Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Bokdamen skrev:
 

Så spennende! Håper på fine prøver og at 2018 suser avgårde 💕

Takk🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, lillemeg90 skrev:
 

Nå skjer det ting 😃

Absolutt, og det er så deilig!

-------------------------------------------------

DPO 1?

Ser ut som EL var i går, tempen gikk fra 36,1 til 36,77. Dette var på CD 11, til vanlig har EL kommet på CD 12-14 (kanskje letrozol fremskynder modningsprosessen og?) Har litt hull i grafen den siste tiden, vært ganske dårlig på temping. Men er tempen fortsatt høy i morgen, tenker jeg EL var i går! Så da er det rett inn i herlige dpo-land 🤞 

Aksjer er i alle fall lagt inn (Det er så innmari romantisk å få mld av gynekolog at vi må "være sammen" den og den dagen :icon_lol:

Jeg er ganske ambivalent til denne perioden. (til motsetning fra forrige PP hvor jeg egentlig ikke følte noen ting). Mye har foregått i hodet mitt disse ukene etter vi begynte med undersøkelser, i tillegg til at jeg har snakket med så mange om det. Det har på et vis føltes mye nærmere og mer reelt! ja, vi er faktisk langtidssprøvere, men det betyr 1) vi står på trappa for å få hjelp, og 2) vi virkelig ØNSKER dette barnet. Til nå har jeg vært litt mer, tja, "får det uansett ikke til", "er vel meningen at vi ikke får vårt eget barn" osv. 

I alle fall tror jeg ikke det blir symptomjakt og tidlig testing denne syklusen heller, SÅ optimistisk har jeg ikke blitt:P Men fortsatt om jeg ikke er begynt å spotte på dpo 10, får jeg tenke på å teste. Er jo ikke så sabla spennende med mine sykluser, siden jeg alltid spotter så tidlig. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo?

tempen var høy i to dager, men i dag var den lav igjen! Vet ikke helt hvs det betyr🤔 forhåpentligvis er det bare en dipp, og den er normalt høy igjen i morgen. Håper iallefall det betyr det, og ikke at det ikke ble eggløsning. 

Jeg har jo vært litt i tvil ift denne eggløsningen o det hele tatt. Mandag var jeg veldig øm i venstre eggstokk, noe som og stemte ift hvilken eggstokk som hadde mest modent egg. Ømheten gav seg, og tempen gikk opp, og dermed tenkte jeg det var EL.

Men puppene finnes ikke ømme! Pleier alltid å ha ømme pupper, men nå er de ikke det... i dag har jeg faktisk litt stikkinger i lysken, og sympomjakten kom for fullt😂 realistiske meg vet at det ikke kan være symptomer, men jeg lar meg ha litt håp jeg. Syns jeg fortjener litt håp i ei runde for en gang skyld😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2018 den 18.27, tutta23 skrev:
 

Får håpe tempen stiger igjen da!! Spent på oppdatering!

Tempen steg noe, men selve kurven ser forhøyet ut, så jeg tror EL var på mandag👍 fortsatt ingen ømme pupper, men derimot har jeg fått kviser! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde temperatur dip på 4-6 dpo måneden jeg gikk på pergo :) Mulig det kan være en bivirkning av hormoner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Atziri skrev:
 

Jeg hadde temperatur dip på 4-6 dpo måneden jeg gikk på pergo :) Mulig det kan være en bivirkning av hormoner? 

Det kan jo stemme det ja😊 og du ble vel gravid den mnd og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men på 4-6 dpo er det jo altfor tidlig å vite noe. Så tenker det sikkert var uavhengig av graviditeten. Men kanskje det er positivt med temp dip :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Atziri skrev:
 

Ja. Men på 4-6 dpo er det jo altfor tidlig å vite noe. Så tenker det sikkert var uavhengig av graviditeten. Men kanskje det er positivt med temp dip :)

Sant sant. Er godt mulig det skyldes medisiner ja😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Frøkenhåpefull skrev:
 

Så spennende, håper det klaffer! 🤞🏼😄

🙏

-----------------

7 dpo

har en bedre følelse enn på lenge. Jeg blir iallefall skikkelig skuffa hvis mens kommer!

Har ikke NOE ømme pupper, har alltid det på denne tida. I tillegg har jeg litt annerledes smerter enn vanlig, pleier nå p ha vanlige murringer, men nå er det mer strålinger. Begynner å bli smått forkjøla, veldig sår i halsen. 

Ellers er hver dag uten noe blødning positiv nå fremover, håper det holder seg i flere mnd fremover🙏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så spennende! Jeg var nødt å gå tilbake i dagboka mi å se siden jeg også hadde temp dip på 4 dpo. Og da googlet jeg andres temp charts og så at mange som hadde en sånn dip var blitt gravid. Hvordan er tempen nå? :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pupsilure skrev:
 

Krysser fingrene for deg! Nå er det virkelig din tur ❤

Takk❤

1 time siden, Atziri skrev:
 

Åh så spennende! Jeg var nødt å gå tilbake i dagboka mi å se siden jeg også hadde temp dip på 4 dpo. Og da googlet jeg andres temp charts og så at mange som hadde en sånn dip var blitt gravid. Hvordan er tempen nå? :yvonne:

Nå er tempen som vanlig etter EL, ikke noe høyere heller. Ligger på 36,7 ca😊 håper det er et godt tegn! 

19 minutter siden, lillemeg90 skrev:
 

Krysser fingrene!

Takk for kryssing👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 dpo

ingen ting nytt disse dagene. Fortsatt ingen ømme pupper eller menssmerter. Derimot er tempen noe lav de siste to dagene (36,5- pleier å være 36,6-36,7 på det laveste)så vet ikke helt hva jeg skal tro jeg... i morgen forventer jeg å begynne å spotte om jeg ikke er gravid, så får vente i spenning til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruFiolett skrev:
 

Dette er spennende da! Krysser fingrene for deg! 🤞🏼🤞🏼

Ja jeg har gått litt mer over i den pessimistiske delen igjen jeg da😬 føler tempen burde vært høyere nå ved graviditet... tenk så greit det hadde vært hadde vi vist med en gang etter EL at vi lykkes eller ei🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...