Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Valetta skrev:

Det står ivertfall ingenting om at de har tenkt å igangsette fødselen før tiden. Allikevel vet hun at ungen kommer innen 2 uker. Det er jo alltid et medisinsk grunnlag for å hente ut en baby 3 uker før termin, så da bør det jo være det??

Jo hun skrev det på insta, at legen ville ha ut barnet før. Jeg vet at er det " fare på ferde" så blir en lagt inn og overvåket nøye. Det er ikke tillfellet her, om hun har løyet om termindato kun for å si at hun kommer før tiden så er jo det veldig merkelig. Hvem gjør slikt? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksen mobbing?  Hvor foregår dette? Å mobbe er ikke greit, men tror noen forveksler konstruktiv kritikk, og det at folk spekulere i at hun sier noe en dag, for så å motsi seg selv totalt dagen etter med mobbing. Vis gjerne noen eksempel på hvor du har blitt mobbet C!!!!

Endret av Emilim
Skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Interiørgla skrev:

Jo hun skrev det på insta, at legen ville ha ut barnet før. Jeg vet at er det " fare på ferde" så blir en lagt inn og overvåket nøye. Det er ikke tillfellet her, om hun har løyet om termindato kun for å si at hun kommer før tiden så er jo det veldig merkelig. Hvem gjør slikt? 

En som elsker å skape oppmerksomhet omkring seg selv. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg stiller meg undrende til, er at legene, til tross for premature rier, har sagt at hun skal leve som normalt! At hun ikke har fått lungemodningssprøytene (hun var under 34 uker på vei når hun startet å skrive om fare for prematur fødsel), tyder på at hun ikke forteller alt som det faktisk er.

Selv ble jeg nøye fulgt opp av sykehuset da jeg gikk gravid, grunnet høyrisiko svangerskap, og jeg ble til slutt innlagt, og måtte bli værende til babyen måtte hentes ut (prematur). 

Men, godt hun har en som skal være med henne på fødselen, håper hun får en fin opplevelse, til tross for mye motgang i dette svangerskapet!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes leiligheten hennes ser delikat og gjennomført ut på de nyeste bildene på bloggen, bortsett fra det skrukkete teppet i stuen. Det ødelegger litt av helhetsinntrykket. Tapeten på gutterommet kunne vært fin hvis de hadde tatt seg tid til å følge mønsteret. Jeg registrerer at hun igjen har åpen instagramprofil, og antar at det er for at alle kritikerne skal få med seg det siste klageinnlegget hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så mange orddelingsfeil og skrivefeil i siste blogginnlegg at jeg måtte gi meg før siste del av innlegget. Klarte ikke mer!!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎24‎.‎07‎.‎2016 at 19.10, snowcrystal skrev:

På generelt grunnlag blir jeg fryktelig irritert når bloggere ikke gidder å sette seg inn i regler for merking av innlegg / sponsede produkter...

Nok en gang gjentar jeg meg selv... Det er useriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
1 minutt siden, snowcrystal skrev:

Nok en gang gjentar jeg meg selv... Det er useriøst.

Enig, sløvt og FO burde tipses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
5 minutter siden, Keikolina skrev:

Ikea bagger under senga :P Nei da.

Høhø, er dette "voksen mobbing"?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, MissLily skrev:

Jeg synes leiligheten hennes ser delikat og gjennomført ut på de nyeste bildene på bloggen, bortsett fra det skrukkete teppet i stuen. Det ødelegger litt av helhetsinntrykket. Tapeten på gutterommet kunne vært fin hvis de hadde tatt seg tid til å følge mønsteret. Jeg registrerer at hun igjen har åpen instagramprofil, og antar at det er for at alle kritikerne skal få med seg det siste klageinnlegget hennes.

Hvor ser du siste klageinnlegg? Var inne på den åpne IG profilen, men fant det ikke..  Slettet tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine

Takk. Jeg misforstod visst setningen og trodde siste innlegg skulle være klageinnlegget. Wow. For et innlegg. Ja, da skjønner man hvorfor profilen er åpen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden insta visstnok ble åpen, så svevde jeg en tur innom.. og makan, altså.
Ikke for det, ingenting er noe vi ikke har hørt før. Det er bare litt omskrivninger, noe småtteri som plutselig ble veldig annerledes.. og den skrivingen er til å grine av. Noe med at leger og jordmødre ikke har skygget bort noe? Hva betyr det?

En annen ting var at selv om hun deler ting i SoME (hun sa det selvfølgelig ikke sånn), så er det ikke rosenrødt på baksiden? Hun deler da mye av den såkalte baksiden vil jeg tro, hvis det er veldig mye mer blir jeg overrasket.

Måtte bare gi meg ende over. This is shit!
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at helsepersonellet rundt Camilla har fanget opp hvor ustabil hun er, og at hun blir godt fulgt opp den dagen barnet blir født. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
5 minutter siden, slipset skrev:

Praktisk da... HVis en skulle finne på å ramle ned trappa så ramler en på en puff :P

Viktig med HMS på hjemmebane vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...