiske var det noe der som ikke var blod. Og etter den medisinske aborten var det en stor håndfull av diverse. Derfor er jeg nå usikker på om jeg i det hele tatt har abortert 🤷♀️ Jeg har snakket med sykepleier på klinikken og hun er heller ikke helt overbevist om at det har vært en abort. Det blir UL på mandag, da er jeg 6+1 🤞🏻🤞🏻🤞🏻Skulle blødningen ta seg opp igjen ila helgen så skal jeg fortsatt på UL på mandag. Åh, jeg skulle lest helt til siste post før jeg kommenterte, beklager. Håper virkelig at dette bare var ingenting og at du får en positiv overraskelse på mandag. Det må være et godt tegn at blødningen stoppet og at du ikke fikk mer "vev" enn nevnte. Ulike forumer er full av historier hvor mor har blødd mye og trodd alt håp var ute og så er alt fint likevel ❤️ Krysser fingrene ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1112 Del Skrevet 3. januar 2020 7 minutter siden, Vestalinn skrev: Åh, jeg skulle lest helt til siste post før jeg kommenterte, beklager. Håper virkelig at dette bare var ingenting og at du får en positiv overraskelse på mandag. Det må være et godt tegn at blødningen stoppet og at du ikke fikk mer "vev" enn nevnte. Ulike forumer er full av historier hvor mor har blødd mye og trodd alt håp var ute og så er alt fint likevel ❤️ Krysser fingrene ❤️ Vi fikk et lite håp når både smertene og blødningen avtok 🤞🏻 Håper vi får se et lite hjerte slå på mandag ❤️ Skulle egentlig ha jobbet i helgen, men i stedet blir det en rolig helg hjemme (jf klinikken) 🤞🏻 Håper på at jeg verken får smerter eller ar det blir noen mer blødning i helgen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 3. januar 2020 #1113 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg tror dere får se hjerte på mandag 😊 velger å være positiv og tror dette går deres vei! Krysser fingre og tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #1114 Del Skrevet 3. januar 2020 35 minutter siden, kaleidoskop skrev: Jeg tror dere får se hjerte på mandag 😊 velger å være positiv og tror dette går deres vei! Krysser fingre og tær Håper du har rett 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 4. januar 2020 #1115 Del Skrevet 4. januar 2020 Åh, kjære deg. Dette er virkelig en berg-og-dalbane. Det må være en tøff påkjenning. Jeg håper mandagen gir dere gode nyheter og at blødningen var helt ufarlig. Hvordan går det med deg i dag? Sender deg en skikkelig god klem❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #1116 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) 55 minutter siden, Førstegangs skrev: Åh, kjære deg. Dette er virkelig en berg-og-dalbane. Det må være en tøff påkjenning. Jeg håper mandagen gir dere gode nyheter og at blødningen var helt ufarlig. Hvordan går det med deg i dag? Sender deg en skikkelig god klem❤️ Ja, dette er en virkelig en berg-og-dalbane i følelser 🤪 Frykter det verste, håper på det beste ❤️ Det har ikke vært noenting etter den blødningen, verken noen form for ubehag eller blødning 🤷♀️ Så jeg prøver å få tiden til å gå nå i helga, men den går litt sakte siden formen er alt annet enn på topp...🤢 Takk for god klem ❤️ Endret 4. januar 2020 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 4. januar 2020 #1117 Del Skrevet 4. januar 2020 1 time siden, Patriotpaula skrev: Ja, dette er en virkelig en berg-og-dalbane i følelser 🤪 Frykter det verste, håper på det beste ❤️ Det har ikke vært noenting etter den blødningen, verken noen form for ubehag eller blødning 🤷♀️ Så jeg prøver å få tiden til å gå nå i helga, men den går litt sakte siden formen er alt annet enn på topp...🤢 Takk for god klem ❤️ Godt å høre at du ikke har blødd siden. Det er helt lov å ikke være i så god form nå. Det er bra du ikke er på jobb i helgen. Jeg krysser alt jeg har (sånn på ordentlig) og håper timene frem til UL på mandag går fort. Livet er så forferdelig urettferdig noen ganger, og akkurat nå fortjener dere at hellet er på deres side❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #1118 Del Skrevet 4. januar 2020 2 minutter siden, Førstegangs skrev: Godt å høre at du ikke har blødd siden. Det er helt lov å ikke være i så god form nå. Det er bra du ikke er på jobb i helgen. Jeg krysser alt jeg har (sånn på ordentlig) og håper timene frem til UL på mandag går fort. Livet er så forferdelig urettferdig noen ganger, og akkurat nå fortjener dere at hellet er på deres side❤️❤️ Takk for fine ord og omtanke ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 5. januar 2020 #1119 Del Skrevet 5. januar 2020 åå håper virkelig at du får gode nyheter i morgen❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #1120 Del Skrevet 5. januar 2020 (endret) 48 minutter siden, Safira07 skrev: åå håper virkelig at du får gode nyheter i morgen❤️ ❤️ Hvordan går det med deg, kjære @Safira07? ❤️ Endret 5. januar 2020 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå