Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, tutta23 skrev:

Ulidelig spennende her 🙅‍♀️krysser fingrer for dere! 

 

5 timer siden, lillemeg90 skrev:

Krysser fingrene  ❤

 

4 timer siden, Sequel skrev:

Enda håp ❤️

Takk for fingerkryssing❤ 

Fortsatt negativ test, og nå er det veldig mensmurringer. Sier til meg selv at det ikke gikk og venter på TR. Får heller bli positibt overaska.

Spiser sjokolade as we speak, med veldig god samvittighet. Denne runda har vært så slitsom. Snakk om å bli lurt av kroppen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo -i dag etter ikm

fortsatt helt blenda test. Hadde jeg vært gravid burde den vært positiv nå, så da må kroppen ha spilt meg et skikkelig puss. Fy søren, så kjipt at kroppen skal endre seg slik etter et år. Må være ettervirkninger av letrozol, men så sykt irriterende at ikke TR i det minste kommer. 14 dager er jo «normal» lutealfase sånn sett, og det er jo positivt at den har blitt lengre. Men om ikke TR kommer ila dagen, vet jeg ikke hva som har skjedd. Jeg vet jo garantert når EL skjedde, og min lutealfase pleier å være 11-12 dager... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt! Og du er heeeelt sikker på EL?

Forresten, sier de ikke at det er større sjanse for graviditet syklusen etter letrozol også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Atziri skrev:

Æsj, så dumt! Og du er heeeelt sikker på EL?

Forresten, sier de ikke at det er større sjanse for graviditet syklusen etter letrozol også? 

Jeg fikk jo den dippen jeg blei litt i tvil for. Men den økte jo igjen, og vil si at hele kurven er ganske tydelig. Legger grafen under her, så kan flere kloke hoder si noe😉 

Screenshot_20181112-081041.thumb.png.5bd30a356cf946ef60c1363656e4f44b.png

Skal fortsette med letrozol neste syklus, og da var det vist større sjangs for dobbel eggløsning. Så egentlif vil jeg bare begynne på ny syklus, og ikke gå bare å vente...

16 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Rart opplegg! Har du hørt noe om at den kan gi slike symptomer?

Når jeg googler kommer det opp fra folk at de både har fått lengre syklus, og kortere syklus. 

Men det som er så rart her er bl.a at det ikke en gang er spotting, livmorstappen er lukket, og jeg har hatt de tydelige stikkingene/rivingen rundt livmor. Jeg har liksom vært igjennom nok prøveperioder nå til at det er for mye innbilte symptomer.... også er det tempen da, den er unormalt høy. Så alt tyder jo på en graviditet, men da burde testen og vist det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, bondekone skrev:

Jeg fikk jo den dippen jeg blei litt i tvil for. Men den økte jo igjen, og vil si at hele kurven er ganske tydelig. Legger grafen under her, så kan flere kloke hoder si noe😉 

Screenshot_20181112-081041.thumb.png.5bd30a356cf946ef60c1363656e4f44b.png

Skal fortsette med letrozol neste syklus, og da var det vist større sjangs for dobbel eggløsning. Så egentlif vil jeg bare begynne på ny syklus, og ikke gå bare å vente...

Når jeg googler kommer det opp fra folk at de både har fått lengre syklus, og kortere syklus. 

Men det som er så rart her er bl.a at det ikke en gang er spotting, livmorstappen er lukket, og jeg har hatt de tydelige stikkingene/rivingen rundt livmor. Jeg har liksom vært igjennom nok prøveperioder nå til at det er for mye innbilte symptomer.... også er det tempen da, den er unormalt høy. Så alt tyder jo på en graviditet, men da burde testen og vist det.

Ja 🤔 og du var jo ikke super positiv før syklusen om jeg husker rett? Rart at du skulle innbilt deg noe da... 

Det er jo fremdeles håp så lenge den holder seg høy og du ikke får mensen. Men du burde jo i såfall få positiv test snart. Så hører man jo også om de som får sent positiv.🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Ja 🤔 og du var jo ikke super positiv før syklusen om jeg husker rett? Rart at du skulle innbilt deg noe da... 

Det er jo fremdeles håp så lenge den holder seg høy og du ikke får mensen. Men du burde jo i såfall få positiv test snart. Så hører man jo også om de som får sent positiv.🤔 

Nei, føler jeg har hatt et ganske realistisk syn på det hele😛 æsj altså. Testen burde definitivt vært positiv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner så godt frustrasjonen! Prøver selv å tenke at så lenge det ikke er blod er det håp 😝 Men det må være utrolig rart at syklusen oppleves helt anderledes enn du er vant til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, bondekone skrev:

Nei, føler jeg har hatt et ganske realistisk syn på det hele😛 æsj altså. Testen burde definitivt vært positiv nå.

Kan du ikke ringe dit du fikk medikamentet ( husker ikke hvordan det skrives 😂) og høre om dette er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette er jo veldig rart🤔 Har du prøvd forskjellige typer tester? Eller, i alle fall noe annet enn sånne strimmeltester? Aner ikke om det skal ha noe å si altså, det var bare en tanke som slo meg🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bokdamen skrev:

Skjønner så godt frustrasjonen! Prøver selv å tenke at så lenge det ikke er blod er det håp 😝 Men det må være utrolig rart at syklusen oppleves helt anderledes enn du er vant til...

Ja, er alltids håp, men veldig frustrerende når man er vandt til hvordan syklusen skal være...

3 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Kan du ikke ringe dit du fikk medikamentet ( husker ikke hvordan det skrives 😂) og høre om dette er vanlig?

Jo, tenkte å ringe dit i morgen om ikke noe skjer...

3 minutter siden, FruFiolett skrev:

Hmm, dette er jo veldig rart🤔 Har du prøvd forskjellige typer tester? Eller, i alle fall noe annet enn sånne strimmeltester? Aner ikke om det skal ha noe å si altså, det var bare en tanke som slo meg🙄

Har prøvd to ulike strimmeltester, men vet ikke hvor mye det skal ha å si... er jo de mest sensitive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vant med fertility friend, så var litt vanskelig å lese av ny graf. Skjønte den ikke helt. Men ser jo generelt ut som EL er plassert riktig. Skjønner godt at du er lei av å vente nå! 

Edit: Vet ikke om du fikk letrozol privat eller offentlig, men du kan sikkert få komme inn og få tatt en blodprøve. Der kan de vel se nøyaktige verdier av HCG? Er jo en mulighet hvis ingenting skjer til i morgen.

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atziri skrev:

Jeg er vant med fertility friend, så var litt vanskelig å lese av ny graf. Skjønte den ikke helt. Men ser jo generelt ut som EL er plassert riktig. Skjønner godt at du er lei av å vente nå! 

Edit: Vet ikke om du fikk letrozol privat eller offentlig, men du kan sikkert få komme inn og få tatt en blodprøve. Der kan de vel se nøyaktige verdier av HCG? Er jo en mulighet hvis ingenting skjer til i morgen.

Ja, jeg er ganske sikker på at EL er korrekt... 

Jo, tenker å ringe de i morgen om ikke noe nytt skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med å ringe gynekolog i dag. Han sa han ikke var kjent med at det var vanlig med lengre lutealfase på letrozol. Noen ganger kunne eggløsning bli forskyvet, men det er det jo ikke snakk om her. Skulle gi det en liten uke til,men han mente det var grunn for å håpe enda. Så, da får vi vente da. Enda mer🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, bondekone skrev:

Endte med å ringe gynekolog i dag. Han sa han ikke var kjent med at det var vanlig med lengre lutealfase på letrozol. Noen ganger kunne eggløsning bli forskyvet, men det er det jo ikke snakk om her. Skulle gi det en liten uke til,men han mente det var grunn for å håpe enda. Så, da får vi vente da. Enda mer🙄

Det var jo greit å høre da :) da fortsetter ventingen ja 🙄🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Noe nytt? 🙈

Nei, har ikke en gang testet🙄 men tempen har falt noe igjen, så tror bare jeg er sånn supersensitiv for hormonpåvirkninger, og dermed har fått sykluskluss.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bondekone skrev:

Nei, har ikke en gang testet🙄 men tempen har falt noe igjen, så tror bare jeg er sånn supersensitiv for hormonpåvirkninger, og dermed har fått sykluskluss.... 

Så kjedelig 😩 jeg krysser fingrene til det motsatte er bevist 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...