Vennen Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #101 Del Skrevet 16. juni 2005 Hmmmm......det blir ikke tur til Italia alikevel. Ving har ombestemt seg :evil: Vi har jo fått beskjed både skriftlig og muntlig at vi kan benytte gavekortet vårt på Vingflex i Sverige, og har jo bestilt flyreise og noen hoteller hos de. MEN når vi kom for å betale skjønte hun på Ving absolutt ingenting, og etter flere telefoner til både hovedkontoret i Sverige og Norge fikk i beskjed om at det ikke var mulig.....sukk Har deppet litt et par dager, men nå er ny ferie bestilt Turen går til Spania; Puerto Banus(ca 45 minutter sør for Malaga) Vi har vært der før, men det er så fint der så det gjør ingenting. 56 dager igjen til ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #102 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei Så fint å lese at det går så bra med mannen din Synd at Italia turen gikk i vasken. Men dere får helt sikkert en kjempefin ferie i Spania. Ønsker deg en god helg meja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #103 Del Skrevet 17. juni 2005 Spania er fint ogs vennen. Bra å høre at det går bra med mannen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #104 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei meja og foxylady Takk for besøket! I dag skal vi på REM konsert. Jeg GLEDER meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 23. juni 2005 For en perfekt dag i går! REM konserten var kjempebra, særlig den siste timen! Jeg kjørte, så mannen kunne slappe helt av og ta et par øl. Han koste seg så fælt Det er så godt å se han så avslappet og i godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #106 Del Skrevet 23. juni 2005 Så fint at dere koste dere sånn på konsert Ønsker deg en god torsdag! Du har verdens søteste avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #107 Del Skrevet 23. juni 2005 Og forresten......bare 49 dager igjen til ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #108 Del Skrevet 23. juni 2005 Takk i like måte, meja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #109 Del Skrevet 23. juni 2005 Takk i like måte, meja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2005 #110 Del Skrevet 23. juni 2005 Ønsker deg en god helg vennen med masse gøy ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #111 Del Skrevet 24. juni 2005 Tusen takk foxylady Tenk at det er helg allerede!?! Ukene går så fort. Hadde en veldig koselig kveld i går, ble bedt til et vennepar på grilling (med stor gassgrill!). Elsker å grille! I blokka som jeg bor i er det nemlig bare lov til å bruke elektrisk grill og det synes jeg er litt stusselig. Det lukter liksom ikke grill! Skal etter mange jobbelørdager ha fri i morgen Det skal bli deilig! Har avtalt trening sammen med søsteren min. Kvelden skal tilbringes sammen med hele familien - vi skal feire bestemor sin 80-års dag. På søndag skal mannen og jeg feire 1-års bryllupsdag :-) Selv om dette året ikke akkurat har vært slik vi trodde det skulle bli, har det allikevel vært et flott år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #112 Del Skrevet 26. juni 2005 Gratulerer min elskede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #113 Del Skrevet 30. juni 2005 Gratulerer vennen. Så fint at dere har det så fint sammen Klem fra foxy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #114 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei foxy Så koselig at du stakk innom! :-) Puh....nå var det godt å komme hjem. Som en avslutning på junisalget har vi vært åpne til ti. Kjenner det godt i bena nå, sliten i kropp og hode - kommer nok til å sove godt i natt Mannen holder på å pakke, han skal til Kragerø med gutta denne helga. Vet ikke helt hvorfor, men jeg er litt nervøs. Alt kommer jo til å gå bra, og han har kjempe godt av å være sammen med vennene sine, men allikevel er jeg litt engstelig. Hva om noe skjer?? Nei, jeg får slutte å bekymre meg, det kommer helt sikkert til å gå bra. Har bestemt meg for å overraske mannen med å male soverommet mens han er borte :-) Har hatt planer om det lenge, de nye møblene til soverommet har stått på lageret en god stund, så det er absolutt på tide. Nei, nå er det på tide å køye. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #115 Del Skrevet 2. juli 2005 Har akkurat satt meg ned i sola, med nytt Henne og en kald cider.....har fått mange sms fra mannen og alt er bra hos han....for en herlig lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2005 #116 Del Skrevet 5. juli 2005 Det går nok bra skal du se Vennen. Ønsker deg en fin uke med masse fine dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #117 Del Skrevet 6. juli 2005 Takk foxy! Det gikk kjempefint på gutteturen. Jeg hadde ingenting å bekymre meg for I dag var det ny tur på sykehuset. Blodprøvene er fortsatt veldig fine, så det blir ny kur fra mandag. Dette blir den nest siste kuren før vi skal ta ny MR i begynnelsen av september. Skrekk og gru, det blir spennende! Men kan jo ikke begynne å grue seg til det riktig enda, først skal vi 2 herlige uker til Spania. 37 dager igjen til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2005 #118 Del Skrevet 13. juli 2005 Ikke gru dere til det vennen. Nyt dagene som dere har sammen . Det virker jo som det går veldig bra med mannen din og håper det går bra i september også.. Ønsker deg en fortsatttt fin uke og masse gøy.. Klem fra Foxylady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #119 Del Skrevet 24. juli 2005 Så fint at det går så bra med mannen din. Har du ferie nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 26. juli 2005 Så fint at det går så bra med mannen din. ← Absolutt! Vi nyter dagene :-D Vi har ikke startet ferie enda, men det er bare 16 dager igjen :-D I morgen skal vi sammen med 4 venner på U2 konsert. Årets store begivenhet! Gleder meg så utrolig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå