Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, FruFiolett skrev:

Wiiii, så gøy! 🤣 Jeg er veldig usikker altså! Typisk at jeg sier nå at jeg ikke skal teste før den dagen, men jeg kjenner jo meg selv så godt at jeg kommer ikke til å klare å vente😳 Men kanskje jeg klarer å vente til dag 10 denne gangen! Hva med deg, klarer du å vente helt til 25.? 

Jeg håper det 😉 men så er det slik at jeg alltid spotter senest fra dpo 10. Så spotter jeg da, er det ikke vits. Men om jeg derimot ikke spotter blir det fort en test😂

1 time siden, tutta23 skrev:

Jeg syns det er helt umulig å vente til Ikm med å teste. Dag 10 er overkommelig. Jeg har ikm 26.09. 

 

Spennende med flere i samme tid😉 i starten var jeg og slik, men som jeg skreiv over spotter jeg tidlig, og da er det liksom ikke spennende mer...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo

utrolig ømme pupper, og hatt mye vondt i korsryggen. Det siste gir seg litt nå virker det som,da. Når jeg ser tilbake på tiden,er  det ganske morsomt å se hvordan håper forandrer seg igjennom syklusen😉 før EL har jeg ingen tro,de første dagene i lutealfasen (frem til dpo 6-7) har jeg troa,før det forsvinner helt frem til TR kommet.

Så nå har jeg håp igjen,og det er egentlig ganske godt 😊 vi «rekker» en runde til før vi skal til gyn (har time i neste lutealfase) men det er rart, og veldig godt at vi er så kort unna hjelp. Selv om det beste er om vi klarer det selv før det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God følelse å vite at det nærmer seg hjelp om dere ikke skulle få det til selv :)

og det med testing er vanskelig 😅 men av erfaring så er det lurt å vente til ikm. Jeg har hatt då mange måneder der jeg tester fra 7 dpo. Men de gangene jeg har fått positiv har jeg uansett ikke fått positiv før 13 dpo. 

det var så deilig denne gangen å ikke tenke på dpo. Og ta en test fordi jeg skulle i bursdag og så var den faktisk positiv!

men jeg vet det er vanskelig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lillemeg90 skrev:

God følelse å vite at det nærmer seg hjelp om dere ikke skulle få det til selv :)

og det med testing er vanskelig 😅 men av erfaring så er det lurt å vente til ikm. Jeg har hatt då mange måneder der jeg tester fra 7 dpo. Men de gangene jeg har fått positiv har jeg uansett ikke fått positiv før 13 dpo. 

det var så deilig denne gangen å ikke tenke på dpo. Og ta en test fordi jeg skulle i bursdag og så var den faktisk positiv!

men jeg vet det er vanskelig 🙈

Ja, er enig i det med testing. Men tror nok likevel jeg kommer til å teste tidligere om jeg IKKE spotter fra 10 dpo, siden det aldri har skjedd tidligere. Er generelt sjeldent jeg har testet i det hele tatt, men har vært noen ganger hvor jeg innbiller meg at DENNE gangen var det en festeblødning😂 det skal jeg ikke nå. I utgangspunktet er det altså bare venting😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo

i går hadde jeg litt menssmerter, men kjenner lite i dag. Litt ømme pupper,men ikke veldig. Så er jeg en del utflod faktisk. Så ja, vet ikke helt hva jeg skal tro🙄 

Helt sikkert ingenting denne gangen heller. Men jeg tenker egentlig overaskende lite over det. Har hatt fullt opp de siste dagene, så rekker ikke å tenke så mye. Fra helga går jeg inn i langfri, tror det kan bli vel så utfordrende😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo

og tempen har økt🤔

Screenshot_20180921-071945.thumb.png.2cb54ac3b31f240311f9b908b0cfc216.png

De andre mnd pleier jeg å ha en temptopp 6 dpo, før den synker igjen. Toppen pleier da å bære på 36,9. Som dere ser har den vært høy 3 dager på rad😀 #håpe

Ellers er det ingen ting som tilsier at jeg er gravid (men heller ingenting som sier det motsatte). Og for min del betyr hver dag som ikke jeg spotter, litt mer håp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

8 dpo

og tempen har økt🤔

Screenshot_20180921-071945.thumb.png.2cb54ac3b31f240311f9b908b0cfc216.png

De andre mnd pleier jeg å ha en temptopp 6 dpo, før den synker igjen. Toppen pleier da å bære på 36,9. Som dere ser har den vært høy 3 dager på rad😀 #håpe

Ellers er det ingen ting som tilsier at jeg er gravid (men heller ingenting som sier det motsatte). Og for min del betyr hver dag som ikke jeg spotter, litt mer håp. 

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, typisk at hver gang jeg får et minimalt håp blir det knust. Friskt blod på papiret, så denne gangen startet spottingen dpo 8... jaja, da blir det PP 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Æsj, typisk at hver gang jeg får et minimalt håp blir det knust. Friskt blod på papiret, så denne gangen startet spottingen dpo 8... jaja, da blir det PP 12

Er du sikker på det da? Jeg har spottet alle gangene jeg har vert gravid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillemeg90 skrev:

Er du sikker på det da? Jeg har spottet alle gangene jeg har vert gravid... :)

Sikker er man jo ikke før tempfall og mens, men jeg har som regel spottet fra dag 8-10, så er liksom helt som det pleier. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bondekone skrev:

Sikker er man jo ikke før tempfall og mens, men jeg har som regel spottet fra dag 8-10, så er liksom helt som det pleier. 😕

Ser at du mister litt forhåpninger da 😕 krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dpo 10

ingen videre spotting,faktisk,og tempen har holdt seg jevnt høy. Har dog ikke troa, så holder meg fra testing. Tradisjonen tro begynner jeg vel å spotte så snart dette er postet🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, bondekone skrev:

dpo 10

ingen videre spotting,faktisk,og tempen har holdt seg jevnt høy. Har dog ikke troa, så holder meg fra testing. Tradisjonen tro begynner jeg vel å spotte så snart dette er postet🙄

🙄 det hadde vel vert typisk ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lillemeg90 skrev:

🙄 det hadde vel vert typisk ja!

Og det skjedde selvsagt og i går kveld. Dpo 11 i dag, og TR kommer så og si garantert innen et par dager. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig! Da håper jeg at ikke ventetiden blir så lang for dere, og at dere snart er i gang med utredningen!!

Klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, tutta23 skrev:

Æsj så kjedelig! Da håper jeg at ikke ventetiden blir så lang for dere, og at dere snart er i gang med utredningen!!

Klem ❤

Nei,nå ser jeg frem til å forhåpentligvis få noe svar,eller litt fortgang i ting. Takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Og det skjedde selvsagt og i går kveld. Dpo 11 i dag, og TR kommer så og si garantert innen et par dager. 🙄

Nei søren! Jeg hadde troen på denne mnd! Tempen da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Nei søren! Jeg hadde troen på denne mnd! Tempen da? 

Har ikke tempet i dag, så vet ikke hvordan den er i dag, men har jo iallefall holdt seg høy frem til i dag. Men jeg har slått meg til ro med at det ikke gikk denne gangen. Jeg tror ikke vi får det til på egen hånd, så da er det bare å vente på utredningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...