Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten så man får lyst å kontakte byggdekor og høre hva som er greia. For ett uprofesjonelt firma?! tipper det er noen som har noen kjente der ja......

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joppe
38 minutter siden, Emilim skrev:

Skjønner ikke at jeg forsetter å lese denne bloggen, hele greia er jo bare helt tragiskt. Er jo ikke måte på sytring å klaging. Hun har helt selv satt seg i denne situasjonen, så hun får ikke no sympati fra meg. Når hun har 2 barn fra før så vet hun vel hvordan de lages, så hun kan skylde seg selv for det som har skjedd. Sitte å baksnakke  far å den nye dama for å føle seg bedre. Fortelle hvor god å flink hun selv er, skjønner ikke at heiagjengen hennes ikke gjennomskuer henne. Nei vet du hva, nå får du faen med stå opp for det du har gjort, både privat å når det kommer til SbN. Ta deg sammen!!!

Signerer denne x 10 :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var fred hun ønsket så hadde hun fått det. Alt dette dramaet er det jo hun selv som skaper.

Endret av lillesky
stavefeil!
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
28 minutter siden, loffen skrev:

Hvis det var fred hun øsnket så hadde hun fått det. Alt dette dramaet er det jo hun selv som skaper.

Signerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, loffen skrev:

Hvis det var fred hun ønsket så hadde hun fått det. Alt dette dramaet er det jo hun selv som skaper.

Signerer den! Ser bloggen rykker nedover på blogglista så er vel ikke lenge til det kommer masse drama igjen 😳 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, loffen skrev:

Hele innlegget Det ville jeg aldri trodd ligger som bufret; HER

(Håper Jeg fikk det til siden det ikke går å forhpndsvise innlegg lengre. :glare: )

Fikk lest det men nå er det slettet 🙄 Det går i samme gamle regla 😳 Trodde hun hadde kommet seg ett lite stykke på vei , men tydligvis ikke. Psykologtime hadde nok ikke vært så dumt tror jeg 👍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skriver hun at 2 av innleggene fra igår har blitt sporløst borte pga feil på bloggen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
3 minutter siden, FruRosa skrev:

Nå skriver hun at 2 av innleggene fra igår har blitt sporløst borte pga feil på bloggen...

Ro, ro......rett på et skjær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun er langt unna en akseptering av situasjonen sin. 

Jeg var helt alene i første svangerskap, og istedet for å dyrke "sorgen" så prøvde jeg å bare innfinne meg med at sånn ble det. Hadde en god familie i ryggen. Trist å se hvordan hun fortsatt sliter.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Insta at hun svarte noen ang spm om hvordan det hadde gått på kontroll igår ( gikk sååååå bra ❤️)  så skjønner jo at innlegget inatt måtte slettes, for der skrev hun jo at det var helt forferdelig. En annen ting jeg ikke skjønner, hvorfor maser og kjaser hun hele tiden på at ungen må komme snart? Er det ikke det beste at den forblir der den er lengst mulig? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg tror det er lurt å legge ut lenke til skjermdumper, og ikke selve bildet siden moderatorene vanligvis fjerner disse. Når man legger inn lenken skal det komme opp en svart boks nederst i skrivefeltet som gir en valget om å gjøre om til en lenke istedetfor, og dermed blir bildet/skjermdumpen omgjort til en lenke. ☺

Takk til alle som tar seg tid til å ta skjermdumper. Det er veldig greit om man trenger å dokumentere noe, ikke vil gi ekstra klikk til bloggen, mistenker at det kanskje vil bli slettet, etc.. Takk! 👍

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev jo i en kommentar at hun eier et firma med 4 snekkere. Det kan ikke være tilknyttet byggdekor da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
24 minutter siden, Susa skrev:

Hun skrev jo i en kommentar at hun eier et firma med 4 snekkere. Det kan ikke være tilknyttet byggdekor da.

Ja, kanskje det er hennes firma, og det ikke var en skrivefeil der hun mente "leier"?

Om det er hennes firma så forklarer jo det rosen, skrytet og takken for komplimenter på vegne av Camilla, for da skriver hun jo på vegne av begge parter! Ikke rart de er enige om at alt er superfantastiskflott da!

Økonomisk sett er det også gunstig å sponset seg selv, så der vi nok forklaringen. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PetronellaPetrine

Hun skrev i en kommentar for noen måneder siden at hun hadde startet opp et nytt AS, og at det ikke hadde med salg å gjøre. Så at hun senere fikk spørsmål om hun kunne fortelle litt om det, men hun svarte aldri på det. Har prøvd å finne igjen innlegget der hun skrev den kommentaren, men finner det ikke igjen. Mener det var i den tiden da hun oppfordret folk til å sjekke skattelistene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, PetronellaPetrine skrev:

Hun skrev i en kommentar for noen måneder siden at hun hadde startet opp et nytt AS, og at det ikke hadde med salg å gjøre. Så at hun senere fikk spørsmål om hun kunne fortelle litt om det, men hun svarte aldri på det. Har prøvd å finne igjen innlegget der hun skrev den kommentaren, men finner det ikke igjen. Mener det var i den tiden da hun oppfordret folk til å sjekke skattelistene.

 

Her er den kommentaren:
http://villapaprika.blogg.no/1459200890_snn_m_det_bli_n_jeg_l.html

Endret av FruRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Byggdekor er registrert i Sandefjord og har vært etablert i noen år. Sjekk brreg.no, ser ikke ut som Camillas navn er knyttet til firmaet. Men, for all del....det kan finnes andre smutthull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina
32 minutter siden, Joppe skrev:

Byggdekor er registrert i Sandefjord og har vært etablert i noen år. Sjekk brreg.no, ser ikke ut som Camillas navn er knyttet til firmaet. Men, for all del....det kan finnes andre smutthull. 

Ser bare hun er venn med styreleder på facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt88

Det er ikke noe kjæreste-opplegg med noen i dette byggefirmaet da? Minnes jeg leste noe om "den kjekkeste av de alle" i dèt hun overtok leiligheten, og skulle ha inn byggefolkene. 
Hun har jo tidligere skrevet at hun ikke vil dele så mye, om en eventuell ny mann.. Og jeg har av og til lurt litt på hvem som tar alle bildene av henne, når ikke ungene er der.

Enig i at det virker som hun selv hadde skrevet den takkekommentaren fra byggefirmaet. Glemte kanskje å svitsje mellom instakontoene?:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PetronellaPetrine skrev:

Hun skrev i en kommentar for noen måneder siden at hun hadde startet opp et nytt AS, og at det ikke hadde med salg å gjøre. Så at hun senere fikk spørsmål om hun kunne fortelle litt om det, men hun svarte aldri på det. Har prøvd å finne igjen innlegget der hun skrev den kommentaren, men finner det ikke igjen. Mener det var i den tiden da hun oppfordret folk til å sjekke skattelistene.

 

I følge Brønnøysundregisteret har hun kun roller i SbN.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...