Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, bondekone skrev:
 

Ja jeg har gått litt mer over i den pessimistiske delen igjen jeg da😬 føler tempen burde vært høyere nå ved graviditet... tenk så greit det hadde vært hadde vi vist med en gang etter EL at vi lykkes eller ei🙄

Hmm🤔 Jeg har ingen erfaring med temping, så det kan jeg ikke uttale meg om🙄 Men jeg håper det ikke trenger å bety noe, og at Letrozol var det som skulle til for dere! 🤞🏼🤞🏼 Og jeg er SÅ enig, tenk om det hadde gått ann! Det hadde spart oss for enormt mye stress og skuffelser😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, FruFiolett skrev:
 

Hmm🤔 Jeg har ingen erfaring med temping, så det kan jeg ikke uttale meg om🙄 Men jeg håper det ikke trenger å bety noe, og at Letrozol var det som skulle til for dere! 🤞🏼🤞🏼 Og jeg er SÅ enig, tenk om det hadde gått ann! Det hadde spart oss for enormt mye stress og skuffelser😳

Håper virkelig det jeg og😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært som på the sims 4, da kan dama ta en graviditetstest rett etter hyrdestunden og man får umiddelbart svar - magen popper i tillegg da med en gang 😄

Jeg er forresten akkurat samme dpo som deg, men venter på mensen som jeg vet at kommer ettersom vi ikke har startet prøvingen enda, skal starte fra og med neste syklus ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sequel skrev:
 

Skulle vært som på the sims 4, da kan dama ta en graviditetstest rett etter hyrdestunden og man får umiddelbart svar - magen popper i tillegg da med en gang 😄

Jeg er forresten akkurat samme dpo som deg, men venter på mensen som jeg vet at kommer ettersom vi ikke har startet prøvingen enda, skal starte fra og med neste syklus ☺️

Haha, ja du det hadde vært genialt!! Fy så mye frustrasjon vi hadde sluppet😉 

Spennende med prøving! Har du/dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bondekone skrev:
 

Haha, ja du det hadde vært genialt!! Fy så mye frustrasjon vi hadde sluppet😉 

Spennende med prøving! Har du/dere barn fra før?

Ikke sant! 

Ja veldig spennende 😃 Ingen barn fra før, er i slutten av tyve-årene begge to :). Har egentlig vært klare lenge, men pga ulike omstendigheter så har prøvingen måttet bli utsatt. Men nå! 🤞 Veldig kjekt å samtidig følge reisen til andre, så her vil jeg gjerne  fortsette å lese ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sequel skrev:
 

Ikke sant! 

Ja veldig spennende 😃 Ingen barn fra før, er i slutten av tyve-årene begge to :). Har egentlig vært klare lenge, men pga ulike omstendigheter så har prøvingen måttet bli utsatt. Men nå! 🤞 Veldig kjekt å samtidig følge reisen til andre, så her vil jeg gjerne  fortsette å lese ☺️

Så spennende, håper dere lykkes fortere enn vi gjør😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! Må være godt for dere å få hjelp nå, å kjenne på at ting skjer ☺️ krysser fingrene for denne syklusen her på dere 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sequel skrev:
 

Takk for det! Må være godt for dere å få hjelp nå, å kjenne på at ting skjer ☺️ krysser fingrene for denne syklusen her på dere 🤞

Ja absolutt, veldig godt! Takk for fingerkryssing😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpp

Nå føyk tempen opp i 36,95! Fortsatt ingen spotting (og når jeg kikker tilbake har jeg faktisk spottet senest 9 dpo de siste mnd.)

Så røyk på en testesmell. Og helt blenda, selvsagt🙄

Er selvsagt tidlig, er klar over det. Men innser at grunnen til at jeg ikke spotter, eller har de vanlige pms symptomene også kan skylles effekt av letrozol. Jeg er veldig påvirkbar av hormoner, og når jeg google det, var det flere som fikk lengre lutealfase. Det er jo selvsagt positivt det da😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert litt rart å ikke kunne kjenne igjen syklusen pga hormoner 😅 jeg er veldig spent på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillemeg90 skrev:

Sikkert litt rart å ikke kunne kjenne igjen syklusen pga hormoner 😅 jeg er veldig spent på dine vegne!

Ja, himmel, skal ingenting av sånt før jeg er satt ut av spill! Men håper jo ikke dette skyldes letrozolen da😍 

______________________

Fortsatt ikke spotting (ikke engang antydning når jeg ubdersøker på tappen🙈) . Og det er virkelig uvanlig🤔 

Jeg har flere ganger hatt stikking/iling/kiling i lysken og i livmorsområdet, men ikke noe sterke. Heller ikke noe som kan sammenlignes med menssmerter. Og faktisk har puppene klødd litt! Og et par ganger var det en stikkeopplevelse i puppene. Sååå, jeg kan jo ikke unngå å ha litt forventninger😛 men veldig i tvil om jeg orker å teste noe særlig igjen. Avhenger litt av tempen tror jeg. Faller tempen igjen, orker jeg ikke. Forblir den høy får jeg heller vurdere det. 

Noem andre med erfaring med letrozol, ift effekt på hele syklusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pupsilure skrev:

Dette er så spennende! Sender deg masse babystøv! 🤰🎊

Babystøv tas gledelig imot🙏😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spennende her nå! :) Når tenker du å teste igjen? 

Her kom mensen i dag, litt tidligere enn forventet egentlig med tanke på lutealfase, syns den er litt for kort 😶. Men da er vi hvertfall i vår første prøve-syklus :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tutta23 skrev:

Så spennende det blir å følge med her de neste dagene! 

Ja, for en gang skyld har jeg hatt noe som kan ligne et håp når ikm nærmer seg! Men, jeg mister håpet mer og mer nå...

8 timer siden, Sequel skrev:

Veldig spennende her nå! :) Når tenker du å teste igjen? 

Her kom mensen i dag, litt tidligere enn forventet egentlig med tanke på lutealfase, syns den er litt for kort 😶. Men da er vi hvertfall i vår første prøve-syklus :) 

Hvor kort er lutealfasen din da? Spennende med oppstart av prøving!!

Testet forøvrig i dag igjen-->

_______________

Tempen har holdt seg høy, og av den grunn ble det ny test. (Har så mange liggende) . Helt blenda igjen. Nå er jeg 11 dpo forventer mens til søndag... hatt litt mer menssmerter i natt og på morgenen, ingenting som skjer i puppene.

Heller egentlig mest mot at det er letrozolen som klusser med hormonene mine. Føler jeg burde ha en antydning til nå, (jada, vet det er tidlig og mange ikke tester positivt før senere). I tillegg kjente jeg på livmorstappen, og den kjennes helt vanlig ut som før mens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, bondekone skrev:

Ja, for en gang skyld har jeg hatt noe som kan ligne et håp når ikm nærmer seg! Men, jeg mister håpet mer og mer nå...

Hvor kort er lutealfasen din da? Spennende med oppstart av prøving!!

Testet forøvrig i dag igjen-->

_______________

Tempen har holdt seg høy, og av den grunn ble det ny test. (Har så mange liggende) . Helt blenda igjen. Nå er jeg 11 dpo forventer mens til søndag... hatt litt mer menssmerter i natt og på morgenen, ingenting som skjer i puppene.

Heller egentlig mest mot at det er letrozolen som klusser med hormonene mine. Føler jeg burde ha en antydning til nå, (jada, vet det er tidlig og mange ikke tester positivt før senere). I tillegg kjente jeg på livmorstappen, og den kjennes helt vanlig ut som før mens. 

Ikke mist håpet enda da, som du sier er det enda tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Ikke mist håpet enda da, som du sier er det enda tidlig :)

Jeg vet jo du har rett, er bare vanskelig å tro det når det er så mange som får posivt så tidlig😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, bondekone skrev:

Jeg vet jo du har rett, er bare vanskelig å tro det når det er så mange som får posivt så tidlig😉 

Forstår det :) jeg har ikke fått positiv før IKM de 4 gangene jeg har vert gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Forstår det :) jeg har ikke fått positiv før IKM de 4 gangene jeg har vert gravid:)

Testet du de dagene før og da? Veldig godt å høre slikt😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...