Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ingenting om IVF osv, men ser ut fra de andre kommentarene at dette ser bra ut - så jippi og lykke til 🤩 Håper dette går veien, dere har vært igjennom så mye 😯

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, boblevann skrev:

Jeg kan ingenting om IVF osv, men ser ut fra de andre kommentarene at dette ser bra ut - så jippi og lykke til 🤩 Håper dette går veien, dere har vært igjennom så mye 😯

😅 Takk 😊💛 Synes vi har trøblet en del for å komme hit, så håper det kan gå våres vei nå 😊🤞🏻

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Neutral90 skrev:

Veldig glad for deg, herlig at ICSI funket så bra for dere 😍

Takk kjære deg 💛 Veldig glad for at ICSI ga oss et veldig godt forsøk 🙏 Har ikke fått noen update fra laben i løpet av dagen, så da får jeg sikkert høre noe mer i morgen 🤞🏻 Håper jo at vi får enda noen flere på frys 🤞🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble fem blasto på frys 😊🙏 Vi er selvsagt fornøyd med det :) En fersk inn og fem på frys nå vs en på frys første forsøk, stor forskjell 😬

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det ble fem blasto på frys 😊🙏 Vi er selvsagt fornøyd med det :) En fersk inn og fem på frys nå vs en på frys første forsøk, stor forskjell 😬

Wow, så utrolig bra!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:

Så flott! 😊👍

Veldig 🙏😊 

2 timer siden, Godis skrev:

Supert Patriotpaula! Digger forresten navnet ditt her inne 👌

Veldig fornøyd med at dette forsøket gikk såå mye bedre! 😊 Hehe ja, Gaute Ormåsen som kom med det innspillet 😅 Hørte sikkert på remixen av «kjærlighet er mer enn forelskelse» i fjor sommer, så kom «patriot-paula» som neste sang. Ikke helt my cup of tea akkurat den sangen, men ble nå til at det ble brukernavnet mitt her inne. Jeg heter absolutt ikke Paula irl 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Veldig 🙏😊 

Veldig fornøyd med at dette forsøket gikk såå mye bedre! 😊 Hehe ja, Gaute Ormåsen som kom med det innspillet 😅 Hørte sikkert på remixen av «kjærlighet er mer enn forelskelse» i fjor sommer, så kom «patriot-paula» som neste sang. Ikke helt my cup of tea akkurat den sangen, men ble nå til at det ble brukernavnet mitt her inne. Jeg heter absolutt ikke Paula irl 😅

 

Haha, så herlig med en historie bak navnet også 😁 Fantastisk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Tussi2018 skrev:

Ååh så gode nyheter! Masse lykke til fremover🤞 blir spennende å følge med 😊😊

Takk 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, hotfudge skrev:

Hvordan går det med deg? ❤️

Det går fint. Er i dag på RD7. Kjenner på mye av det samme som sist, men selvsagt umulig å skille hva som er forårsaket av progesteron og ikke 🤷‍♀️ Hadde også en pitteliten blødning RD4+5, kun på toalettpapiret. Var akkurat det samme sist på de samme rugedagene 🤞🏻Håper håper!!

Takk som spør ❤️

Endret av Patriotpaula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...