Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bluebird1992
1 minutt siden, FruRosa skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun slettet det innlegget.
Hun skrev om besøk av en venninne(?) hun ikke hadde sett på lenge. De hadde snakket masse om interiør, det var i den forbindelsen ordet "overkoket" ble brukt.
Hun viste bilder av sofakroken sin.
Skrev at det først hadde vært meningen at sofaen skulle stå annerledes plassert, men siden pipen i huset ikke kunne flyttes ble det forandring i planene. 
Skrev også at det ikke plaget henne at TVbordet stikker 20 cm ut fra hjørnet.

Takk for oppsummering! Jeg forstår ikke hvorfor innlegget ikke fikk stå. Denne atferden får henne til å fremstå som enda mer vinglete, synes jeg, og det vil hun sikkert ikke. Merkelig atferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, FruRosa skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun slettet det innlegget.
Hun skrev om besøk av en venninne(?) hun ikke hadde sett på lenge. De hadde snakket masse om interiør, det var i den forbindelsen ordet "overkoket" ble brukt.
Hun viste bilder av sofakroken sin.
Skrev at det først hadde vært meningen at sofaen skulle stå annerledes plassert, men siden pipen i huset ikke kunne flyttes ble det forandring i planene. 
Skrev også at det ikke plaget henne at TVbordet stikker 20 cm ut fra hjørnet.

Hun sletter mange innlegg for tiden. La ut et i natt også, hvor hun skrev om premature rier og at hun var redd osv og det er også slettet. Det ble lagt ut rundt kl 2 i natt, jeg var på jobb og hadde ikke tid til å lese det ordentlig og når jeg skulle gjøre det i formiddag så var det borte...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun er blitt venn med Fru Strandberg (Anita) igjen? Var det ikke de som ble uvenner da hun tok exens parti? Fru Strandberg blogger nå under nytt navn og IG....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PetronellaPetrine skrev:

Enkelte innlegg som blir slettet kan man finne igjen på bloggroll

http://www.bloggroll.no/villa-paprika/det-jeg-aldri-ville-trodd/

 

Takk! Det var det innlegget jeg mente. Får bare opp litt av det, det var jo kjempelangt, men det er kanskje fordi jeg sitter på mobilen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine

Like kort på min PC. Åh, jeg trodde det var så kort. :) Kanskje noen andre har skjermdump av hele innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er C tilknyttet byggdekor på annen måte enn at hun har kjøpt lister fra dem? Jeg så at byggdekor hadde svart "tusen takk" på en kommentar på IG. Kommentaren som ble besvart var til C, hvor vedkommende skryter av listverket. For meg virker det som om det har gått litt fort i svingene, og at C selv svarte fra byggdekor sin IG? Eller er jeg helt på bærtur? Syns i hvertfall at byggdekor opptrer veldig uprofesjonelt dersom de svarer på kommentarer som er til C på hennes IG... Det blir som at hvem som helst legger ut et bilde av en genser fra f.eks Cubus, noen skryter av hvor fin den er, og Cubus selv svarer "tusen takk"... Merkelig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mnimni skrev:

Er C tilknyttet byggdekor på annen måte enn at hun har kjøpt lister fra dem? Jeg så at byggdekor hadde svart "tusen takk" på en kommentar på IG. Kommentaren som ble besvart var til C, hvor vedkommende skryter av listverket. For meg virker det som om det har gått litt fort i svingene, og at C selv svarte fra byggdekor sin IG? Eller er jeg helt på bærtur? Syns i hvertfall at byggdekor opptrer veldig uprofesjonelt dersom de svarer på kommentarer som er til C på hennes IG... Det blir som at hvem som helst legger ut et bilde av en genser fra f.eks Cubus, noen skryter av hvor fin den er, og Cubus selv svarer "tusen takk"... Merkelig. 

Kan du ta skjermdump?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget i natt handlet om venterommet på sykehuset i går. Alle andre var to, de gledet seg sammen og hun var helt alene. Hun lyttet til alt som ble sagt og mennene var så omsorgsfulle mot de gravide konene sine. Når hun endelig kom inn til jordmor så brøt hun sammen og fortalte at ingen tar henne alvorlig. Jordmoren hadde støttet henne og det stod referert hva jordmoren hadde sagt ord for ord. Hun avsluttet med at hun var sterk, gledet deg til fødselen og håpet at hun "ble seg selv igjen" hun skrev at det ikke bare var fysisk hun hadde det tungt. Veldig ærlig innlegg, kanskje ikke ment for oss lesere, så var nok greit at det ble slettet igjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Etter skrivefeilen å bedømme så kan man jo nesten tro hun har skrevet kommentaren selv ja. :fnise:

Og ingen seriøse firmaer skriver "tuuuusen" blant annet...🤔

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Etter skrivefeilen å bedømme så kan man jo nesten tro hun har skrevet kommentaren selv ja. :fnise:

Hvorfor i all verden svarer Byggdekor "Tuuuusen takk :)" på en kommentar som spesifikt henvender seg til Camilla?

Uansett er det en utrolig lite profesjonell måte Byggdekor skriver på. 
INGEN seriøse firmaer skriver vel "hehe:)"...

Endret av FruRosa
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele innlegget Det ville jeg aldri trodd ligger som bufret; HER

(Håper Jeg fikk det til siden det ikke går å forhpndsvise innlegg lengre. :glare: )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

@loffen - Takk! Jeg kan godt forstå at hun slettet dette. 

Om hun er 'livredd' og ikke 'aner hva som vil skje' så burde hun holde seg for god til å skrive slike anklagende og manipulative innlegg som virker totalt mot sin hensikt.

Dette blir bare verre og verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.7.2016 at 22.29, Snowhite skrev:

Beklager siteringstull, får det ikke bort på mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, TallulahBGood skrev:

@loffen - Takk! Jeg kan godt forstå at hun slettet dette. 

Om hun er 'livredd' og ikke 'aner hva som vil skje' så burde hun holde seg for god til å skrive slike anklagende og manipulative innlegg som virker totalt mot sin hensikt.

Dette blir bare verre og verre.

Ja, som man reder, ligger man...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at jeg forsetter å lese denne bloggen, hele greia er jo bare helt tragiskt. Er jo ikke måte på sytring å klaging. Hun har helt selv satt seg i denne situasjonen, så hun får ikke no sympati fra meg. Når hun har 2 barn fra før så vet hun vel hvordan de lages, så hun kan skylde seg selv for det som har skjedd. Sitte å baksnakke  far å den nye dama for å føle seg bedre. Fortelle hvor god å flink hun selv er, skjønner ikke at heiagjengen hennes ikke gjennomskuer henne. Nei vet du hva, nå får du faen med stå opp for det du har gjort, både privat å når det kommer til SbN. Ta deg sammen!!!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Oversett, og plassert i et svangerskap? Det er vel et valg man tar? Hun har selv fortalt at hun valgte dette på tross av hva 3 part mente. Det er positivt at man overlater kommunikasjonen til fagfolk, det trengs i denne situasjonen. Så mye vingling  med historien, at enn kan lure på hva som faktisk et tilfelle. Men det er det jo også når det kommer til SbN historien. Det er vel her way of life. Hva med å gi 3 part kred for at han ikke sender ut samme umodne og meningsløse  meldinger tilbake? Og det er den lille familien som trenger sympati her, de har nok med sine utfordringer om de ikke skal måtte forholde seg til et menneske i ubalanse (jmfr blogginnlegget). 

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
59 minutter siden, loffen skrev:

Hele innlegget Det ville jeg aldri trodd ligger som bufret; HER

(Håper Jeg fikk det til siden det ikke går å forhpndsvise innlegg lengre. :glare: )

Jeg har ikke barn og har aldri vært gravid men jeg skjønner hva hun mener og jeg fikk så vondt av henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...