Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Jeg gikk jo på pergo, omtrent samme greia tror jeg? Hadde forhøyet temperatur, eneste sikre symptomet jeg hadde på graviditet.  Svaaak positiv 10 dpo, negativ 11 dpo og positiv 12 dpo. Så det er enda håp 😊 Så lenge det er forhøyet temp tenker jeg det er et godt tegn. Men skjønner veldig godt at du vil beskytte deg litt mot forhåpninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, bondekone skrev:

Testet du de dagene før og da? Veldig godt å høre slikt😛

Ikke siste gang, men de andre gangene fra ca 8 dpo 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Atziri skrev:

Jeg gikk jo på pergo, omtrent samme greia tror jeg? Hadde forhøyet temperatur, eneste sikre symptomet jeg hadde på graviditet.  Svaaak positiv 10 dpo, negativ 11 dpo og positiv 12 dpo. Så det er enda håp 😊 Så lenge det er forhøyet temp tenker jeg det er et godt tegn. Men skjønner veldig godt at du vil beskytte deg litt mot forhåpninger. 

Så godt å høre egentlig. Er så redd for å bli så skuffa. Selv om jeg aldri før ikke har spottet, tør jeg ikke å gi meg det håpet helt. Men likevel godt å høre! Blir nok å teste i morgem igjen, 12 dpo. 

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Ikke siste gang, men de andre gangene fra ca 8 dpo 😂

Godt å høre, kjenner jeg😉 tviholder på håpet litt til❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bondekone skrev:

Ja, for en gang skyld har jeg hatt noe som kan ligne et håp når ikm nærmer seg! Men, jeg mister håpet mer og mer nå...

Hvor kort er lutealfasen din da? Spennende med oppstart av prøving!!

Testet forøvrig i dag igjen-->

 

Denne syklusen fikk jeg mensen på dpo 9. Hvis eggløsningen stemmer da, men jeg temper så det burde være ganske pålitelig. 

Alt håp er på ingen måte over for deg denne syklusen nei, krysser fingrene og tror dette går riktig vei 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sequel skrev:

Denne syklusen fikk jeg mensen på dpo 9. Hvis eggløsningen stemmer da, men jeg temper så det burde være ganske pålitelig. 

Alt håp er på ingen måte over for deg denne syklusen nei, krysser fingrene og tror dette går riktig vei 🤞🤞

Å, det var tidlig ja! Håper for din del at den forlenger seg litt. 

Takk for lykkeønsker😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo

og fortsatt negativ test😕 æsj altså. Men, tempen er fortsatt høy,ingen blod og i går syns jeg faktisk at tappen kjentes annereldes ut-hard og nesten lukket. Litt mensmurringer i går,ellers kjennes jeg ingenting annerledes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så frustrerende det er å gå å vente på svar, og håpe på det svaret som egentlig virker veldig fjernt... 

Håper at det går deres vei nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tutta23 skrev:

Så frustrerende det er å gå å vente på svar, og håpe på det svaret som egentlig virker veldig fjernt... 

Håper at det går deres vei nå ❤️

❤ ja det virker helt uoppnåelig å skulle sitte med to streker på test nå. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Ingenting galt med oss, vi er sunne, mye i aktivitet osv. Men går jo bare ikke😢 håper så inderlig jeg er en av de som får sent positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri denne dagboka har blitt oppdatert så ofte som nå😂 men nå er jeg litt frustrert altså. Jeg føler meg virkelig gravid! Dvs, føler noe er i gjerde «nedi der». Det stikker ganske rykkvis i livmorområdet. Ganske intenst faktisk, ikke noe jeg har kjent før. I tillegg er tappen ganske lukket og hard. 

Spørsmålet er altså, hvor tidlig kjente dere slike sypmtomer før testen var positiv? Og spesielt puppene, jeg føler alle har ømme pupper før positiv test, men det er de virkelig ikke. Er det noen som ikke har noe til ømme pupper før etter test? 

Guri, hadde jeg bare kunne skrudd tiden en uke frem så jeg hadde vist mer🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde ømme bryster før et par uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde endel aktivitet i livmora tidlig, men klarer ikke å huske tiden. Du finner det i starten av dagboka mi :) Med storebror fikk jeg positiv test først 3-4 dager etter ikm, og jeg testet hver dag fra ca 8 dpo, så vidt jeg husker. (Også dokumentert i dagbok fra 2010, men den dagboka er lang! 😂 ) Jeg har veldig troen på at det er en spire inni der ❤ Håper så inderlig det har klaffet for dere nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Pupsilure skrev:

Jeg tror ikke jeg hadde ømme bryster før et par uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde endel aktivitet i livmora tidlig, men klarer ikke å huske tiden. Du finner det i starten av dagboka mi :) Med storebror fikk jeg positiv test først 3-4 dager etter ikm, og jeg testet hver dag fra ca 8 dpo, så vidt jeg husker. (Også dokumentert i dagbok fra 2010, men den dagboka er lang! 😂 ) Jeg har veldig troen på at det er en spire inni der ❤ Håper så inderlig det har klaffet for dere nå!

Å, jeg blir så optimistisk av å høre slikt❤ jeg har en følelse av noe jeg og, selv om jeg har blitt nedslått etter hver negativ test... spent på de neste dagene. Blir nok til å teste hver dag, om ikke mens kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt aldri testet positivt tidlig men har likevel kjent mye i magen fra rundt 7 dpo. Jeg har hatt ømme brystet også da, men det er jo veldig individuelt:)

Jeg har troen på at det et noe som skjer nå altså 😃 

Før jeg var gravid første gang hadde jeg noen ganger trodd jeg var gravid. Når det da ikke hadde vert ønsket. Men når jeg først ble gravid var jeg så sikker på at jeg var gravid og at jeg aldri hadde vert det før 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Jeg har som sagt aldri testet positivt tidlig men har likevel kjent mye i magen fra rundt 7 dpo. Jeg har hatt ømme brystet også da, men det er jo veldig individuelt:)

Jeg har troen på at det et noe som skjer nå altså 😃 

Før jeg var gravid første gang hadde jeg noen ganger trodd jeg var gravid. Når det da ikke hadde vert ønsket. Men når jeg først ble gravid var jeg så sikker på at jeg var gravid og at jeg aldri hadde vert det før 😅 

Ja, jeg venter i spenning her, prøver å være positiv og tålmodig!😛

Du det er så typisk. Nå har jeg jo en liten følelse, men det er så vittig, fordi største følelsen handler jo om at jeg ikke kjenner noe av de vanlige «graviditetssymptomene», det har jeg jo alltid gjort, og veldig ofte (iallefall i starten) var jeg skråsikker på at jeg var gravid😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, bondekone skrev:

Ja, jeg venter i spenning her, prøver å være positiv og tålmodig!😛

Du det er så typisk. Nå har jeg jo en liten følelse, men det er så vittig, fordi største følelsen handler jo om at jeg ikke kjenner noe av de vanlige «graviditetssymptomene», det har jeg jo alltid gjort, og veldig ofte (iallefall i starten) var jeg skråsikker på at jeg var gravid😂 

Hehe er rart det der! Jeg venter i hvertfall i spenning her:)

Endret av lillemeg90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag, 13 dpo. og fortsatt blenda test😕 men tempen stiger enda, og ingen antydning til spotting. Virkelig rart det her, jeg bruker de helt sensitive testene på 10ml/u, men ikke så mye som ei antydning. 

Nå blir det spennende å se i dag om TR dukker opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Atziri skrev:

Så rart... Hvilket merke bruker du på testene? 

De andre dagene har vært ebay tester. Men i dag tok jeg babyplan sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...