Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, WalkerTexas skrev:

Nei, men nettbutikken er MIDLERTIDIG stengt, står det på nettsiden. Ser også ut som om de har lukket eller fjernet Facebooksiden sin. Kanskje de har en ny plan? 

Legger til at insta-profilen er borte/tom, så vidt jeg kan se.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Varma
4 minutter siden, Cornucopia skrev:

Legger til at insta-profilen er borte/tom, så vidt jeg kan se.

Her går det unna! I kjent paprika stil. Hva med å fortelle kundene hva som faktisk skjer? Eller er det grunnet ferieavvikling denne gangen også?(SbN kunne ikke sende ut varer pga. Ferieavvikling, selv om det faktisk viser seg nå at Martine har ny jobb og butikken er nå  midlertidig stengt). Så fort VP havnet på topp 10 i blogglisten så var det plutselig ikke så viktig å redde arbeidsplasser? (Blogginnlegg om SbN for en tid tilbake, om oppfordring til dugnad). GH må ha vært en stor kunde  i SbN , men at hun holdt butikken i gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Varma skrev:

Her går det unna! I kjent paprika stil. Hva med å fortelle kundene hva som faktisk skjer? Eller er det grunnet ferieavvikling denne gangen også?(SbN kunne ikke sende ut varer pga. Ferieavvikling, selv om det faktisk viser seg nå at Martine har ny jobb og butikken er nå  midlertidig stengt). Så fort VP havnet på topp 10 i blogglisten så var det plutselig ikke så viktig å redde arbeidsplasser? (Blogginnlegg om SbN for en tid tilbake, om oppfordring til dugnad). GH må ha vært en stor kunde  i SbN , men at hun holdt butikken i gang? 

Dessverre mistenker jeg at CØ var den aller største "kunden" i SBN. Og det holder ikke butikken igang. Det er andre gang på kort tid at to butikker stenges, det sier noe om driften.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare bli enig i en ting...at Villa Paprika kaller seg Norges største interiørblogg er ikke forenelig med virkeligheten. At hun ønsker å være det og muligens tror det selv er en ting...alle normale oppegående mennesker har forlengst skjønt at dette er bare ønsketenkning fra hennes side. 

Kjenner jeg blir flau hver gang hun omtaler seg selv som Norges største. Flaut!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
1 time siden, Minipilla skrev:

Kan vi ikke bare bli enig i en ting...at Villa Paprika kaller seg Norges største interiørblogg er ikke forenelig med virkeligheten. At hun ønsker å være det og muligens tror det selv er en ting...alle normale oppegående mennesker har forlengst skjønt at dette er bare ønsketenkning fra hennes side. 

Kjenner jeg blir flau hver gang hun omtaler seg selv som Norges største. Flaut!!

Har egentlig tygget på denne tittelen en stund, og synes nok at hun kan kalle seg Norges største i og med at hun pr blogglisten har flest lesere. Problemet mitt er bruken av ordet interiørblogger, det er det som skurrer. Hva kreves for å kunne tittulere seg interiørblogger? VP blogger jo om interiør (når hun da ikke skriver om det kaotiske privatlivet sitt). Så hvorfor skurrer tittelen? Og hva har man rett til å forvente av en som tittulerer seg Norges største interiørblogger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Norges største interiørbloggere,  hvis man utelukker Villapaprika? 

Jeg vil gjerne ha linker til flotte interiørbloggere :-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma
7 minutter siden, Regine. skrev:

Hvem er Norges største interiørbloggere,  hvis man utelukker Villapaprika? 

Jeg vil gjerne ha linker til flotte interiørbloggere :-) 

Moa_home og bonaturlig på instagram :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
18 minutter siden, Regine. skrev:

Hvem er Norges største interiørbloggere,  hvis man utelukker Villapaprika? 

Jeg vil gjerne ha linker til flotte interiørbloggere :-) 

Villa von krogh

fransickas vakre verden er det jeg kommer på i farten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Regine. skrev:

Hvem er Norges største interiørbloggere,  hvis man utelukker Villapaprika? 

Jeg vil gjerne ha linker til flotte interiørbloggere :-) 

Husetpaanorseth 😀 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
20 minutter siden, Interiørgla skrev:

Husetpaanorseth 😀 

Her er link til bloggen:

http://nouw.com/husetpaanordseth 

Jeg har aldri besøkt den før, og dette var virkelig gjennomført og lekkert presentert! 

Eieren av bloggen var vel en av StylebyNorways tidligere selgere/representanter eller hva det nå var. Det var vanskelig å finne ut av det, for ordlyden endret seg hele tiden og det tok ikke lang tid før disse medarbeiderne trakk seg fra opplegget.

Det virker utrolig at denne dama skulle jobbe for Camilla Øvestad og ikke omvendt. Camilla hadde hatt mye å lære her, i min mening. 👏

Endret av TallulahBGood
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Barnefaren har jeg omsider ikke fått tak i"....merkelig ordlegging? Mener hun at hun omsider har fått klarhet i at han ikke ønsker kontakt?? Snålt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Valetta skrev:

"Barnefaren har jeg omsider ikke fått tak i"....merkelig ordlegging? Mener hun at hun omsider har fått klarhet i at han ikke ønsker kontakt?? Snålt. 

Hennes kjennskap til og bruk av det norske språket er skremmende dårlig!
Dette er ikke bare slurvefeil, det vitner om grunnleggende dårlig språkforståelse.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, TallulahBGood skrev:

Har du skjermdumper av disse? ☺

Innlegget med ordet "overkoket" er nå borte.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
2 timer siden, FruRosa skrev:

Innlegget med ordet "overkoket" er nå borte.
 

Så rart! Lurer på hvorfor hun holder på slik? Skjermdumper er lurt å bruke når bloggerne er labile, tydeligvis.

Takk @Millelina! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Så rart! Lurer på hvorfor hun holder på slik? Skjermdumper er lurt å bruke når bloggerne er labile, tydeligvis.

Takk @Millelina! 👍

Skjønner ikke hvorfor hun slettet det innlegget.
Hun skrev om besøk av en venninne(?) hun ikke hadde sett på lenge. De hadde snakket masse om interiør, det var i den forbindelsen ordet "overkoket" ble brukt.
Hun viste bilder av sofakroken sin.
Skrev at det først hadde vært meningen at sofaen skulle stå annerledes plassert, men siden pipen i huset ikke kunne flyttes ble det forandring i planene. 
Skrev også at det ikke plaget henne at TVbordet stikker 20 cm ut fra hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...